Esential
4.3 | litri/100 de km consumă break-ul Passat Bluemotion Variant. |
Volkswagen garantează publicului european cea mai economică versiune a actualului Passat. Noul membru al familiei Bluemotion reconfirmă performanţele nemţilor în materie de reducere a consumului şi emisiilor. Sedanul primeşte deja popularul diesel de 105 cai putere, 1.6 TDI cu tehnologie common-rail, asistat de o transmisie manuală cu şase rapoarte.
Constructorul german nu face însă excepţii, motorul fiind prezent şi pe derivatul break, Passat Variant. Pentru a putea reduce valorile consumului, Passat Bluemotion include sistem start-stop, util în aglomerările urbane, elemente aerodinamice revizuite, o suspensie coborâtă, o grilă frontală redesenată, eleron posterior şi, bineînţeles, pneuri cu rezistenţă redusă la rulare. În interior, clienţii primesc climatizare automată, conexiune pentru iPod şi airbaguri cortină.
În cazul sedanului, VW anunţă un consum record de numai 4.1 litri/100 de kilometri şi emisii de 109 g/km. Pentru cei care preferă break-ul, oficialii din Wolfsburg promit o valoare medie de 4.3 litri/100 de km şi o rată a emisiilor de 113 g/km. Noul Passat Bluemotion va fi pus în vânzare la mijlocul acestei veri, mai precis în luna iulie.
via | autocar
Pentru exercitii de stil, jocuri de linii, imaginatie...au Seat...
Voi latrati precum cainii la luna, iar Passat a fost si va ramane modelul de referinta, cu vanzari la care concurenta doar viseaza...
Referitor la comparatia ta cu 1.2... aici e vorba de fiabilitate. Un passat nu are acceasi masa cu o Fabia. Un motor de 2 litri, chiar daca pe hartie are aceleasi cifre cu unul de 1.2 gonflat,pe langa faptul ca e mult mai rafinat, rezista mult mai bine in timp. Cei care isi iau o versiune economica de genul acestuia, cu siguranta nu vor vinde masina peste 2 ani, pentru ca in cazul asta s-ar duce pe apa sambetei toata economia lor odata cu deprecierea masinii, ci o iau s-o tina ani, sa se foloseasca de ea... In timp sa consume putin si sa nu faca vizite dese la service...
Pai 3-are din 2003, nu din 2011, treiarele din 2011 320d efficient dynamics ofera 163 cp:)
pe aflam in anul 2011 tehnologia este extraordinar de avansata(pentru niste finte asa proaste cum este omul)si inca ne mai baga pe gat motoare de 1.6 la doar 100hp(+ ceva)......
daca ne uitam putin la passat 3(model din 80'-90')motoarele de 1.6 dezvoltau 101hp.......
dupa parerea mea in anul 2011 pe masini in segmentu D (audi A4,Passat,3-ar,Mondeo,Mazda 6,Insignia) nu are ce cauta un propulsor sub 160hp......
atunci sigur s-ar gasi un hyundai sau alta marca care sa puna motoare de 1.6 mpi, de 101 cai , sau un diesel decent, pe la aceeasi putere, si sa il vanda in draci , la doar 2 treimi din pret.
aici e "clientul cere.... constructorul furnizeaza"
de ce ar fi submotorizata? TDI de 105 cp a fost si pe modelul pre-facelift..daca e vorba de un benzinar trebuie sa turezi, dar aceste motoare diesel au ca. 200-250 Nm, destul pentru a umbla in regim normal cu masina. Oamenii care cumpara, cel mai probabil nu o sa dea talpa la fiecare intersectie :))
@tzenu
referitor la 101 cp in anii '80-'90.. diferenta face norma de poluare (euro 5 acum) + n-as compara motoare de performanta (relativ in anni 90) cu cele economice
Passatul asta e doar o oferta, daca cuiva nu-i place gama e larga.
Sunt de acord cu ceea ce ai spus in ultima fraza,copetitia e acerba in acest segment .
Acest model este doar o varianta, cine nu vrea nu cumpara:)
eu nu vorbeam de o comparatie ziceam doar ce as alege daca mi-ar pune cineva cele 2 masini in fata
@DAN_GRC
noi nu vorbeam de 316d ci despre 320 ed
totusi varianta 105cp e de luat in calcul. asigurare mica. ipozit mic. taxa de inmatriculare mica. consum mic. pret mic. 21.000E. ce mai vreti?
Pe de alta parte, numarul de masini vandute nu este niciodata o dovada ca masina respectiva este ceva nemaipomenit. Primul exemplu care-mi vine in minte este Logan-ul. Al doilea exemplu, dar in extrema cealalta, Subaru Legacy. Si astea sunt niste certitudini.
Exista doua tipuri de constructori auto in lume: cei care ofera simple obiecte "casnice", masini solide care sa te duca de la A la B in conditiile pretului dat, si si cei care construiesc masini cu suflet si pasiune. Din tagma celor din urma au inceput multi sa dezerteze catre grupul primilor din ratiuni pur economice, vezi Honda si, foarte curand, Alfa Romeo (iar Subaru, ca tot am amintit de el, e cu cate un picior in ambele parti acum si inclina mult catre primii). VW, Toyota, Renault clar se incadreaza in primul grup, fara nici un fel de dubiu. Au toate calitatile necesare unor obiecte "casnice", insa nici nu se pune problema sa aiba un gram de pasiune (nici macar modelele sport, pentru ca a tranti un motor puternic, o suspensie intarita si niste beculete inrosite la bord nu inseamna pasiune, ci marketing).
Eu am un Passat de 1.9 TDI 105 si va pot spune ca nu este o masina submotorizata si nici proasta. Este spatioasa, comfortabila si destul de ok ca intretinere. Probabil ca imi voi cumpara anul viitor noul model si eventual tot 105 cai. Eu am mers cu masina mea pe autostrazile din Occident si pot spune ca acolo este in elementul ei. La clasa ei este ceea mai buna si va asigur ca mi-am facut toate calculele. Ca spatiu este peste BMW 3er, MERCEDES C etc. Consum, peste tot ce este in clasa medie, mai putin 3er ED. Fiabilitatea este foarte buna. Daca s-ar inventa o Honda Accord care sa consume cat un Bluemotion mi-as cumpara Honda. Dar asa, voi ramane mereu fan al marcii VW pentru ca imi ofera tot ceea ce imi doresc de la un automobil in deplasarile mele in strainatate. Asa ca numai latrati la luna, luati-va Passat, urat cum este el, mie imi place la nebunie. VW. DAS AUTO!!