Esential
165 | de milimetri reprezintă garda la sol a noului Volkswagen Passat Alltrack, cu 30 de milimetri mai mare decât a versiunii pe care este bazată. |
165 | de milimetri reprezintă garda la sol a noului Volkswagen Passat Alltrack, cu 30 de milimetri mai mare decât a versiunii pe care este bazată. |
Volkswagen a prezentat versiunea de serie a lui Passat Alltrack. Modelul va debuta la Salonul Auto de la Tokyo şi reprezintă un model de legătură între gama de modele de clasă medie a Volkswagen şi SUV-urile precum Tiguan. Modelul va lupta în segmentul break-urilor de clasă medie devenite crossover, nişă abordată doar de câţiva constructori până acum. Practic, Volkswagen Passat se luptă doar cu Peugeot 508 RXH şi cu Audi Allroad. Având în vedere faptul că fraţii săi mai mici, Polo şi Golf, au deja versiuni "Cross", era şi timpul ca modelul iconic de clasă medie al nemţilor să primească şi el acelaşi tratament.
"Raţiunea din spatele acestui model este următoarea: mulţi şoferi care tractează ocazional o remorcă sau intră în situaţii de soft-road îşi doresc un automobil versatil, sportiv şi spaţios, cu calităţi robuste. Volkswagen a dezvoltat Passat Alltrack pentru această clientelă. În comparaţie cu versiunea standard a lui Passat Variant, noul model are bare de protecţie inspirate de stilul SUV-urilor, alături de ornamentele de rigoare la bosajele aripilor şi la pragurile laterale. Modelul are un unghi de rampă mai mare, precum şi un unghi de atac şi de degarjare îmbunătăţit. Garda la sol ridicată a noului Passat Alltrack îl face o alternativă excelentă la un SUV pentru conducerea pe drumuri neasfaltate", declară oficialii Volkswagen.
Gama de motorizări include două unităţi TSI şi două TDI-uri. Motoarele TSI oferă 160, respectiv 210 CP, în timp ce motoarele TDI din gamă dezvoltă 140 sau 170 CP. Versiunile de top din ambele portofolii sunt oferite în standard cu tracţiune integrală permanentă 4Motion şi cu transmisie DSG cu şapte trepte. Pentru versiunea 2.0 TDI de 140 CP a lui Passat Alltrack, tracţiunea integrală este opţională. Versiunea entry-level a lui Passat Alltrack este echipată cu o transmisie manuală şi cu tracţiune faţă.
Pentru că va ataca o nişă specială, Volkswagen va oferi un singur nivel de echipare pentru Passat Alltrack. Modelul va fi foarte bine echipat şi va avea în standard elemente precum tapiţerie din piele (Alcantara), jante din aliaj de 18 inch, sistem de navigaţie, climatizarea automată pe două zone, tempomat, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, conectivitate iPod şi multe alte elemente de top găsite pe versiunile superioare de echipare ale lui Passat. Debutul comercial al lui Passat Alltrack va avea loc în prima parte a anului 2012, lista de comenzi urmând să fie deschisă în aprilie, iar primele livrări vor avea loc în luna iulie. În comparaţie cu versiunea de top a lui Passat Variant, este aşteptată o creştere modestă a preţului.
Versiunea 2.0 TDI a lui Volkswagen Passat Variant are un preţ de pornire de 28.583 euro cu TVA inclus pe piaţa din România alături de nivelul de echipare Highline şi a unei transmisii manuale cu şase trepte.
Configurarea unui Passat Variant 2.0 TDI M6 Higline cu dotările opţionale menţionate mai sus duce la un preţ situat în jurul valorii de 36.000 de euro, cu toate taxele incluse. Volkswagen Passat Alltrack are un unghi de atac de 16 grade ( cu 2.5 grade mai mare faţă de un Passat Variant) şi un unghi de degajare de 12.8 grade, cu mai bine de trei grade mai mult faţă de Passat Variant. Apăsarea butonului ”off-road” de la bord activează un sistem de coborâre controlată, reprogrameză sistemul ABS pentru moment şi schimbă setările DSG-ului pentru a îmbunătăţi tracţiunea.Via | Volkswagen
Daca va deranjeaza de ce va interesati si cititi articolele legate de vw functionati pe principiu telecomanda, sau daca peste tot unde mergeti sunteti inconjurati de stiri care nu va plac de ce nu emigrati :)
sunt oare optionale pe care toti cei care si-ar cumpara masina asta le-ar bifa?
poate le vine lor mai usor sa puna aceleasi dotari pe toate, dar eu tot nu-i inteleg
cred ca era bine sa fi avut totusi doua variante de dotari
Doar de dragul de a fi de acord, poti sa iti exprimi parerea pro sau contra.
Comparatia cu tveul e infantila.....
Chiar nu inteleg ce va place la Alfa ? Mie sincer nu imi place.
teseiurile astea papa ulei sau se strica injectoarele?
tu esti chior sau faci doar misto? cum poti sa spui ma ca e de 1000 de ori mai faina ca Alfa? ai ceva personal cu Alfa? a abuzat un nene rau de tine cand erai mic? si tot ce vedeai era un poster cu Alfa? ca altfel nu te inteleg! daca iti place vw foarte bine! ma bucur pt tine! dar nu comenta aiurea despre alte marci!
Eu cand ma urc intr-un VW ma simt de 10ori mai bine ca si intr-o Alfa.
Singurul model pe care il admir de la Alfa este 159, restul e can-can :))
Decat sa ma lase in drum asa ca altele, mai bine imi iau Mobil 1 dupa mine.
ScorpyonVAG si un lamborghini aventador. Sa ii placa? Sa nu ii placa?
Apartine de VAG dar totusi, e masina italiana.
chiar l-ai bagat in ceata! :)) e un copil la neajuns inca la pubertate...ce sa-i ceri....
@jiji: lasa ca si singurul tau neuron moare de plictiseala.
iar Subaru Forster, Outback vroiai sa zici?
Dupa fiecare iarna sunt obligat sa bag niste mii de lei in scuturi laterale frontale etc de la octavia mea...cred ca este o alternativa buna mai ales ca astia deszapezesc cand si pe unde au chef, drumurile se degradeaza din nou dupa ce intr-o vreme aveam impresia ca intram in randul lumii....dar ce sa vezi, cand vine vorba de investitii guvernul ne indeamna sa muncim mai mult si sa ne platim taxele dar in schimb sa nu asteptam sa ne deszapezeasca statul...cu alte cuvinte: strazi nu, sistem de sanatate nu, deszapezire nu, cultura nu, educatie nu...macar sa avem acces la produsele celor de stiu sa faca masini ca noi orcum nu prea stim sa facem nimik....