După Beetle, Golf este, poate, cel mai cunoscut model din portofoliul Volkswagen. Celebrul model compact a debutat pe piață în 1974 și a fost disponibil inclusiv în Statele Unite ale Americii, în ciuda dimensiunilor reduse și a motorizărilor mici.
Vorbim la timpul trecut pentru că acum, după aproape cinci decenii, constructorul din Wolfsburg a luat decizia de a opri producția lui Golf peste Ocean.
Până acum, acest model s-a vândut aici în aproape 2.5 milioane de exemplare, toate fiind asamblate la uzina pe care gigantul german o deține în Puebla, Mexic.
Ultimele exemplare au fost construite în această săptămână și urmează să fie vândute pe parcursul acestui an de către dealerii din SUA.
Golf nu dispare, însă, de tot. Reprezentanțele de aici vor comercializa versiunile sportive GTI și R, odată cu introducerea ultimei generații, dar ele vor fi asamblate la uzinele din Europa.
Uzina din Mexic va produce în continuare modelul electric ID.3, gândit încă de la început ca un înlocuitor modern și electric pentru Golf.
via Profit
Probabil in Europa mai rezista 5- 10 ani, dupa care- l vom revedea probabil renascand intr- o electrica cu aspect retro. Nu ar fi chiar rau
A new boss is in town !
That's why !
În curând şi în Germania, Golf îşi va întâlni naşul !
Explicaţia :
https://youtu.be/L8LLb4HXd_M
PS nu accept critici sau contra comentarii decât după ce au văzut video CAP - COADĂ !
Te referi la genul acesta de clipuri ?
https://www.youtube.com/watch?v=UsuYxFBHsiQ
Sau la acestea ?
O sa vanda Tesla mai mult ca VW in Germania cand isi va lua e-dick Tesla S de 100.000 K.
"Constructorul german de automobile a oprit producția modelului Golf pentru piața din SUA".
Cum este pana la urma? Ca sunt chestii complet diferite.
PS: Ce te face sa crezi ca Beetle e mai cunoscut decat Golf?
De fapt, putem deja să presupunem că un colos al automobilismului precum Golf (nu m-am omorât niciodată după acest model, dar Mk3 chiar mi-a plăcut cum se conducea, mai precis un 1.9 TDI de 90 CP) se află în moarte clinică…Va mai “pâlpâi” câţiva ani dintr-un reflex comercial (mai ales în Europa), dar nu va perpetua nici măcar ca e-Golf – fiindcă tartorii emolari se îndârjesc să şteargă TOT CE ESTE SEMNIFICATIV din memoria colectivă şi, dacă se poate, individuală…Teama lor cea mare este că bagajul istoric poate constitui un motiv temeinic pentru “inadmisibilul” crimăgândit.
Reţineţi ce v-am avertizat şi anul trecut: până în 2030, toţi cei mânaţi de conştiinţa trecutului nu vor mai recunoaşte lumea auto…
Raspunsul lung e ca tot ce nu este SUV se duce in cap in SUA si nu numai. Modele legendare gen Camry, Accord fac an de an vanzari din ce in ce mai slabe.
Oamenii vor SUV-uri, camionete si crossovere.
Nissan Kicks (Juke la noi) depaseste Golful la vanzari in raport de 5:1 si e o masina mult mai slaba decat Golful si calitativ si dinamic sau motorizari si transmisii.
Asta-i realitatea, asta-i trendul si nu pare sa se schimbe prea curand.
In materie de SUV vedem pe zi ce trece tot mai multe ciudatenii gen RR, Bentley, Ferrari sau Lamborghini SUV.
Mai ramane sa vedem un pick-up sau o camioneta coupe si le-am vazut pe toate.
Au facut o prostie majora dpdv strategic, puteau incerca sa cumpere o marca locala, sunt atatea in moarte clinica, dar evident i- ar fi costat cat au considerat ca nu face.
Americanii nu pot pronunta bine Volkswagen, pot scoate orice masina si tot nu se va vinde.
Audi si "Porsh" nu aduc vanzari serioase.
Oricum, te voi scărmăna pe AM cu plăcere abisală, ori de câte ori o vei cere, încercând să prestez şi pentru partea lui Zărne, care s-a săturat de tine ca de mere acre.
Acum trage aer adânc în piept şi repetă voios după mine: “Motoare cu ardere internă, mmmmm, ce beatitudine!”.
Jenanți rău...