Volkswagen a oferit la începutul acestei săptămâni câteva informații noi cu privire la garanția pe care o va aplica pentru ID.3, hatchback-ul electric pe care îl va prezenta oficial la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie.
Astfel, constructorul german va garanta că bateria care echipează ID.3 va păstra cel puțin 70% din capacitatea netă după 8 ani sau după parcurgerea unei distanțe totale de 160.000 de kilometri. De asemenea, această garanție se va aplica tuturor modelelor electrice pe care Volkswagen le va lansa sub brandul ID.
"Viitorii proprietari ai modelelor ID nu trebuie să-și facă griji cu privire la durata de viață a bateriilor, întrucât Volkswagen va garanta că bateriile își vor păstra cel puțin 70% din capacitatea netă chiar și după 8 ani sau 160.000 de kilometri", menționează Volkswagen într-un comunicat de presă.
Cu aproape un an în urmă, Volkswagen confirmase că va oferi o garanție de 8 ani sau 160.000 de kilometri pentru baterii, însă nu menționase detalii despre capacitatea de încărcare pe care o va mai avea acumulatorul după acest interval de timp.
Cu această ocazie, Volkswagen a confirmat din nou o serie de date tehnice pentru bateriile viitorului ID.3, pe care le anunțase deja atât în toamna anului trecut, cât și în primăvara acestui an la deschiderea precomenzilor pentru ID.3.
Astfel, ID.3 se va putea încărca de la stații de încărcare rapidă de până la 125 kW, iar Volkswagen va oferi și un wall box pentru proprietarii care vor dori să încarce mașina acasă. Acest wall box va costa 300 de euro și va permite încărcarea bateriei cu 11 kW cu curent alternativ (AC), puterea fiind suficient de mare pentru o încărcare completă pe parcursul nopții.
Volkswagen a deschis în 8 mai pre-comenzile pentru ediția de lansare a hatchback-ului ID.3, iar până în prezent peste 20.000 de clienți au plătit un avans de 1.000 de euro pentru a-și rezerva o unitate.
În total, Volkswagen va oferi 30.000 de unități ID.3 1st, dintre care 450 de unități sunt alocate României.Via Volkswagen
Aceste costuri nu sunt incluse la calculul economieie la combustibil pe durata de viata a autovehiculului, ci doar ca 15kWh/100Km sunt mult mai ieftini decat 5l/100km?
Hai sa nu fim ipocriti.
foarte ciudat, sunt utilizate de mai bine de 200 de ani de catre omenire, devenind practic o extensie a omului si NIMENI nu vorbeste despre avantajul motorului cu ardere interna.
Nu asa ca e foarte, foarte (foarte) ciudat.????
@Lucian....asa este, traim in intuneric, suntem tinuti in ignoranta, adevarul ni se ascunde. E strigatoare la cer aceasta liniste ce s-a asezat peste motorul clasic.
Ai avut maşină electrică să ne povesteşti de problemele cu bateria???
Sunt zeci de mii, dacă nu deja sute de mii de maşini full electrice Tesla (nu mai spun de cele chinezeşti) şi????
Ai citit tu că au o problemă generală cu bateria??
Ce am citit, este în general, proprietarii de electrice nu s-ar mai întoarce la cele termice niciodată.
Ceea ce se întâmplă şi cu cei care au hibride (ceva mai real hibride - TNGA Toyota, e-power Nissan)
@Edikkk ... inca nu stie nimeni cat de sanatos va fi sa locuiesti in preajma unui depozit de milioane de tone de baterii iesite din uz, asteptand sa fie reciclate de "salvatorii" planetei. sa speram ca profitul din reciclare va fi suficient de mare ca sa starneasca interesul cat mai multor "salvatori".
Eu zic sa lasam pe altii sa vb despre garantii nu pe cei care ofera 2 ani in vremea cand mai toti producatorii ofera de la 5 ani in sus si fie vb intre noi, cu totii stim ce inseamna garantia VW si cum dupa un an de utilizare turbina varza te pune sa o platesti in raport de 50% fiindca de, un an te-ai folosit de ea...
Penibili cei de la VW, tocmai ei...
ca masinile electrice polueaza doar in orase !?
exploatarea, transportul, rafinarea toatte sunt invizibile deci nu exista. Concluzia logica? combustibilii fosili e sanatate curata!
ca masinile electrice polueaza doar in orase !? -> masinile electrice nu polueaza, ca folosesc doar energie electrica din baterie. Ipotetic vorbind, daca toate masinile ar fi electrice, nivelul de poluare din marile orase aglomerate scade foarte mult, dar asta nu inseamna ca planeta este mai curata, pentru ca producerea energiei electrice nu este "verde". Nici nu mentionez despre marii trasporatori, sau de industrie....
ai inteles tu...
Produce CO, CO2, NOX, şi EXTREM DE FIERBINŢI !!
Nu mai zic de căldura emanată la radiatorul de răcire a motorului termic.
Deci 3 puncte clar negative.
La o maşină electrică în România, peste 20% nuclear, 30-35% hidro, x% eolian sare clar peste jumate ca energie VERDE.
O încarci acasă de la panouri solare... şi rar în oraş, sare de 80-90% dacă nu chiar 100% verde.
Dar la diesel, benzină vei avea mereu, dar mereu 100% poluare !!!
Aaaaa hibridă cu recuperea energiei, ok, 80% poluare. Dar atât.
PS Bateriile uzate Nissan sunt deja cumpărate de o firmă care face powerwall unde cererea este imensă şi se mai pot folosi bateriile încă 20 de ani. OK???