Volkswagen nu va vinde niciun brand: "Grupul este solid din punct de vedere financiar"

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Vineri, 07.10.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul Volkswagen a exclus varianta de a vinde unul sau mai multe branduri pe care le deţine ca urmare a scandalului Dieselgate şi susţine că este solid din punct de vedere financiar.

Grupul Volkswagen traversează cea mai dificilă perioadă din istoria sa ca urmare a efectelor scandalului Dieselgate. Germanii au fost nevoiţi să accepte plata unor compensaţii de 15 miliarde de dolari numai în Statele Unite şi riscă să aibă parte de alte cheltuieli majore din aceeaşi cauză.

Tocmai de aceea, în ultimul an s-a vehiculat în mai multe rânduri că Grupul Volkswagen ar putea vinde mai multe branduri. Dacă iniţial s-au vehiculat numele brandurilor de lux Bentley şi Lamborghini, ulterior au apărut informaţii despre vânzarea diviziei de camioane, din care fac parte Man şi Scania. Iată însă că între timp contabilii Volkswagen au reuşit să găsească soluţii pentru a evita astfel de soluţii radicale.

Urmareste Automarket
"Grupul Volkswagen este solid din punct de vedere financiar şi are multe opţiuni de finanţare.
Şi asta fără să luăm măsuri extraordinare precum creşterea capitalului. Nu luăm asta în considerare în acest moment. De asemenea, nu ne gândim să vindem părţi din brandurile noastre"
, a precizat Hans Dieter Poetsch, supervizor în consiliul de administraţie al Volkswagen, pentru publicaţia germană Boersen-Zeitung.

Până acum, Volkswagen a pus deoparte 17.8 miliarde de euro, bani pe care îi va folosi pentru a plăti în special compensaţiile din Statele Unite.

Via Reuters

Comentarii (2)

  • Vom fi tari atâta timp cât vom reuși să-i prostim pe fraieri cu ,,super-tehnologia,, VAG cu led-uri, produsă in China.
    14 8
  • inexorabil
    Așadar, ne-am calmat: tărășenia nu pare atât de gravă precum credeam noi imediat după izbucnirea dizălgheitului.

    Ce-mi place “obiectivitatea” asta deja celebră a ziariștilor, caz particular AM. Mă refer la acest gen de imagini care “pun ȋn evidență” (ha-ha, “amplifică impresia” publicului) marele păcat al colosului din Wolfsburg; cu alte cuvinte, când scrii despre VAG, fă-o pe fundalul unui…fum gros și asfixiant. Ȋnsă, ȋn pofida oprobriului globalizat (pe sistemul “câinii latră, caravana trece” – câinii fiind inclusiv iluminații din fruntea Uniunii Europene), gagiii ȋși ȋncordează peptu-le de aramă și, imperturbabili, continuă cu baia (de mulțime, desigur – adică mulțime de bani), plus că mizarea accentuată pe “trendul” momentului (electrice-autonome-high tech) vine anume ȋntru domolirea mâniei proletare, respectiv ȋntru sfidarea celor doi rivali la grațiile aureolei.

    Mda, sigur, VAG se va “restarta” (inclusiv moralmente?) ȋncepând cu 2020, conform propriilor sale declarații; cine ȋnghite gălușca? Nu-i nevoie defel de “The Matrix Revolutions” (ȋn schimb, de “Reloaded”, da), fiindcă o parte considerabilă din populația planetară a fost zgâriată pe ochi (ai minții) cu semnul “W” ȋnscris ȋn cerc, așa cum Zorro ȋși ȋncrusta inițiala pe toate portofelele, pardon, gardurile.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru