Grupul Volkswagen a acceptat să plătească 4.3 miliarde de dolari pentru a închide scandalul Dieselgate în Statele Unite, iar acordul a avut la baza rezultatele unui raport realizat de firma indepedenta de avocatură Jones Day.
Inițial, constructorul german a susținut că rezultatele raportului vor fi făcute publice, însă Volkswagen și-a anunțat miercuri investitorii ca acest lucru nu se va întâmpla. Oficialii au susținut mai întâi că nu au dreptul să ofere informații suplimentare pe lângă cele oferite deja de autoritățile americane, însă au adu ulterior că risca să primească amezi mari.
"Sunt conștient că unii dintre voi vreți mai multă transparenta, iar de multe ori este solicitată publicarea unui raport complet. Să fie clar: nu există și nu va exista un raport final. Din motive legale, Volkswagen nu poate publica un astfel de raport. Am risca amenzi masive", spune Hans Dieter Poetsch, președintele Volkswagen.
Chiar dacă Volkswagen a încheiat conflictul cu autoritățile americane, constructorul a fost acționat în judecată în numeroase cazuri civile, care ar câștiga mai ușor procesele în cazul în care detaliile complete despre Dieselgate ar fi făcute publice.În total, Volkswagen a acceptat să plătească peste 25 de miliarde de dolari pentru a încheia scandalul Dieselgate, suma care include și răscumpărarea a circa 500.000 de mașini de pe piață.
Via Automotive News
si totusi, gunoaiele astea considera piata un fel de ghena proprie in care ei sa se usureze si sa decarteze fara sa fie trasi la raspundere pentru mizeria pe care o lasa in urma.
si publicul..un fel de gasha de analfabeti ce pot fi usor de prostit cu emanatii de tipul "din motive legale". As vrea sa le-o spun pe aia romaneasca, da' ma abtin. "din motive de stergere de coment/ban".
Inca odata ma conving...aceasta companie este cea mai mizerabila si mai abjecta, marsava si ticaloasa constructie financiar-economica din ultima decada. Merita trecuta in curricula unui Harvard sau Stanford la capitolul: "Principiile, Etica si Valorile unei Corporatii...niste bullshit-uri. Analiza de caz".
PS. as cere prea mult de la infectii astia un text in 2 randuri in care isi cer scuze clientilor, publicului si industriei?
Ideea celor de la Vw este: NU vom plati nici un ban nimanui pt ca nu vrem si nimeni nu ne poate face nimica si PUNCT
Proşti sunt cei care cumpără de la VW VAG
care susţinem prin cumpărare aceşti mincinoşi
Problema e ca VW nici bord ''moale'' nu prea are. Asta-i doar un mit .
Uite aici calitatea VW la masina din 2015 , da-i de la min 9:00 ai sa vzi numai plastic dur ca de Dacie
https://www.youtube.com/watch?v=Jp28bhWOqZo
Apoi un video cu noul Passat B8 , ii s-a ''bulit'' camera pt marsarier , de la min 9:48
https://www.youtube.com/watch?v=GQll3QtpB90
CALITATEA GERMANA.......DAS SMEN AUTO.
Ai privit clipurile de mai sus ? Mai am peste 20 de astfel de teste din strainatate care atesta ca marcile germane au plastic dur in habitaclu, iar fiabilitatea este groaznica. Passatul B8 avea doar 3 mii rulati si avea deja probleme: camera de mers cu spate nu mai opera la introducerea in R. Daca n-ai vizualizat te poti juca cu belengherul in continuare ....gurita mare ca faci scurt la mandibula. HAHAHAHA
Pe langa ca e retard mai e si sarac lipit. Nu are o chifla in stomac si el sta pe net la vecini in loc sa munceasca sa iasa din saracie.....halal mentalitate de ,,om'' !
Parca faceau doar software-uri.