În ultimii ani, constructorii au început să evite participarea la marile saloane auto ale anului, întrucât au preferat să organizeze propriile evenimente de prezentare pentru noi modele pe măsură ce numărul de vizitatori a scăzut.
Ediția din acest an a Salonului Auto de la Paris nu face excepție, întrucât Volkswagen a anunțat deja că nu intenționează să aibă stand la evenimentul programat să înceapă în ultimele zile ale lunii septembrie.
"Probabil că nu. Nu există niciun plan să participăm în acest an", a declarat Jürgen Stackmann, directorul departamentului de marketing și vânzări al Volkswagen, în cadrul unei întâlniri cu reprezentanții presei franceze.
Salonul Auto de la Paris are loc o dată la doi ani și alternează cu Salonul Auto de la Frankfurt. În ultimii ani, constructorii germani au renunțat la evenimentul de la Paris în favoarea celui de la Frankfurt, în aceeași măsură în care producătorii francezi au renunțat la evenimentul din Germania, strategie care va fi probabil urmată și în următorii ani.
De altfel, producătorii francezi vor fi prezenți la Paris cu numeroae noutăți, iar pe listă se află inclusiv Grupul Renault, care pregătește prezentarea oficială cu public a noii generații Dacia Sandero.
Presa internațională susține că noul Sandero va împrumuta platforma și motoarele lui Renault Clio și ca Sandero Stepway va avea versiune hibridă de 130 CP.Cel puțin pentru moment, decizia anunțată de Volkswagen afectează doar acest brand, însă este posibil ca și alte mărci din cadrul Grupului Volkswagen să ia decizii similare în perioada următoare. De altfel, Lamborghini a anunțat recent că nu va fi prezentă la Salonul Auto de la Geneva din lună martie.
Via Motor1
Nu-s deloc bisericos, nu le dau bani, dar trebuie sa recunosc ca biserica are si un mare avantaj: acela de a-i tine pe oameni uniti, linistiti, de a-i tempera. Pacat ca odata cu lumea moderna, devenim din ce in ce mai salbatici si incontrolabili. Insa biserica noastra, in era moderna, nu ne-a instigat precum islamul. In trecut insa a fost cel mai eficient factor de control al maselor. Acum a venit era Facebook si multi-media care au degrevat biserica de acest atu, incercand (eficient chiar) sa o distruga.
In toate exista si ceva bun, precum UE din celalalt topic.
Vis a vis de ce discutam in subsolul altui articol azi, asta e Europa: o suma de orgolii si de competitii absolut cretine. De aceea e nevoie de o institutie comuna si de o uniune intre state. Fara asa ceva, ne vom omori din nou mai rau decat hienele in cel mai scurt timp.
Şi ordinea primului venit / rezervat !
Lipsa participării companiilor auto europene în SUA sau a celor din SUA în Europa sau la nivel mai jos a unor producători în alte ţări este un trend început de acum ceva ani. Am şi un comentariu de acum ceva timp.
Singurii care sunt foarte incisivi şi merg peste tot sunt coreenii şi chinezi, singurii care înţeleg bine noţiunea de show auto, din păcate, dar şi ei cu resurse puţine.
Un alt motiv este că nr de modele pe an, deceniu scade, va scade.
Stii unde sunt plasate marcile germane si unde sunt plasati ceilalti?
Belgienii (ca Bruxelles e capitala Belgiei, totusi, nu a Frantei) sunt mici copii.
Daca vrei sa vorbesti de nationalism scabros, scarbos, fa o tura la IAA.