Volkswagen nu exclude un proces cu Suzuki
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Volkswagen au declarat că vor examina toate posibilităţile legale în ceea ce priveşte parteneriatul cu Suzuki. Recent, Suzuki le-a trimis celor de la Volkswagen o somaţie care îi obligă să le ofere acces la tehnologia Volkswagen, în caz contrar nemţii fiind obligaţi să vândă acţiunile Suzuki şi să renunţe la alianţă.
Japonezii sunt supăraţi că Volkswagen refuză să le împrumute tehnologia hibridă, element pe care l-au promis la semnarea contractului. Scopul principal al alianţei era obţinerea accesului la tehnologia Volkswagen, incluzând aici tehnologiile hibride. Cei de la Suzuki sunt dezamăgiţi că nu au primit nicio informaţie în acest sens şi aşteaptă returnarea acţiunilor pe care le-au cumpărat dacă nemţii nu le vor oferi acces la hibrizii lor.
Între timp, cei de la Volkswagen pretind că şi-au îndeplinit obligaţiile contractuale la timp şi că nu şi-au refuzat partenerii japonezi cu nimic. Mai mult decât atât, purtătorul de cuvânt al Volkswagen susţine că "au făcut tot ce era posibil" ca să cimenteze parteneriatul.
Volkswagen a cumpărat 19.9 procente din acţiunile Suzuki contra sumei de 1.7 miliarde de euro în ianuarie 2009. De atunci până în prezent, cei doi constructori nu au realizat niciun model cu vreun element comun. Între timp, relaţia dintre cei doi constructori s-a acrit după ce Volkswagen a pretins că are putere de decizie la Suzuki.Via | AutomotiveNews Europe (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In alta ordine de idei, fiecare il acuza pe celalalt ca nu a respectat intelegerea. Singurul care ar putea avea dreptate (pana la proba contrarie) este Volkswagen dat fiind ca exista o certitudine: Suzuki a adoptat motoare FIAT inainte sa rezilieze intelegerea cu VW...
@ antonny
Oricat de exaltat ai fi tu de o potentiala bastarca peste botu` lu` Volkswagen, sansele sa se aintample asa ceva sunt insignifiante...
Sper din toata inima ca Volkswagen sa-i scufunde odata pentru totdeauna, asa cum Renault trebuia sa faca cu pissan cand au avut ocazia.
avansul tehnologic(fiat), fiabilitatea suzuki si fiat, plus pretul accesibil vobesc de la sine.
E doar o chestiune de timp pana ce destui oameni vor cumpara cele 2 marci si li se va imbunatati rata si faima de fiabilitate.
Rafinamentul premium e doar praf in ochi la toata marcile, voi sustine asta mereu, si nu face o masina mai buna functional.
Nivelul de confort entry level este acceptabil azi.
In afara de cele submotorizate sincer nu vad unde e problema.
Dane ne putem lua acum in discutii interminabile despre scule hi fi, masini premium lux(surplusuri pentru clienti dichisiti, exigenti si cu nevoi de imagine), energie electrica, gadget-uri, avioane, aerodinamica, structuri si ce mai exista sa vedem ce e mai tare :)).
Adineauri n-am ras de tine ci asa de subiectul premium.
Am vazut mai de toate la segmentul premium, tehnologii, finisaje, fiabilitate.
Nivelul perturbator de confort dintre o masina mini sau compacta pe distante lungi nu e la mare distanta intre una premium si una entry, (confortul suspensiei, scaune etc), vei constata ca in una sau in alata nivelul de oboseala e cam acelasi cu un oarecare surplus pt cea premium ( nivel decibeli, o absorbtie usor mai buna iregularitatii drumului), si aleg sa merg pe entry.
Observ si eu diferenta intre entry si premium, insa nu imi aduce atatea beneficii REALE incat sa dau banii pe premium(discutii interminabile iar).
De materiale am discutat.
Prtea mecanica este suficienta la clasa entry,( nu trebuie motoare mai puternice), manevrabilitatea e SUFICIENTA la tehnologia de azi cat pt a nu provoca accidente.
Nu e nevoie de suspensii push rod si motoare mari turatii mari, discuri ceramice, si apoi fatza de circuit esti limitat de pneul de strada si de CIRCULATIE unde nu AI ce face cu o masina puternica asta cred ca intelegi si tu si multi (sper).
Ironia face ca tocmai masinile entry sa fie mai fiabile ca cele oremium.
Cu cele de mai sus am taiat considerabil din costuri, am facut un bine planetei, am realizat o circulatie mai sigura, si am da startul la o altfel de flota auto.
Din cauza multor clienti cu bani care gandesc prea putin, si a constructorilor care in loc sa alerge cu masinile de curse pe circuit, pun variante ale lor pe strada in cele mai multe cazuri in mana unora care nu tre sa conduca asa ceva.
De rolls, mercedes, maybach nu-mi obosesc mana sa scriu...
Din cauze d-astea multe sunt...
Vise...............
Nu zic nu avansului tehnologic, dar exista alte cai, si se si poate.
Da nu se vrea.
Clasa mini creeaza discomfort din cauza lipsei acestuia, dar la o compacta gen focus (exemplu) este suficient.
Miar place o compacta cu aceast spatiu insa sa fie mai scurta atat parte frontala cat si cea anterioara sa fie o masina mai compacta.
Mnevrabilitatea unei masini entry level este suficient de buna in asa fel incat daca este condusa cu un bun simt a capactitatii dinamice a masinii( de cei care conduc chiar bine), si in limita sigurantei traficului atunci nu este nevoie de un sasiu, tren de rulare sau motoare mai capabile.(cost mai mare)
E incitant un v8 american(corvette) sau un v8 4,5 l italian insa cu ce folos.
logic,daca suzuki vedea la vw un motor superior celui de la fiat 1,3 mjet, il lua de nemti, insa ce sa vada,daca nu au ?
-pe japonezi ii doare fix in cot de alianta cu VW in sensul in care nu sunt disperati financiar sa se alieze cu cineva, ci vroiau doar acces la o tehnologie destul de scumpa care sa le asigure o dezvoltare pe piata americana
-pe fritzi ii arde rau la planificare tupeul galbejitilor in sensul ca ii cam vaduveste de un profit mai mare si mai rapid pe clasele mini si mica, clase cu o crestere din ce in ce mai mare in lume dar mai ales in Europa, si ii lasa cu ochii-n soare vis-a-vis de India.