Volkswagen a confirmat la începutul lunii martie că va începe livrările hatchback-ului electric ID.3 în vara acestui an, în ciuda unor probleme cu dezvoltarea software-ului. La vremea respectivă, oficialii germani au menționat că vor reuși să finalizeze software-ul înainte ca unitățile să fie livrate efectiv clienților.
Cu toate acestea, un purtător de cuvânt al Volkswagen a dezvăluit pentru presa locală că problemele software nu au fost încă remediate, motiv pentru care anumite funcții vor fi dezactivate inițial și activate doar după ce vor putea fi utilizate.
"Unele funcții vor fi inițial anulate și apoi livrate prin intermediul unui update. Lucrurile nu merg grozav", a explicat un purtător de cuvânt al Volkswagen pentru publicația Sueddeutsche.
Una dintre explicațiile pentru aceste probleme este că Volkswagen are un deficit de specialiști software. În plus, Martin Hofmann, actualul responsabil pentru întregul departament de IT al Volkswagen, va părăsi constructorul german la sfârșitul lunii martie.
Nu este clar dacă pandemia de coronaviru SARS-CoV-2 va influența strategia actuală de a începe livrările în vara acestui an, cu atât mai mult cu cât planul germanilor este ca primele 30.000 de unități comandate să fie livrate clienților simultan.
Via Electrive, Sueddeutsche
Voi ati verficat bine autocarele care au ajuns in Romania?
VW a pus presiuni enorme asupra echipelor IT şi tuturor din departament, posibil, şi cred că are o echipă mult sub dimensionată şi mult prost plătită şi cam sub calificată tocmai că VW crede că ei sunt muncitori din fabrică, care dau la şaibă !!
Multe firme fac această greşeală gravă !!
În care sub apreciază, sub dimensionează sub finanţează drastic partea IT şi au pretenţia ca de bani de Logan să aibă Mercedes.
Ei bine nu este aşa. Sper să fi învăţat o lecţie dură VW, mari zgârciţi.
Concernul AUDI-VW etc... a avut VW e-GOLF care s-a vandut binisor pana acum si Audi e-tron despre care nu s-au auzit deloc lucruri rele:
- VW e-GOLF 2014, garda la sol 14,2 cm, vol. portbagaj 340 litri, auton. el. 190 km NEDC;
- VW e-GOLF facelift 2016, garda la sol 14,2 km, vol. portbagaj 340 litri, auton. el. 300 km NEDC
- Audi e-tron 2019, garda la sol 16,6 cm, vol. portbagaj 660 litri, auton. el. 336 si 436 km WLTP
Ce se intampla cu acest ID.3?! Doar nu este un automobil SF...
Fratii nu vorbesc intre ei, SUNT SUPARATI?!
Nu este normal ce se intampla in curtea concernului - poate-si revin...