Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, Volkswagen va expune conceptul unui SUV misterios, anticipat deja de o serie de imagini teaser. Prototipul va avea dimensiuni generoase și este, potrivit oficialilor, foarte aproape de producție. Deși mai multe voci susțin ca ar fi vorba despre conceptul care anticipează viitoarea generație Touareg, informațiile nu pot fi confirmate.
Ce se știe până în prezent este că primele imagini confirmă pasaje mari ale roților, o capotă sculptată, LED-uri de semnalizare în oglinzi și stopuri cu tehnologie OLED, așteptată și pe viitoarele modele Audi.
Sub capotă se va ascunde o configurație hibridă, capabilă să livreze o putere totală de 376 de cai și un cuplu motor de 700 Nm. Configurația cu un motor convențional și unul electric i-ar putea aduce un consum de numai 3 litri/100 de kilometri și o rulare exclusiv electrică de 31 de kilometri.
Performanțele vor fi și ele pe măsura celor 376 de cai. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se va face în șase secunde, iar viteza maximă va ajunge la 223 de km/h.Volkswagen nu a oferit fotografii din interior, însă afirmă că prototipul va beneficia de un Active Info Display, combinat cu sistemul multimedia clasic. Asta înseamnă că în spatele volanului vom avea un ecran de 12.3 inch, similar celui întâlnit pe modelele Audi și Volkswagen abia lansate. Este foarte probabil ca și comenzile sistemului de navigație să fie tactile, asemeni conceptului Skoda Vision S, prezentat la Geneva.
Descris ca fiind unul dintre cele mai luxoase SUV-uri din lume, conceptul va oferi spațiu generos pentru cei patru pasageri și posibilitatea rotirii scaunelor față. Asta în condițiile în care tehnologia îi va permite să ruleze și autonom. Mai multe informații vor fi disponibile în data de 25 aprilie, în prima zi a Salonului Auto de la Beijing.
via wcf
Modelul actual 3.0tdi de 245cp ajunge la 220km/h conform specificatiilor.
Fata de modelul amintit de tine, noul hibrid va consuma la jumatate si va avea si acceleratia sensibil mai buna (6 sec vs.7.3 sec). Treburile astea conteaza mai mult decat viteza maxima care oricum e peste 220. Sa fim seriosi...limita legala e 130/140 pe autostrazile de afara, iar in Germania zonele cu nelimitata sunt putine in comparatie cu anii '90...(plus ca la ei se tot lucreaza si-s limite de viteza gen 60/80 pe portiunile respective si stau-urile sunt ceva normal si pe autostrazile pe care nu se lucreaza).
Cine ii mai crede pe mincinoșii ăștia care o tot scaldă și nu găsesc soluții la problema creată. Dacă erau meseriași nu amânau atât procesele din Statele Unite.
editie 2016
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-singurii-prinsi-cu-mata-in-sac-niciun-alt-constructor-nu-a-70371.html