Volkswagen Golf a primit deja peste 100.000 de comenzi, iar producătorul german va răspunde cererii printr-un schimb suplimentar la fabrica din Wolfsburg. Noul Golf a ajuns în showroom-urile din Europa încă din luna noiembrie a anului trecut, iar comenzile s-au strâns rapid. Până la finele lunii martie, Volkswagen va introduce trei schimburi suplimentare în zilele de sâmbătă, mărind producţia cu 2.000 de unităţi. Golf promite să devină şi în 2013 cel mai bine vândut model din Europa, poziţie pe care o păstrează de nouă ani.
Cei de la Volkswagen se aşteaptă la o scădere a vânzărilor pe piaţa din Europa în 2013. Spre exemplu, în luna decembrie 2012, vânzările lui Golf au scăzut cu 32% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2011, în condiţiile în care vorbim despre o nouă generaţie a unui model. La nivelul anului 2012, vânzările lui Golf au scăzut cu 11 procente faţă de anul precedent, totalizând 485.742 unităţi, potrivit datelor furnizate de Jato Dynamics.
Pe piaţa din Germania, vânzările Volkswagen au scăzut cu 23 procente în decembrie 2012, o scădere mai pronunţată decât cea a industriei, care a căzut cu 16%, potrivit datelor furnizate de KBA. Volkswagen estimează că noua generaţie a lui Golf va fi vândută în aproape 500.000 de unităţi pe an pe piaţa din Europa.
La nivel global, Golf este aşteptat să înregistreze 700.000 unităţi pe an. Compacta de la Volkswagen este construită în două fabrici din Germania, localizate în Wolfsburg şi Zwickau.Via AutomotiveNews (înreg.)
Cata lume proasta pe pamantul asta!!! Oare cum pot cumpara plictiselile astea de design VW cu ochii inchisi?
Vise placute jap fans. Realitatea e orbitoare dupa ce ai stat toata viata in intuneric.
Golf are sanse maxime la best-seller cu modelul asta.
Deci europenii sunt innebuniti dupa Golf. Pietele cu adevarat mari: SUA si China nu se lasa impresionate de el din cauza dimensiunilor. Acum sa fim seriosi ca un sedan compact gen Jetta e mult mai practic, macar stii ca daca pleci in 4 o saptamana sau 2 in concediu afara, ai unde sa-ti pui bagajele. Golf e de oras sau pentru cupluri fara copii.
Oricum am trait-o s-o vad si pe asta, masinile nemtesti sunt mai putin fiabile ca cele frantuzesti de cativa ani. De ras...
Golful se vinde bine pentru ca piata din Germania e cea mai mare din Europa (cu 30% mai mare decat cea britanica si cu 40% mai mare decat cea franceza). Si cum fiecare isi cumpara odorul propriu e normal sa fie asa.
Iar cand faceti afirmatii de genul fiabilitatii mai bine v-ati abtine, deoarece daca facem o comparatie intre GOLF si I30 (deoarece ati pomenit mai sus de koreene), este normal ca sa vedeti mai multe Golfuri cu probleme, deoarece exista 1.000.000 de golfuri si 10.000 de i30. Iar fiabilitate legendara sa dus poate fi de la mama japoniei. Era W123/Cobra (pe romaneste) sa dus. Suntem in 2013, cand masinile sunt facute din plastic nu din fier cum era pe vremuri, cand au 1.000.000 de senzori, iar lipsa de cercetare si dezvoltare lipseste pe partea de urmarire indelungata a fiabilitatii. Nu uitati ca pe vremuri trebuia 10-15 ani pana sa apara un model nou, iar cand aparea era super fiabil. Acuma din an in an apar tot modele noi, facelifturi peste facelifturi , iar timp pt test de fiabilitate nu se mai parctica. Producatorul trebuie sa faca ceea ce cere piata si sa faca fata concurentei, deoarece daca x scoate o masina noua, automat y ramane in urma cu designul/tehnologia si imediat dupa cateva luni scoate si el. Si uite asa din cauza acestei competitii si scopul de a castiga clienti si de a vine cat mai multe masini, duce la lipsa totala de interes pt fiabilitatea masinilor. Ca sa nu mai povestesc, ca unele branduri se mai folosesc de istoria pe care o au in spate ca sa isi vanda produsul frumos impachetat.
Numai bine !
La 15500 euro Golf este echipat cu motor 1.2 TFSI cu 85 HP.
La aceiasi bani Renault Megane vine cu motor diesel de 90 HP si evident cuplul motor mult mai mare.
Asa trebuie pusa problema.
Nu am de gand sa platesc mii de euro pentru un W montat pe grila radiator.