Volkswagen lucrează la o maşină care se va conduce singură în parcări
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a deschis un Laborator de Cercetări în Electronică în California. Noul laborator al nemţilor este dezvoltat în colaborare cu parteneri precum Google şi Oracle şi are un buget anual de 20 de milioane de dolari. Centrul Volkswagen din Belmont are o echipă de 100 de designeri şi ingineri, iar aceştia sunt coordonaţi şi de psihologi, pentru a se asigura că tehnologiile dezvoltate de aceştia au şi o utilitate practică. Primul sistem la care lucrează aceştia este destinat parcărilor, respectiv eliminării timpilor morţi din parcări şi economisirea timpului şoferului şi al pasagerilor.
Cum ar trebui să funcţioneze sistemul: şoferul ajunge într-o parcare aglomerată şi se grăbeşte. Şoferul coboară din vehicul şi setează automobilul să se parcheze singur. Automobilul va căuta în mod automat un loc de parcare şi va parca singur, după care îşi va opri motorul şi toţi consumatorii electronici. A doua fază constă în întoarcerea şoferului la automobil. În mod normal, şoferul trebuie să caute vehiculul în parcare.
Ba mai mult, unii constructori au gândit o soluţie pentru asistarea şoferului în găsirea automobilului în parcare. Ei bine, cei de la Volkswagen vor să facă un sistem care să aducă maşina la şofer, nu invers.Sistemul are potenţialul de a fi aplicat în realitate în următorii ani, dat fiind faptul că numeroase automobile au direcţie electronică, care poate fi controlată şi fără să atingi volanul, iar majoritatea automobilelor de serie au clapeta de acceleraţie controlată electronic. În plus, există deja sisteme de cruise-control adaptiv cu funcţie de oprire, alături de sisteme de detecţie a impactului cu pietonii şi frânare automată. Mai mult decât atât, cei de la Google au dezvoltat deja o maşină care se conduce singură, deci sistemul de la Volkswagen chiar are o şansă să devină realitate în următorii ani. Cercetătorii lucrează şi la un sistem care detectează semafoarele şi semnele de circulaţie şi ajustează mişcările şi capacităţile automobilului în funcţie de condiţiile impuse de drum.
Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)