Ultimii doi ani au fost marcați de pandemia de COVID-19, lucru care a forțat multă lume să treacă la un regim de viață online. În această perioadă, unii constructori au pregătit, deja, câteva servicii prin care clienții pot să-și cumpere o mașină nouă fără nevoia de a se deplasa la cel mai apropiat showroom.
Acum, Volkswagen a preluat această inițiativă și a lansat un serviciu online nou, prin care clienții își pot lua o mașină nouă prin leasing. Serviciul este disponibil doar în Germania în prezent, însă ar putea fi extins și în alte țări din Europa dacă acesta se dovedește a fi un succes. Ținem să menționăm, în schimb că Volkswagen nu oferă acest serviciu complet online pentru cumpărarea unei mașini noi.
Constructorul german a dat undă verde acestui serviciu ca urmare a cererii foarte mari pentru un astfel de mijloc. Klaus Zellmer, membru al Consiliului de Administrație Volkswagen și viitorul CEO Skoda, a declarat: „Studiile arată că circa două treimi din clienții noștri și-ar dori să poată cumpăra vehiculele noastre online. Acum răspundem acestei dorințe. Misiunea noastră este să le oferim clienților noștri o experiență de ofertă și de achiziție excelentă, atât în showroom-uri, cât și online. Ca urmare, ne vom întări competitivitatea pe termen lung”.
Cu toate acestea, Zellmer a adăugat că: „Vânzările online nu vor înlocui showroom-urile din cărămidă și mortar. Avem nevoie de o prezență online bună, alături de o prezență locală puternică a dealerilor noștri”. În încheiere, el a menționat că: „Dealerii sunt și vor rămâne fața pentru clienții noștri. Ei sunt indispensabili atunci când vine vorba de a transmite un sfat personal și competent”.
Așa cum am spus, noul serviciu de leasing online este disponibil doar în Germania. Deocamdată, Volkswagen nu a oferit planuri concrete pentru extinderea acestui serviciu în alte țări europene și din lume.
via Carscoops
Ce este frumos la aceste panouri ca se pot instala oriunde si destul de ușor… iar dacă se investește intr-o baterie, adică cumpărăm un Spring subvenționat, aruncam “ambalajul” si păstram bateria luată in mare cu bani de la prosti, s-au făcut bogății cu case de vacanța electrificate la naiba in praznic prin munți, unde tot cu Toyota D4D ajung…
Colegu.., in 2 ani maxim cei care ar trebui sa-si ia electrice ca sa susțină creșterea pieței cheltuiesc astăzi sub 20.000 de euro pentru o masina si locuiesc la bloc. Asta realizează cei care o dau la întors cu electrificarea, hilar ca eu si mulți alții (persoane simple) am văzut asta de ceva timp… nasol nu?
In Germania sunt 50% proprietari de locuința in total (apartament sau casa) in scădere de la 51%. Din total populația Germaniei 56% trăiesc in apartamente… hellooo.
Câți din cei in chirie crezi ca au panouri si le ajunge se încarce o masina electrică chiar dacă stau la casă?
Câți din cei care sunt proprietari si au panouri “produc” suficient ca sa încarce o electrică?
Oare in cercul tău de prieteni nu te pune nimeni la punct?
Se pare ca nu ai… nici eu nu as avea ce vorbi cu tine ;)