Volkswagen lansează un brand auto electric în China: Kaili
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen acordă o mare importanţă publicului din China şi caută să îşi consolideze poziţia pe piaţa asiatică. Constructorul german face un nou pas important în evoluţia sa pe segmentul vehiculelor electrice din Ţara Marelui Zid, cu ajutorul partenerilor locali de la FAW.
Mai exact, VW şi chinezii au pus bazele unui nou brand auto, dedicat vehiculelor electrice, în cadrul căruia participaţia este de 60 cu 40%. Cele două companii fondatoare au dezvăluit astăzi că noul brand se va numi Kaili şi va fi responsabil doar cu oferirea unor produse electrice.
Potrivit unor informaţii oferite de Ministerul chinez al Industriei, Informaţiei şi Tehnologiei, Volkswagen şi FAW au înregistrat deja un vehicul electric sub tutela noului brand Kaili. Informaţia confirmă practic speculaţiile potrivit cărora cei doi parteneri au demarat deja proiectul unui model electric.
via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)