Gama de vehicule electrice ID, de la Volkswagen, a fost acum extinsă odată cu lansarea noului ID.5. Acesta este construit pe aceeași platformă MEB, ca ID.3 și ID.4, dar, spre deosebire de ele, propune un plafon plonjat și, implicit, o formă de SUV coupe.
Din acest motiv, SUV-ul german are un coeficient aerodinamic Cx îmbunătățit (0.26). Desigur, există și un mic dezavantaj, în ceea ce privește volumul de încărcare al portbagajului: 549 de litri cu scaunele spate în poziție normală și 1.561 de litri cu ele rabatate.
Și interiorul este identic cu cel al lui ID.4, cu excepția sistemului multimedia care a fost revizuit.
Din punct de vedere tehnic, noul Volkswagen ID.5 este disponibil cu o singură variantă de baterie: 77 kWh. Ca motorizări, clienții au la dispoziție versiunea Pro (un singur motor electric și 170 CP), Pro Performance (tot un motor electric, dar cu 204 CP), iar ultima, dar cu siguranță nu cea din urmă, versiunea GTX.
Aceasta este echipată cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte (deci tracțiune integrală).
Ca în cazul lui ID.4 GTX, ansamblul dezvoltă 299 de cai putere, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.3 secunde și o viteză maximă de 180 km/h.Acumulatorul poate fi încărcat rapid la stații de 135 kW. Volkswagen declară o autonomie de 520 kilometri (WLTP) pentru versiunea Pro Performance și 480 de kilometri pentru ID.5 GTX.
Noul Volkswagen ID.5 va fi produs la uzina din Zwickau, Germania.
via Volkswagen
-de ce cereti prin reprezentanta din Romania 1200 lei doar pentru a debloca conexiunea android auto de pe o masina de 48.000 euro?
-nu va e rusine?
Ms.
Maşina arată mult mai bine în realitate !
Practic VW şi-a făcut lecţiile în ceea ce priveşte venirea Tesla.
Încă mai au de recuperat la capitolul eficienţă, dar sunt mai buni la alte capitole.
De văzut Ionity care au preţuri cu 30-50% mai mari decât Tesla chargere (preţurile cu abonament).
Tesla îi domină şi la acest capitol, plus că abonamentul pentru încărcare super chargere Tesla este lunar iar cel Ionity anual!!
Şah iar dat de Tesla concurenţei.
Mana sus cine a condus ID3/ID4 si se intelege bine cu lipsa butoanelor fizice. De asemenea, cand pornesti masina, in mod inexplicabil nu poti sa faci nimic aprox. 1 minut: pare ca ii ia cam 1 minut sa "booteze" sistemul - wtf VW?
Nu's fan Tesla dar nu pot sa nu recunosc ca inca sunt in fata majoritatii.
Altfel, cred ca e cel mai frumos spate de VW din gama actuala sau viitoare.
https://adevarul.ro/international/europa/despre-bataia-joc-nivel-inalt-micile-mari-razbunari-politice-nivel-inalt-1_618240ee5163ec42711eba09/index.html
O sa vedeti peste cativa ani ca o sa se imputineze numarul proprietarilor si o sa tot creasca numarul chiriasilor. Sunt fonduri de investitii care cumpara blocuri intregi. O sa fie tot mai greu sa cumperi un apartament.
La fel si cu masinile... se merge pe ideea de car-sharing care incepe sa prinda la tineri.
Asta e un fel de subjugare semi-ascunsa.
Vrei, nu vrei, trebuie sa muncesti pt cineva care detine controlul.
Vine un vânt o torențială cu gheață… gata este de la încălzirea globală… da am uitat se topește gheața… uau!!!
Nu zice nimeni ca nu suntem cea mai murdara și nesimțită specie in materie de poluare și consum resurse, dar asta nu are legătură cu așa zisa încălzire globală.
Aș mai sublinia și culmea ipocriziei a tuturor celor care “parazitează” planeta trăind inexplicabil de pe acest subiect inventat și care ard gazul de pomană.. dar au electrice…. Cine are răbdare sunt numeroase “filmulețe” de la începutul anilor 2000 care “demonstrau” clar ca ne ia naiba până in 2020 și chiar îmi amintesc multe discuți aprinse in cercul de prieteni pe subiect… am crezut și cred ce am afirmat… inepție totala!!!