Volkswagen l-a angajat pe Jost Capito, omul din spatele lui Ford Focus RS
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen a anunţat astăzi oficial investirea lui Jost Capito în funcţia de şef al diviziei sale de motorsport. Capito, care a făcut istorie în cei 11 ani petrecuţi la Ford, va prelua funcţia de la Kris Nissen începând cu data de 1 mai.
În vârstă de 53 de ani, Capito se bucură de o vastă experienţă în lumea automobilelor de performanţă. Cariera sa se leagă de cele mai importante nume din industrie. Totul a început în 1984, când a fost angajat de BMW în funcţia de inginer de dezvoltare pentru motoare de performanţă. A trecut apoi la Porsche 5 ani mai târziu, fiind responsabil la început de organizarea competiţiei Carrera Cup şi mai apoi de toate campionatele desfăşurate sub egida constructorului din Stuttgart.
În 1996 trece în tabăra celor de la Sauber Petronas Engineering HG, pentru ca din 1998 să coordoneze activitatea echipei de Formula 1 Sauber Red Bull.
Din 2001, Capito lucrează la Ford unde va avea o contribuţie importantă la dezvoltarea modelelor Focus RS, Focus ST şi Fiesta ST.
În tot acest timp va ocupa funcţia de director al departamentelor Ford Global Performance Vehicles şi Motorsport Business Development. Câtă vreme s-a aflat în această poziţie, Jost Capito a supervizat activitatea ambelor divizii de performanţă Ford, americană (SVT) şi europeană (RS).Pe lângă experienţa de manager, Jost Capito s-a remarcat şi ca pilot. El a participat la mai multe concursuri de anduranţă, fiind chiar câştigătorul categoriei camioane în cadrul Raliului Dakar din 1985.
via l carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Honda este interesată să reia negocierile cu Nissan, însă impune o condiție pentru ca acest lucru să se întâmple. Makoto Uchida, CEO-ul Nissan, trebuie să plece din funcție. (18.02)
-
Ferrari își răsplătește toți angajații cu un bonus de peste 14.000 euro datorită performanțelor financiare din anul precedent. Marca italiană este compusă în prezent din circa 5000 de angajați. (17.02)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presa germană, Volkswagen și Audi își vor amâna planurile de electrificare din cauza tranziției lente către mașini electrice. Cele două mărci își vor reînnoi investițiile în modele noi cu motoare termice. (17.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
VW a luat pe cel ce a facut noul design la Camaro de la GM.
Apoi au luat unu si de la Ford.
Acuma is fac fabrica de asamblare in US.
Au planuri mari pe continentul automobilelor.
nu au cum sa stie ei asta, e grea meseria de jurnalist :))