Volkswagen își conturează deja un plan ambițios pentru extinderea gamei de modele electrice sub noul brand ID.
Potrivit unor informații dezvăluite de Ralf Brandstätter, CEO-ul Volkswagen, pentru publicația britanică Autocar, producătorul german a stabilit deja reperele pentru încă două modele electrice care urmează să fie dezvoltate pe o versiune mai mică a platformei MEB și să fie prezentate în următorii ani.
Este vorba despre o subcompactă și un SUV subcompact care ar urma practic să fie poziționate în gamă la fel ca modelele cu motoare termice Polo și T-Roc.
Principalul obiectiv al germanilor este ca noile modele să aibă preturi cuprinse între 20.000 și 25.000 de euro, în funcție de dotări.
Pentru a atinge o astfel de plajă de prețuri, Volkswagen intenționează să utilizeze baterii cu o capacitate de cel mult 45 kWh. Spre comparație, hatchback-ul compact ID.3 va fi disponibil în versiuni cu baterii de 45 kWh, 58 kWh și 77 kWh.
"Lucrăm la aceste concepte. modele electrice, așa că pregătim concepte. Vom discuta în curând. Mașinile din segmentele inferioare sunt foarte interesante pentru noi", a declarat Brandstätter.
Sigur, trebuie să luăm în calcul că în segmentele inferioare va fi o cerere mare pentruCel mai probabil, cele două modele electrice accesibile vor apărea după anul 2023. Ulterior, Grupul Volkswagen va lansa derivate pentru aceste modele și pentru brandurile Seat și Skoda.
Via Autocar
Este timpul de a acoperi segmentul low cost.!!!
ID.1 şi mai ales ID.2 vor avea un mare succes
Nu ştiu dacă se pot compara cu Dacia Spring made in China, pentru că ID.1 şi ID.2 vor fi produse în Europa.
Nivelul ID.3 este peste decent şi are un interior total desenat de la zero - cu accent pe confort şi utilitate !
NU AU ABSOLUT NIMIC între scaunele pasagerilor faţă - care să aibă legătură cu drive train - nu tu porcării de schimbatoare de viteză, nu tu porcării de butoane, touchpad-uri, manete, nimic - totul este dimpotrivă destinat confortului.
De aceea VW este o altă mâncare de peşte, care se înscrie pe orbita Tesla
Dacia Spring... frumoasă... ARE POTENŢIAL... dar momentan o chinezărie, adică neseriozitate din partea Renault.
Raspuns corect, multumim pentru participare.
A doua intrebare pentru calificarea in topul prostiei: de ce sunt interzise???
nu ştiu dacă răspuns la cele două ale VW, dar există această idee, acest proiect al Tesla, după ce Elon Musk a vizitat Berlin şi a spus că nu prea a găsit loc de parcare pentru Tesla Model X
Si oare 40 miliarde amenda la VW ti se pare putintel?
Lasati baieti, luati dieselurile germanilor ca ei trec la electrice se pare si au nevoie de fraieri la care sa isi vanda jafurile. Voi inca nu v-ati luminat? VW, BMW, Mercedes dezvolta tehnologii si platforme pentru electrice. Nu mai baga bani in diesel ca nu mai merita. Pentru alea diesel inca mai platesc amenzi :))
Nu provoaca covid, stai linistit, insa covidul ii afecteaza mai ales pe cei cu plamanii afectati.
Deci daca dieselul afecteaza plamanii si covidul afecteaza si mai mult pe cei cu probleme la plamani, atunci e de bine.
Plamani afectati=deces de covid, bun, vezi in SUA cate decese sunt, gasiti va rog legatura cu dieselul aproape inexistent acolo. Mai aveti aberatii ?
1. de ce au mintit si au fost amendati?
2. De ce germanii investesc atat in electrificare si nu merg pe diesel in continuare?
Cred ca la cat de puternici sunt ca grupuri, puteau face mai mult decat softari ilegale si carteluri pentru preturile la otel :))
Hai si cu PSD, ca si ei este buni, ca fura ca germanii pe unde pot :))
Dane, vezi ca multe dieseluri de la BMW au luat foc pana sa fie rechemate si multe plug-in hybrid sunt in aceleasi situatie.
Deci pe langa poluarea de diesel mai apare si poluarea cand are :)
Actualele motoare diesel sunt curate, n-au fost niciodata asa, pot deveni si mai eficiente, niciun alt motor nu-ti ofera autonomia unui diesel, ca la noi sunt multe cu filtrele anulate este altceva, asta este o problema romaneasca mai mult.
Mazda va oferi diesel pe viitorul 6, sunt fraieri si astia.
O sa ajungem in 2030 si de alde tine tot nu va avea electrica, doar vorbiti.
Aaaaa, exact de aia sunt dieselurile asa curate acum, ca aveau softurile alea magice pentru care VW a dat amenzi de peste 40 miliarde si inca mai dau, pentru ele si Mercedes si BMW au dat cate ceva, deci da, sunt curate pe hartie, adevarat.
Cica VW bluemotion TDI emitea de 40 de ori mai mult:)
Curat murdar dom'le:
https://www.epa.gov/vw/learn-about-volkswagen-violations
Deci hai lasati abureala ca nu tine prin alte tari civilizate.
Cauta sa vezi cam cum sta diesel ca pondere in vanzarile masinilor in Germania in ultimii ani :))
Nu zic de Olanda ( sub 8% ) sau Norvegia :))
https://airqualitynews.wpengine.com/2020/05/27/germany-taken-to-court-over-air-pollution/
Dupa ce isi mai iau cateva amenzi, sa vezi ce paralel merg ei cu dieselul :))
Hai sa aveti parte de cati mai multi vecini cu diesel prin zona unde stati, sa se bucure si copii vostri de aer curat de la dieselurile curate.
Uite aici cum fura si cat de priceputi si de nemti sunt nemtii astia de-au lucrat la aeroportul din Berlin.
Buget initial 650 mil euro. Cost final 6.5 miliarde euro.
https://www.youtube.com/watch?v=gWYTnc7m9mE
Cam multi civilizati (nu includem Romania) zic de 2030, dar va fi mult mai repede.
Bine, sigur germanii vor merge in paralel cu dieselul, ca e cel mai curat si economic si...
Trebuie si ei sa vanda cuiva ce mai au pe stoc si prin tara lor. Si doar nu vor vinde la vecinii olandezi, la francezi, la elvetieni, ca aia sunt evoluati, se vor indreapta catre partea estica: polonezi, romani, bulgari. De ce? Pentru ca ei e mai inteligenti dom'le si stie ei mai bine, nu ca fraierii aia din vest care se lasa repede pacaliti :)) Cum sa dai 50000€ pe o electrica noua, cand poti lua un super sh diesel de la germani cu doar 5000€?
Imi vine in cap din nou o intrebare pe care mi-o pun des in ultimii ani dar care suna parca cel mai bine spusa J. Phoenix ce interpreteaza magistral recentul JOKER: Mi se pare mie sau lumea a luat-o de tot razna in jurul meu ?
Apropos, sunt departe de Romania, va las sa savurati mirosul de clean diesel