Volkswagen introduce sistemul KESSY pe Golf, Scirocco şi Tiguan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen va introduce sistemul de acces, pornire şi închidere fără cheie şi pe modelele Golf, Scirocco şi Tiguan. Sistemul KESSY va fi oferit în mod opţional şi adăugarea acestuia costă 355 de euro în Germania. Vehiculele echipate cu sistemul KESSY nu au nevoie de o cheie in contact pentru a porni motorul, iar uşile sunt descuiate şi încuiate automat în momentul în care şoferul se află la mai puţin de 1.5 metri de maşină, respectiv când şoferul părăseşte vecinătatea imediată a vehiculului. Graţie performanţelor deosebite ale sistemului, proprietarul nu trebuie să tină cheia în mână în mod neapărat, uşile putând fi descuiate în timp ce cheile sunt în buzunarul sau în geanta acestuia.
Pentru a descuia uşile odată ajuns lângă maşină, şoferul trebuie doar să acţioneze mânerul uşii respective. Încuierea uşilor se poate face prin apăsarea butonului de pe mânerul uşii, cu toate că acest lucru se face în mod automat odată ce şoferul s-a depărtat cu tot cu cheie la mai mult de 1.5 metri de vehicul şi motorul este oprit.
Blocarea şi deblocarea volanului este realizată în aceeaşi manieră ca la un vehicul obişnuit, exceptând necesitatea unei chei în contact. Practic, sistemul de siguranţă deschide blocajul volanului doar dacă detectează semnalul radio corespunzător de la cipul din cheie.Sistemul KESSY a fost dezvoltat special pentru Phaeton şi a intrat ulterior şi pe alte modele din Grupul Volkswagen. Cei de la Volkswagen au declarat că introducerea acestui sistem pe modelele mai ieftine din gama sa reprezintă strategia de marketing a grupului, respectiv cea de a furniza tehnologie de top şi pentru modelele mai mici din gamă.
Via | GermanCarScene
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Hyundai a anunțat oficial că va lansa anul viitor o nouă generație a sistemului său multimedia. Acesta se va numi Pleos Connect și va fi bazat pe Android. (28.03)
-
General Motors și Nvidia și-au unit forțele pentru a crea cipuri și software pe bază de inteligență artificială pentru viitoarele mașini autonome. (19.03)
-
Chinezii de la BYD au dezvăluit o nouă platformă dedicată care va fi prezentă la viitoarele sale modele electrice. Cu noua platformă, viitoarele modele electrice ale mărcii vor putea fi încărcate foarte rapid, cu un curent maxim de 1000 kW. (17.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
Si ziceti ca astia vor sa fi nr.1 mondial? :))
Good joke!!!
Bune pentru fanii ipod , multe butoane si aiureli electronice care dau multe batai de cap fara nici o utilitate reala.
.... uiti cumva geaca cu cipul in masina (nici nu observi daca nu trebuie sa inchizi)?
Cheers!
Ce nu observa nimeni este implementarea demna de DACIA. Sa nu ma intelegeti gresit. Dacia este o masina OK. Dar adopta solutii ieftine. Pentru ca asta le este scopul.
Nu comentez utilitatea sistemului. Asta e problema celor care au timp, nu se pricep la inginerie si electronica si au experienta zero in modul de implementare pe alte marci/masini.
Dar nu ma asteptam la VW care vrea sa creasca in ierarhia constructorilor sa puna un buton start/stop in locul cheii, in volan. Nu pot decat sa admir cu pasiune modul in care masina de marcheting germana isi face treaba! Nu este o idee rea daca vrea sa mearga pe drumul Apple.
Ce poate urma stimati "ingineri VW"?
1. Astupati o gura de ventilatie si puneti o vaza cu apa? 400 euro
2. Scoateti cupholderele si puneti o busola - 150euro
3. Scoateti lumina de sus si puneti un ventilator pe care il denumiti ECO (reduce consumul) - 600 euro
Sper sa fie apreciate si cumparate de fanii marcii.