Volkswagen introduce o versiune accesibilă pentru Amarok: motor diesel de 3.0 litri și 163 CP și cutie de viteze manuală

de Daniel Popescu
Luni, 13.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Amarok poate fi achiziționat de pe anumite piețe europene și cu o versiune de 163 de cai putere a motorului diesel V6 de 3.0 litri, care în prezent este disponibil în variante de 204 și 224 de cai putere.

Volkswagen Amarok este disponibil pe piața europeană cu un motor diesel de 3.0 litri oferit în versiuni de 204 CP și 224 CP încă de la lansarea ultimului facelift în primăvara anului trecut.

La vremea respectivă, constructorul german a menționat că unitatea V6 de 3.0 litri va fi disponibilă și într-o versiune mai puțin pretențioasă de 163 de cai putere, însă până în prezent aceasta nu a putut fi comandată.

Iată însă că publicația Caradisiac anunță acum că Amarok poate fi comandat și cu motorul V6 de 3.0 litri și 163 de cai putere, cel puțin pe piața franceză. Noua versiune de motorizare poate fi cuplată la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, în timp ce sistemul de tracțiune integrală este de asemenea prezent. În plus, noul motor este disponibil doar în echiparea de bază.

Practic, prin această decizie, Volkswagen reușește să ofere un Amarok la un preț mai accesibil decât versiunile actuale. De exemplu, versiunea cu motor de 3.0 litri și 204 cai putere și cuplu de 500 NM are în România un preț de pornire de peste 37.000 de euro în versiunea de echipare Comfortline. Totuși, prețul ajunge cu ușurință la 51.000 de euro în cazul versiunii cu motor V6 de 3.0 litri și 224 de cai putere, în versiunea de echipare Aventura.

Via Caradisiac

Comentarii (15)

  • Andrei
    Asta pentru ca nu au un diesel de 1.6l si 160CP, precum Renault.
    12 18
  • cred ca are nevoie de cilindree mare pt cuplu, nu ii ajunge ce cuplu poate scoate un 1.6. asta e masina grea si gandita pt altceva.
    stii cat are motorul un ratb din asta mercedes? vreo 10-11 litri si 300cp. de ce crezi? ca nu are din scoate cuplul ala enorm de care are nevoie sa miste magaoaia din loc.
    20 0
  • Preturile-s fenomenale mai ales varianta de 224 cai...mi-a venit in gand x classe,ala cat o fi anunci?
    13 1
  • Andrei
    Da, evident, era oricum o gluma. Si nu cuplu maxim e problema ci cuplul disponibil la turatii joase, unde cilintreea mare are intotdeauna avantaj. Altfel, diferenta de cuplu maxim dintre cele doua motoare e de "doar" 70Nm in conditiile in care motorul de 3l e mult mai greu. Dar la turatii mici si in sarcina mare se simte.
    9 2
  • Pentru cei care folosesc masinile astea chiar in scopul pentru care ele au fost destinate, vestea nu poate fi decat buna. Sunt curios ce sistem de tractiune integrala va avea aceasta varianta accesibila ... Cea 4 motion sau cea care da posibilitate cuplarii puntii fata, pentru ca Amarock este unul dintre putinele pick-up-uri care poate fi configurat cu doua tipuri de tractiune.....
    5 1
  • @Andrei
    bai andrei te-ai prins si tu care e faza cu cilindreea, cuplu turatii joase etc, etc dupa ce iti explica altii, ce logan conduci 09 sau 1,2 :)))))))))
    3 9
  • Andrei
    @Andrei Conduc un 3l biturbo, cauta scandal in alta parte.
    5 3
  • Cand vine vorba de pick-uri si super/hipercar-uri, vorba americana "No replacement for displacement" e axioma.
    7 0
  • deceneu
    3 l biturbo al lui andrei = 0.9 dci + 2.1 bucegi pet probabil
    2 10
  • si un motor de 3.0 litri ar fii o versiune accesibila?
    1 0
  • @deceneu

    De ce insulti pui de dac? Crezi ca despre tine nu se poate spune ca posezi o solenza prapadita? Andy a spus ca a glumit. Chiar daca nu ar fi fost asa (desi ma indoiesc) si-a reparat gresala. De ce nu ne putem abtine sa jignim si sa aruncam cu laturi?
    3 0
  • Dar de ce au renuntat la 2.0 bitdi si au pus 3.0 ?
    0 1
  • @misha Andy sunt eu, Andrei e altcineva :-)
    2 1
  • @Anny

    Sorry ... Oricum ramane valabil tot ce am spus! Din cauza unor badarani de teapa astora e Romania o groapa de gunoi.

    Dar, apropo, nu-ti faci si tu un user? Si eu am fost reticient la inceput, insa acum gasesc ca e util ....
    1 0
  • Andy ... Scuze din nou ...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru