Chiar dacă faceliftul lui Volkswagen Golf abia a ajuns pe piața din Europa, la nivel înalt se vorbește deja despre următoarea generație a modelului german, cea cu numărul opt.
Pentru că toată mass-media este cu ochii pe deciziile brandului în ceea ce privește emisiile de CO2, Volkswagen vrea să își spele păcatele cu versiuni extrem de economice în viitor. Însă, spre surprinderea multora, acestea nu vor mai fi dieseluri.
Pentru a bate emisiile și consumul unui Golf echipat cu motor de 1.6 litri TDI, Volkswagen își propune să folosească sisteme de recuperare a energiei și soluții de asistare electrică pentru motoarele pe benzină. Asta înseamnă un sistem hibrid simplist, capabil să aducă îmbunătățiri substanțiale în ceea ce privește consumul. O recunoaște chiar Herbert Diess, președintele brandului, într-un interviu oficial.
Tot el susține că viitorul Golf nu va renunța definitiv la versiunile diesel, acestea urmând să se mai regăsească în ofertă doar acolo unde piața o va cere.
Cât privește versiunea economică Golf Bluemotion, aceasta va un sistem de propulsie hibrid, compus dintr-un motor electric și unul pe benzină, fără a fi foarte costisitor.Nu va fi aceeași configurație ca în cazul lui Golf GTI, despre care există informații că va deveni de asemenea hibrid din 2020.
Acesta va folosi un sistem hibrid de 48V și un motor turbo pentru a livra până la 265 de cai putere.Generația cu numărul opt a popularului Volkswagen Golf se va lansa în anul 2019. Până atunci, prețurile faceliftului pe piața din România le puteți găsi aici.
asta e din seria "Cum si-a schimbat imparatul si al 2 lea ciorap." Prima parte fiind, evident, noutaile legate de Polo.
Urmeaza partea a 3 a: "Ciorapii reloaded", unde vom citi inca 200 de cuvinte intr-un articol despre hibrizii ieftini de la Passat
picatura chinezeasca....
si daca se ingreuneaza masina cu motorul ala electric. presupun ca are si el o baterie. nu stiu cum e la astea, dar la alea electrice bateriile aduc vreo 2-300kg in plus si micsoreaza si portbagajul. nu am niciun chef sa simt inca 300kg in plus pe franare si viraje doar ca mai economisesc 30 de bani.
se speram ca vedem detalii mai multe si nu din alea in conditii de laborator ca nu valoreaza 2 bani
andrei, iti dau exemplul clasic de full-electrica (deja in Norvegia, varul Opel Ampera-e poate fi comandat):
http://www.caranddriver.com/chevrolet/bolt-ev
La 1.6 tone are sprintul 0-96 km/h in 6.5 sec (6.9 pentru 0-100 km/h din cate am vazut prin filme pe youtube). E adevarat ca motoarele dezvolta impreuna echivalentul a 200 cp. Portbagaj imens fata de un Golf: 418 l. 455 km cu o incarcare (in testele reale depaseste valoarea).
Singurul dezavantaj e ca ramane scump. Ampera-e costa in Norvegia 33.260 de euro (la care se vor adauga bonusurile eco). Insa in Norvegia masinile cu propulsie normala sunt prohibitiv de scumpe - un Audi S6 costa 250.000 de euro.
Ideea e ca se poate sa ai si consum foarte mic si portbagaj mare si perfomante de hot-hatch.
Eu ma refeream specific la viraje si franari, pt ca acolo se simte masa aia mare data de bateriile de sute de kg. La un viraj se simte masa aia mult mai mare. E penalizata clar tinuta de drum. Stiu ca am citit chiar aici review la golf gte si se specifica asta.
De asta ma intrebam ce o inseamna aici un mic motor electric. poate e ceva foarte mic, sa intre doar la demaraje sau cand accelerezi puternic. Alea sunt momentele de consum mare.