Noul model este programat să intre în producție în 2027, cu un preț de bază de aproximativ 20.000 de euro, a anunțat Volkswagen.
Cunoscut sub numele de ID.1, noul succesor al modelului Up se așteaptă să împartă platforma cu ID.2, un model de dimensiuni similare cu Volkswagen Polo.
Prima imagine teaser sugerează că noul model de oraș va avea proporții robuste și un design aparte, incluzând noi semnături luminoase LED.
Totuși, detaliile tehnice nu au fost încă confirmate. Dacă ne uităm la Volkswagen e-Up, retras în 2023 împreună cu versiunea pe benzină, avea o autonomie declarată de 260 de kilometri și putea fi încărcat la o viteză maximă de 37kWh.
Volkswagen intenționase să dezvolte ID.1 împreună cu Renault, dar cei doi producători auto au decis în cele din urmă să se despartă anul trecut.
via Volkswagen
Acelasi producator, Volkswagen, asta in volksburg, asta care vrea sa cam inchida fabricile din germania, vinde modelul id.3 in china cu echivalentul a 15-16.000 euro, aceeasi masina si echipare, vanduta europenilor cu aproape 40.000 euro acum, si care era vanduta cu peste 40.000 euro pana recent.
Deci va rog frumos, nu mai dezinformati cu minciuni, cu tigaia asta care ar urma sa fie cea mai ieftina cu al ei pret estimat de 20.000 euro
1. Sa luam de exemplu cazul Bucurestiului. Daca toti ar renunta la masinile termice si ar trece pe electic, unde si in cat timp si-ar incarca aceste vehicule? Cand zic toti, ma refer la tot ce inseamna transport personal, public si comercial.
2. Reteaua de electicitate poate sa faca fata la un asemenea consum al zecilor de mii, poate chiar sutelor de mii de statii de incarcare? Caci doar nu tragi un prelungitor chinezesc din casa pe geamul de la parter si bagi steckerul in priza. Trebuie un anumit amperaj.
Viitorul este electic?
Rog pe cei care cred ca utilizand masini electrice contribuie la salvarea planetei sa raspunda la aceste intrebari.
Altfel spus cum naiba pot fi “proporțiile” robuste?
1. Întrebarea e absurdă pentru ca, în mod evident, trecerea nu se face brusc. Pe măsură ce parcul de electrice creste se dezvolta și infrastructura de încărcare, de exemplu prin înlocuirea treptata a benzinăriilor cu stații de încărcare, puncte de încărcare în parcările de reședință, la sediile firmelor, de-a lungul străzilor prevazute cu parcare, etc.
E absurd sa vrei sa existe infrastructura pentru 100% electric cand procentul de electrice în București e sub 1%.
2. Treaba cu rețeaua e regurcitata regulat de trompetele anti-EV. Sa știi ca și cei care se ocupa de rețea își pun întrebarea asta și au și răspunsuri în cunoștință de cauza.
E absurd sa crezi ca guverne și specialiști nu se gândesc la atâta lucru dar noroc cu X și Y de pe internet care au descoperit că apa e udă.
Apoi, întrebarea e la fel de absurdă ca și prima, din același motiv: trecerea nu se face brusc. E ca și cum prin 1950 toamna, și-ar fi pus problema dacă rezista rețeaua la sute de mii de aparate de aer condiționat, fabrici, trenuri, tramvaie electrice, un miliard de gadgeturi electronice și câte altele. Nu, rețeaua s-a dezvoltat concomitent cu creșterea consumului. De exemplu centrala de la Cernavodă a fost proiectată în 1980 și primul reactor a devenit functional în 1996. All doilea in 2007. Reactoarele 3 și 4 urmează sa fie construite și vor acoperi o buna parte din creșterea consumului.
Pana sa îmi montez încărcător dedicat o încărcam de la priza normala din garaj, de 13A.
https://www.national.ro/economie/esec-total-al-masinilor-electrice-tot-benzina-e-la-putere-814691.html/
Viitorul nu va fi electric. Pur si simplu oamenii nu vor aceste mașini. Procentul se va menține la 1 - 2 %.
https://youtube.com/shorts/vw1AFns6k-0?feature=shared