Volkswagen își propune să profite de utilizarea platformelor specifice pieței pentru a reduce costurile și a îmbunătăți competitivitatea împotriva mărcilor chinezești precum BYD. Anunțul a inclus și o mostră a VW ID.Unyx, care urmează să fie primul membru al seriei ID.UX. ID.Unyx este în mare parte un Cupra Tavascan, dar cu altă emblemă.
În timp ce gemenii își împart caroseria, ID.Unyx se distinge printr-un spoiler frontal redesenat, semnătură luminoasă diferită și embleme proeminente.
Germanii au declarat că familia ID. va crește până la un total de 16 modele până în 2030, inclusiv 5 vehicule electrice din noua sub-marcă ID.UX. Aceasta din urmă va debuta oficial în 2027, în ciuda faptului că ID.Unyx va fi pus în vânzare în 2024.
Ofertele ID.UX se vor distinge printr-un design exterior "orientat spre stil de viață" și "progresiv", probabil inspirat de conceptul ID.Code dezvăluit la Salonul Auto de la Beijing din această săptămână.
Pe de altă parte, interiorul lor "centrat pe șofer" va prezenta "un concept de afișaj și operare complet nou", adresat tinerilor clienți.
Spre deosebire de alte regiuni unde Volkswagen menține o linie separată pentru vehiculele sale electrice, în China, acestea vor introduce treptat versiuni electrice ale modelelor lor existente pe benzină.Cu toate acestea, gama de vehicule cu ardere internă nu va fi neglijată, deoarece compania intenționează să dezvăluie 12 modele noi cu motoare pe benzină și 6 modele hibrid noi până în 2030.
În plus, Volkswagen China cu sediul în Hefei, lucrează la prima platformă electrică a Grupului Volkswagen dezvoltată special pentru piața chineză. Aceasta va fi numită CMP (China Main Platform) și este destinată să susțină cel puțin patru modele electrice începând din 2026.
Nu în ultimul rând, Volkswagen își propune să intensifice producția, dezvoltarea, achizițiile și producția de baterii în China. Acest efort își propune să reducă costurile și să îmbunătățească competitivitatea împotriva producătorilor auto locali.
Comentarii (0)