Constructorul din Wolfsburg este prezent la Salonul Auto de la Munchen, acolo unde prezintă, printre altele, noul concept ID.Life. Prezentat ca fiind o viziune de mobilitate pentru tânăra generație, prototipul anticipează un viitor model de oraș care ar urma să debuteze în 2025 și să coste în jur de 20.000 de euro.
Volkswagen ID.Life este dezvoltat pe o versiune scurtă a platformei MEB (Audi Q4 e-tron, Skoda Enyaq sau ID.3 folosesc deja varianta normală a acesteia) și, spre deosebire de modelele amintite, propune o tracțiune față.
Din punct de vedere estetic, ID.Life vine cu o formă pătrățoasă a caroseriei, iar farurile LED, emblema Volkswagen și o bandă LED sunt integrate în caroserie. Vopseaua încorporează așchii de lemn (colorant natural), iar pasagerii au la dispoziție chiar și un plafon retractabil, confecționat din plastic rezultat din reciclarea PET-urilor.
Mai departe, avem un interior modular în care bancheta față se poate rabata, iar ocupanții locurilor spate o pot folosi ca suport pentru picioare.
De asemenea, și scaunele din spate pot fi pliate și astfel se obține un pat cu o lungime de 2 metri.Conceptul nu are un display central obișnuit. Fișierele multimedia sunt redate cu ajutorul unui proiector pe un "ecran" de 34 de inch, iar diversele funcții ale mașinii pot fi accesate prin intermediul telefonului mobil sau al tabletei. ID.Life are inclusiv o consolă de jocuri.
Din punct de vedere tehnic, Volkswagen ID.Life este echipat cu un singur motor electric, care dezvoltă 234 de cai putere. Mulțumită unei baterii cu capacitatea de 57 kWh, mașina poate parcurge până la 400 de kilometri cu o singură încărcare.
via Volkswagen
Vad ca toti copiaza Tesla si au uitat cum se face un volan de masina...
Foarte utila si rabatarea "banchetei" fata, in cazul in care cei de pe locurile spate vor sa conduca si ei
:))))