Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare

de Tiberiu Safta
Miercuri, 15.01.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen ID.7, omologul electric al lui Passat, a dovedit că poate să parcurgă distanțe lungi chiar și cu o singură încărcare. Mașina testată a reușit să meargă 941 de kilometri fără ca bateria să fie reîncărcată.

În cadrul unui test pe circuitul Nardo din Italia, Volkswagen ID.7 a reușit să parcurgă o distanță foarte lungă cu numai o singură încărcare. Modelul de clasă medie, care este omologul electric al lui Passat, a mers nu mai puțin de 941 de kilometri fără oprire.

Mașina care a stabilit această bornă a fost un ID.7 Pro S în varianta berlină, cu un acumulator de 86 kWh. Testul s-a desfășurat în decembrie 2024, acolo unde pe tot parcursul său, modelul electric a avut un consum mediu de 9.2 kWh/100 km. În ziua testului, temperaturile ambientale au variat între 5 și 15 grade Celsius, iar circuitul cu o lungime de 12.5 kilometri a fost parcurs cu o viteză medie de 29 km/h.

În timpul testului, Volkswagen a simulat și diferite situații de trafic aglomerat, precum și alte teste de anduranță. Mașina care a parcurs această distanță nu a suferit nicio modificare pentru a mări autonomia. Vehiculul a fost testat exact așa cum a ieșit de pe porțile uzinei germane din Emden, acolo unde este produs ID.7.

Volkswagen ID.7 în versiunea Pro S și în varianta sedan oferă o autonomie de 709 kilometri în regim WLTP.

Bateria sa de 86 kWh poate fi încărcată la un curent maxim de 200 kW, ceea ce înseamnă că o alimentare de la 10% la 80% durează 26 de minute. O încărcare de 10 minute este suficientă pentru o autonomie de 244 de kilometri.

Pe piața din România, Volkswagen ID.7 are un preț de pornire de 52.267 euro la momentul redactării. În cazul versiunii Pro S, aceasta pornește de la 67.941 euro.

via Volkswagen

Comentarii (14)

  • Seriff
    Asta pot și eu cu Passat-ul meu 1.9 TDI și doua pet-uri.
    5 5
  • In timp ce pasatu obtinea acest remarcabil rezultat, pe marginea circuitului marmotele inveleau ciocolata in staniol.
    8 1
  • Acest ID.7 a parcurs, experimental, acest circuit pentru a testa autonomia maximă și, bineînțeles, pentru reclamă! În viața reală acest lucru nu se va mai întâmpla, pentru că ID 7 are baterie litiu ion, care se va încărca doar între 10-80 la sută, pentru protectia bateriei. Asta înseamnă 70 la sută din autonomia declarată! Iar autonomia declarată este oricum exagerată!
    6 6
  • Nu e bine sa o încarci des la 100% dar, ocazional, nu e nicio problemă. Și doar ocazional spre niciodată ai nevoie de 700+ km, adică 10h minim, fără o oprire de 1h măcar.
    Iar sclavii care fac 10h fără oprire oricum nu au bani de ID7 și oricum e mai probabil sa ajungă la morga decât la destinație, din cauza oboselii la volan.
    7 6
  • Teste de astea fantasmagorice au fost facute si acum vreo 20 de ani, cand un tip scosese cu o Skoda Fabia, parca, un consum de vreo 2.8l/100km
    0 0
  • George Simion
    Păsat la preț de S! Ce timpuri trăim din cauza NATO etc...
    5 6
  • E chiar 2.2l/100km
    Skoda Fabia achieves more than 2,000km on one tank

    https://www.completecar.ie/car-news/article/992/Skoda-Fabia-achieves-more-than-2000km-on-one-tank
    0 0
  • spaclu lu manole
    Eu sunt curios ce consum scoate un Passat diesel la o viteza medie de 30 kmh. Daca media e mica, atunci sa le masoare pe ambele in aceleasi conditii de trafic pentru o comparatie cinstita.
    In alta ordine de idei, cineva spunea pe site cu cateva luni in urma ca o sa-si comande un ID7 Pro S ca masina de servici. Sunt curios daca are ceva feed back din viata reala, sau a fost doar o postare la plezneala.
    1 1
  • @Spaclu - da, eu sunt cel care am spus. Mașina este comandată din Octombrie, va fi livrată în circa o lună, chiar astăzi am primit un update de la dealer. Din păcate nu pot să ajut cu niciun fel de informații despre viața cu ID.7

    Ca un comentariu totuși legat de VW, nu prea pot înțelege văicărelile cu "situația critică" în care se află, cu închis de fabrici si alte amenințări de-astea, când ei livrează o mașină în 4 luni. Colac peste pupăză, se plâng că a scăzut drastic cererea de electrice dar timpii de livrare au rămas aceeași. Păi dacă e cererea scăzută, atunci au capacități de producție mai mare, nu? Este principiul de bază Demand vs. Supply.
    5 0
  • Simioane, în Rusia nu e Nato, mașinile sunt ieftine, electrice nu sunt deloc și e mare nevoie de forță de muncă.
    2 1
  • @spaclu lu manole
    Probabil undeva pe la 8-10% la diesel la viteze de genul respective. Problema e ca se pune presiune mare de fiabilitate pe turbine din cauza acestui tip de mers, de oras.
    Tocmai asta e marele avantaj la electrice, mersul in oras este extraordinar.
    Dar pentru ca au o singura treapta de viteze (marea majoritate - pentru simplitate mecanica si deci si fiabilitate) sufera la viteze de autostrada.
    Dar cine merge in concedii zi de zi, si cine merge la munca zi de zi?
    3 1
  • Elektrikkk
    VW ID. 7 duce 350 km la viteză de autostradă 130 km/h, bateria de la 90% la 10%, cu un consum de 20,4 kwh/100km

    https://youtu.be/ZkhNpb74Gv4

    Aşa că VW ID.7 acoperă nevoile a 99% din europeni, indiferent că stau la casă sau apartament.
    2 3
  • IN 2011
    Skoda Fabia DIESEL achieves more than 2,000km on one tank - 2.2l/100km

    https://www.completecar.ie/car-news/article/992/Skoda-Fabia-achieves-more-than-2000km-on-one-tank
    2 0
  • Deci nici o altă mașină pe circuit, cauciucuri speciale cu frecare mică umflate la 5 bari, jokeu de 40 kile cu tot cu chiloți, aruncat din mașină tot ce era nefolositor, viteza splendidă de nici 30 km/oră și un record nemaipomenit. Acuma cei care au uitat de Vw dieselgate pot să îi creadă și să cumpere.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru