Volkswagen ID.3 facelift: acum avem plastic moale la interior și un ecran cu meniu diferit

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 01.03.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul ID.3 facelift. Modelul cu zero emisii a primit o serie de noutăți estetice minore, iar sistemul multimedia a fost revizuit.

După o campanie de promovare destul de lungă, Volkswagen prezintă acum noul ID.3 facelift. Modelul cu zero emisii al producătorului din Wolfsburg a primit o serie de modificări, atât la interior cât și la exterior.

Înainte de toate, trebuie menționat că înălțimea noului ID.3 facelift a scăzut cu 6 milimetri, comparativ cu varianta prefacelift. Celelalte dimensiuni au rămas neschimbate.

Din punct de vedere estetic, avem câteva modificări minore, inclusiv un spoiler frontal revizuit, o capotă nouă și stopuri cu design retușat. Nu în ultimul rând, paleta de culori exterioare include o nuanță nouă, denumită Verde Dark Olivine.

MATERIALE RECICLATE PENTRU INTERIOR

Volkswagen a luat în considerare feedback-ul primit de la clienți, astfel că interiorul are mai multe zone acoperite cu materiale moi, iar cotierele portierelor sunt acum mai generoase. De asemenea, în habitaclu nu mai găsim materiale de origine animală.

Spre exemplu, noua tapițerie din microfibră Artvelours Eco conține 71% materiale reciclate.

În rest, habitaclul este neschimbat.

În continuare, instrumentarul de bord digital are un ecran de 5.3 inch, iar sistemul multimedia un display de 12 inch. De menționat că meniul sistemului multimedia a fost ușor schimbat.

Opțional, clienții pot bifa un Head-up Display cu realitate augmentată, care proiectează informații la 10 metri în fața mașinii.

FĂRĂ MODIFICĂRI DE ORDIN TEHNIC

Din punct de vedere tehnic, Volkswagen ID.3 facelift a rămas la fel. Avem aceleași baterii cu o capacitate de 58 sau 77 kWh și aceleași autonomii: 426 kilometri pentru ID.3 Pro și 546 kilometri pentru ID.3 Pro S.

Totodată, motorul electric, montat pe puntea spate, dezvoltă tot 204 CP și 310 Nm. Dacă ID.3 Pro atinge 100 de km/h în 7.3 secunde, ID.3 Pro S o face în 7.9 secunde. Viteza maximă este identică în cazul ambelor versiuni: 160 km/h.

Volkswagen ID.3 Pro facelift poate fi încărcat la stații de până la 120 kW, ceea ce înseamnă că repriza 5 - 80% durează 35 de minute. De cealaltă parte, ID.3 Pro S facelift poate fi conectat la stații de până la 170 kW, astfel că încărcarea până la 80% durează 30 de minute.

Lista cu sisteme de asistență include Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Travel Assist cu schimbarea automată a benzii de rulare și Park Assist Plus, cu funcție de memorie.

Primele exemplare Volkswagen ID.3 facelift sunt așteptate să ajungă în reprezentanțe în al patrulea trimestru din 2023.

via Volkswagen

Comentarii (9)

  • Un interior foarte frumos, lăsând la o parte butoanele capacitive.... un exemplu, un standard pentru interioare de maşini !

    Maneta PNDR dusă la volan, duce ca spaţiul central să fie dedicat 100% confortului !

    Bateriile sunt ok, totuşi e maşină clasa... mică...

    Viteza de încărcare e cea care contează, şi este acceptabilă.
    7 22
  • @inoperabil
    Din păcate pe tine e destul de greu să te uitam
    4 17
  • Deosebit de urat si nepractic in interior. De altfel, si in exterior. Imi plac doar scaunele.
    Aceste masini valoreaza in jur de 20.000 Eur, sunt doar pentru oras si/sau drumuri scurte, cu finisaje slabe/medii.
    23 10
  • Mama ce porcarie! Cum sa dai bani pe asa ceva?
    12 8
  • Seriff
    Bai Maic parca nu mai e cu butoane capacitive zice ca acum sunt fizice
    9 2
  • Andrei
    O masina supraevaluata, in continuare un low cost cu sclipici.
    8 1
  • Cel mai deranjant este pretul, care pe site in Germania apare cu 8000 de euro mai mult decat varianta non facelift.

    Pai bai domnilor, nu era vorba ca se vor mai ieftini? De cand? DIn 2075.. multumim, prea tarziu..
    12 2
  • Mircea Badea
    ofera prea putin comparat cu tesla. mai vinzi un ficatel si iei tesla..
    2 3
  • id3 cu bateria de 77 intra peste id4 si id5 la pret, astia nu-s normali
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru