În iulie, peste 160.000 de mașini electrice și hibrizi plug-in au fost înmatriculate în Europa, însemnând o cotă de 17% din total. Este a doua cea mai mare cotă înregistrată la nivelul unei luni, după iunie 2021.
Liderul vânzărilor pe segmentul BEV a fost Volkswagen ID.3, cu 5.433 de unități. Pe doi s-a clasat Renault Zoe, cu 3.976 de unități vândute și o scădere de 57% față de iulie 2020. Pe podium a urcat și Kia e-Niro, cu 3.953 de exemplare și o creștere de 17% vs. iulie 2020.
În top 10 au mai intrat, în ordine, Skoda Enyaq (3.649), Fiat 500 (3.644), Volkswagen ID.4 (3.643), Ford Mach-E (3.314), Volkswagen e-Up (3.197, +30%), Hyundai Kona EV (3.174, -27%) și Peugeot e-208 (2.623, +2%).
Volkswagen ID.3, Skoda Enyaq, Fiat 500, Volkswagen ID.4 și Ford Mustang Mach-e nu au fost disponibile în iulie 2020.
Via Jato Dynamics
Imensa Chină
Aşadar, ne-am edikkkficat-ficat, da?
PS. Dacă faci parte din Securitatea Recuperată Integral (mai ştii??? – nu zic şanţ până nu sar hopul), atunci nu-mi fac griji: veţi avea “flote” de e-glume în dotarea de partid şi de stat (ooo, la câte fonduri vi se alocă..de la gura fraierilor integraţi în “civilizaţia occidentală”). În atare condiţii, tragem nădejde că vei primi una pentru uz profesional, dar pe care s-o parchezi acasă (desigur, se subînţelege că vei încărca de la o priză sau alta, dar numai să nu le ocupe mămica pe toate).
Îmi plac videourile unde Tesla S plaid bate cu uşurinţă termicele care răgeau din toţi rărunchii de efort.
Mda
Numai că eu vorbesc pe concret, iar mata’ pe supoziţii. Este precum în balanţa (perfect dezechilibrată) presa independentă, de investigaţie riguroasă, care devorează documente incontestabile, vs. “charisma” de tembelizor, “persuasivă”, a CTP-ului dă Driapta.
Electroasele e- mari şi tari? Las’ că, volens nolens, vă veţi închina (impecabil ritualic, recte cu fruntea izbită de caldarâm) lui Deus Universalis 30 km/h (sau, dacă preferaţi aşa: 18,43 mph). Caz în care vă voi trimite bezele de pe spinarea lui Usain Bolt.
De fapt cand te uiti la masina asta, iti dai seama ca un om inteligent nu si-ar cumpara asa ceva...ce nevoie ar avea un om normal ca sa traga dupa el un avion.
Gandire si exemplu clar de retard mintal, probabil afectat de poluarea propriei masini imputite.
Da’ vorba lu’ Paraipan: “Cu noi nu merg fiţele”. Caz particular: cu noi, opozanţii statornici ai Sistemului (apropo, îi tot aud pe unii vajnici luptători declaraţi împotriva imposturii globaliste cum că, vezi Doamne, ei nu vor să fie percepuţi de comunitate ca persoane “anti-Sistem”, cică “nici chiar aşa”, carevasăzică nefiind “fanatici”…într-adevăr, nu fanatici, dar ceva tot sunt cu certitudine, recte: găini fricoase şi închipuite, de fapt pseudo-opozanţi NWO/BNW! colcăie şi pe AM destule specimene de acest gen – măi, eu nu doar că mă pronunţ în public, dar voi căuta să fiu anti-Sistem prin toate faptele mele!).
Aşadar, întrebarea ta se cunună cu tendenţiozitatea abil calculată, cu iz de tactică familiară simbiozei Societatea Deschisă-serviciile secrete : ce nevoie ar avea un om normal ca sa tragă după el un avion?...Dar cum, unde şi când am specificat sau am lăsat de înţeles că un asemenea scop mi-aş propune??? Doi la mână: mi-ar permite condiţiile tehnice, timpul, maturitatea sau disponibilitatea altora (care să mă ajute pe frontul acţiunii) să materializez această extravaganţă? Pur şi simplu am amintit de una dintre capacităţile maşinii în speţă.
Başca te înşeli în estimarea răspândirii şi ponderii versiunii V10 TDI. V6 TDI, în schimb, depistezi o grămadă în rromanika. Dar “vârful” pe Diesel…nţ! Şi, oricum, apreciez doar prima generaţie de Touareg, care mi se pare cea mai robustă, totodată cea mai adaptată off road-ului. QED: nu orice cocalar obosit îl deţine pe drăguţul de V10!!! Îl dezarmează şi impozitul schizofrenic (pe cilindree), şi eventualul consum superior.
Cât despre “competenţa” ta de psihiatru improvizat, Mafioso, nu voi repeta că nici ca hârtie igienică n-aş folosi-o.
Prietene tu spui ca un om inteligent nu si-ar cumpara un tdi, din contra un om inteligent si-a cumpara un tdi, de ce? Pentru ca face 1300 km cu un plin, un om inteligent nu sta in parcare la kaufland 2 ore sa incarce o masina, un om inteligent nu sta pe 7 aplicatii sa caute statii de incarcare, un om inteligent nu da o galagie de bani pe o masina care e scumpa doar ca are stecher, un om inteligent stie ca o masina polueaza mai nimic in comparatie cu o fabrica, un om inteligent nu pune botul la propaganda ECO postata zilnic pe AUTOSTECHER.
la 31.08.2021, 08:40
În 2018 au fost ZERO incendii la maşini electrice
Şi peste 200.000 incendii la maşini termice cu peste 500 de morţi !!!
Ai înţeles? Mai minţi mult?
La urma urmei, istoria “uzatelor moral care merg cu suc de dinozaur” (inclusiv pe latura motorsport) este prea fabuloasă (şi de rememorat chiar şi în…veşnicie) ca să ne lăsăm subjugaţi de cea mai ridicolă tentativă cu pretenţii automobilistice…
Voi încheia în stilul băieţilor de la AfD: “I love (n.m. : inimioară desenată prin aer) CO2!”.