Organizația Euro NCAP a anunțat miercuri că a finalizat testele de siguranță pentru noul Volkswagen ID.3. Organizația menționează că hatchback-ul electric a obținut punctajul maxim de 5 stele în cadrul testului, după ce a obținut rezultate bune la toate categoriile.
Astfel, ID.3 a obținut un calificativ de 87% la testele pentru adulți, în cadrul cărora singura mențiune de protecție "slabă" a apărut în cazul unui impact lateral, în ciuda faptului că măsurătorile efectuate ulterior asupra manechinului au fost bune.
Între timp, ID.3 a punctat și mai bine la protecția copiilor, cu un calificativ de 89%, cu punctaj maxim obținut pentru testele legate de părțile critice ale corpului. De asemenea, Euro NCAP a acordat un calificativ de 71% pentru protecția utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor.
La acest capitol, ID.3 a obținut punctaj maxim pentru picioarele pietonilor, iar sistemul AEB de frânare automată de urgență a evitat coliziunile în cele mai multe cazuri.
Totuși, în cadrul testelor, răspunsul sistemului AEB la pietoni a fost catalogat drept "marginal", iar la bicicliști drept "adecvat".Nu în ultimul rând, modelul constructorului german a obținut un calificativ de 88% pentru sistemele de siguranță, care au funcționat bine în cele mai multe cazuri.
"ID.3 reprezintă direcția călătoriilor în industria auto. Euro NCAP va continua să se asigure că salvarea planetei (n.r - cu mașini electrice) nu vine cu costul siguranței. Sunt bucuros să văd că ID.3 nu face compromisuri în această privință", explică Michiel van Ratingen, secretarul general al Euro NCAP.
Via Euro NCAP
Schimba-ti nick-ul in "Tatramusca" pentru ca te bagi ca musca in c_ru calului.
"Just like the latest Sharan, which was also tested by Euro NCAP back in November, the Golf VIII suffered a door opening when the car was crashed into from the side. “Door openings during crash are penalised in Euro NCAP since the start as they represent a critical ejection risk to occupants. Door openings are rare nowadays and it is important that VW is committed to finding the root cause.” said Michiel van Ratingen, secretary-general of the Euro NCAP organization." Iti arat masini cu 3 stele la care nu s-au deschis usile,nu e voie. Ca pe tine atat te duce capul ala sa crezi ca de "hate" zic asta,nu ca e evident ca sunt tinuti in carca de toti inclusiv prin marketingul agresiv.Acum poti sa-ti versi laturile in continuare,haide,ce mai stai ca de zis vreodata ceva inteligent nu exista.
Mă rog, dacă tot a dat în pârgă “şcoala” online, să vezi de acum încolo “perle” (de analfabetism propriu-zis, nu funcţional). Iar înainte de a ne pune problema în maniera “Ăştia ne vor plăti pensiile”, mai degrabă să ne întrebăm dacă nu cumva ni le vor (para)ronţăi până atunci (din postura de “asistaţi” social), aşa că tot soluţia clasică a lui Ciorăpeişăn Bank ne va sta la îndemână. Am zis!
On topping: dacă ar fi să aleagă între “non-compromisul” lui ID.3 şi “blindajul” lui T3/LT, tipii isteţi n-ar pregeta. Şi tocmai pentru că nu sunt dotaţi cu creiere de raţă, dânşii nu uită să măcăie întruna: M.A.C. – M.A.C. – M.A.C.
PS. “Salvarea planetei (cu maşini electrice)”…Iată ce înseamnă să savureze tot mai mulţi aceeaşi mâncare de ciuperci neverificate în prealabil…
PPS. “A heitări” ?!? Doamne apără şi Academia păzeşte!
VW Golf este totuşi cea mai vândută maşină din Europa.
Dacă este 100% EV sau un PHEV cu CNG ar fi fantastic !
PHEV cu CNG este o soluţie bună, doar CNG nu prea.
Ce îmi pare rău este că nu au folosit numele Golf pentru ID.3 şi Passat pentru ID.4
Foloseau gen Golf EV în loc de Golf, sau mă rog, ceva similar, ca după moartea completă a ICE să fi rămas EV doar Golf.
Păcat, dar asta e, decizia lor.