Conceptul Volkswagen I.D a debutat în 2016, cu ocazia Salonului Auto de la Paris. Trei ani mai târziu, constructorul din Wolfsburg prezenta lumii întregi modelul de serie bazat pe acesta. Ne referim aici la ID.3, primul Volkswagen de serie dezvoltat pe platforma MEB și primul model din gama electrică I.D.
Noul Volkswagen ID.3 este în prezent un model de succes, având în vedere că au fost comercializate peste 144.000 de exemplare în doar primul an de la lansarea în Europa. Mai mult, în luna august a fost cel mai vândut model cu zero emisii de pe Bătrânul Continent.
De asemenea, ID.3 a adus 70.000 de clienți noi pentru constructorul german de automobile.
Ambițiile Volkswagen sunt, însă, mai mari de atât. Până în 2023, marca germană vrea ca mașinile cu zero emisii să reprezinte 70% din vănzările europene.
via Volkswagen
Să reamintim că Toyota Mirai, în producţie din 2014 dacă are 15.000 de unităţi vândute.
"hidrogenul e viitorul" :)))
Mda
Hidrogenul este soluţia B ale companiilor petroliere care încearcă să se ferească de faliment în următorii 30 de ani.
Hidrogenul fiind obţinut cu greu din gaz metan, este mult mai poluant decât să fi folosit gaz metan de la bun început.
DAR:
- mașina costă încă enorm de mult pentru ce oferă
- la 30-40.000 euro cât e ea e plină de plastic ieftin
- și celelalte minusuri ale electricelor le știți.
Un maxim 20.000 euro fără eco-bonusuri (care trebuie oprite) era cât de cât ok la ce oferă.
Sa reamintim ca eDick n-a vazut niciodata o femeie in realitate.
ngggîîî... apes strong... cave age...
Sau cu alte cuvinte, trebuie mai mulţi şacali să se adune să dea un leu jos