Din imagini putem observa că modelul break folosește stopuri identice cu cele ale modelului hatchback, iar interiorul este aproape neschimbat. Gama de propulsoare include unităţi TSI de cilindree mică, respectiv 1.2 și 1.4 litri, precum şi turbodiesel-uri de 1.6 și 2.0 litri, asigurând o plajă între 85 şi 150 CP. Vom afla mai multe detalii odată cu prezentarea oficială a acestui model în prima zi de presă a Salonului Auto de la Geneva.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via worldcarfans
Si e identic!
Daca ai ajuns sa faci asemenea afirmatii eu cred ca ai o problema, dar inca ai timp sa mergi la doctor.
VW are 76 ani de la infiintare si astazi face parte din cel mai mare grup de marci auto din lume. VW beneficiaza de un know haw la care marcile frantuzesti cel mult pot visa noaptea. Gandeste numai la cat de multe marci premium include VW AG (Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche); iar ca o paranteza Audi are 104 ani de cand este fondata oficial, iar in ultii 10 ani este numarul 1 la cursa de anduranta de la Le Mains cu un motor facut de acest grup. Tu bati campii cu Laguna estate?! iar cei 114 ani de la infiintare nu se vad in masinile construite astazi de acest brand.
Poti critica designul, poti sa zici ce vrei ca fiecare avem pareri diferite dar ca este o taratura si ca Laguna e mai grozava...esti pierdut.
dar dupa mine Golf trebuie sa fie numai hatchback. Asa il stiu de la inceputuri. SI cand aud "Golf" imi imaginez un hatch care ar fi trebuit sa-si pastreze radacinile si scopul. Din nefericire interesele financiare....Dar atat timp cat fanii Golf (cel mai probabil cu familie) il considera o solutie.....
Adica atata trufie si atata orgoliu doar pentru un simplu comentariu a unei persoane pe care nu o cunosti... Corporatiile astea mari nu stiu cum sa scoata mai multi bani de la noi si voi va certati pentru ele? Orice produs realizat de VW AG pe care tu il consideri avansat il poate realiza aproape orice producator auto daca are bani doar ca Renault nu are de ce sa faca un 6.0 diesel ca VW pentru ca nu are pe ce modele sa le puna, sau degeaba ar face un supercare de 1000CP pentru ca nu l-ar putea vinde din cauza incadrarii imaginii brandului si nici nu au istorie in supercaruri ca Bugati, pot face si ceva precum Lamborghini in 3-4-5 ani daca au bani insa la fel nu ar putea incadra modelul pe piata sa fie profitabil si tot asa. Daca exista fonduri, se poate face orice. Istoria o confirma, francezii, in special cei de la PSA au adus numeroase inovatii in industria auto, doar Peugeot are peste 200 de ani de istorie si sunt primul producator care au pus anvelope de cauciuc in loc de roti de lemn cum aveau toate, sau vindeau masini cu motoare diesel si turbo diesel de pe vremea cand VW vindea broscute cu motoare racite pe aer, si alte numeroase invovatii facute de Citroen sau chiar Peugeot.
Fiti mai oameni, mai relaxati, si sa lasam frustrarile deoparte si sa gandim mai rational inainte sa scriem sau sa vorbim ceva.
Numai bine.
Putini au inteles ca nu exista marca perfecta, si fiecare se axeaza pe anumite calitati: unele vor pret scazut la achizitie, altele calitate, altele confort, fiabilitate, etc. Nu ai cum sa le bifezi pe toate.
orice marca am prefera, pana la urma este doar un fier, pentru atat sa ne jignim? cine este cel neadaptat aici daca pentru un fier ajunge sa vorbeasca asa?
Mai da sensibili mai sinteti :)))))))))))
Prietene daca tu crezi ca vw mai face masini care sa reziste 200k km inseamna ca esti un f mare inocent si pun pariu ca nu ai nici masina.