Volkswagen Golf a primit și o versiune TSI BlueMotion, care a devenit cea mai eficientă variantă alimentată cu benzină din această gamă. Noua versiune a lui Golf are un motor 1.0 TSI cu trei cilindri care dezvoltă 115 CP și 200 Nm și este oferită atât cu o manuală cu șase trepte, cât și cu o unitate DSG cu șapte trepte. În materie de peformanțe, Volkswagen Golf TSI BlueMotion anunță un timp 0-100 km/h de 9.7 secunde și o viteză maximă de 204 km/h. Cel mai eficient Golf alimentat cu benzină are un consum mixt de 4.3 litri la sută și are emisii de CO2 de 99 de grame pe kilometru.
În comparație față de variantele standard ale lui Golf, versiunea TSI BlueMotion are o altă grilă frontală, o suspensie sport și jante din aliaj de 15 inch. Bara de protecție spate este vopsită în culoarea caroseriei, iar siglele BlueMotion sunt prezente atât la exterior, cât și la interior. Lista de dotări standard a acestei variante include și aer condiționat, șapte airbag-uri, sistem Start-Stop, sistem de frânare automată post-coliziune și diferențial XDS controlat electronic.
Versiunea TSI BlueMotion a lui Golf va fi oferită și pentru Golf Variant și Golf Sportsvan.
În cazul lui Golf Variant, consumul mixt este de 4.3 litri la sută cu transmisie manuală, respectiv 4.5 litri la sută cu DSG. Volkswagen Golf Sportsvan TSI BlueMotion anunță un consum mixt de 4.5 litri la sută pentru varianta manuală, respectiv 4.6 litri la sută pentru versiunea cu transmisie DSG. Indiferent de caroseria aleasă, Golf TSI BlueMotion promite același nivel de rafinament din partea unitatății turbo cu trei cilindri în linie ca la propulsoarele cu patru cilindri în linie.Via Volkswagen
Oricum cu un motor de asta nu faci nici liniute si nici nu abordezi virajele ca in raliu. E pentru pc A in pc. B. Culmea....in viata de zi cu zi nici nu iti trebuie mai mult.
Conteaza foarte mult si preturile. Daca sunt ok atunci va fi un best-buy. Sa speram insa ca e un motor mai fiabil decat nefericitul 1.2 pe care probabil ca-l inlocuieste.
Personal astept sa vad cu ce vor veni pe masa noile Astra si Megane (la design exterior sunt sigur peste Golf).
Ford il are de cel putin 3 ani, opel de 2 ani si etc.
In fine...sa zicem...
Referitor la consum, se lucreaza la o noua lege de testare a consumului: https://www.youtube.com/watch?v=FhR0jzcZMhI
Simpla matematica a romanului spune sa adaugi 2-3 litri in plus fata de cifrele date de producator pentru consumul in oras si 1-2 litri pentru consumul in afara orasului.
Eu unu asa m-as orienta.
Sau cel mai simplu sa te docmentezi inainte de a cumpara masina(forum etc).
O zi buna tuturor
Am un golf 6 1.6 tdi 90 cp si la drum lung este adevarat ca scot si 3.6/100 km dar nu pe distante lungi.
Sunt de acord cu tine Andrei ca totusi poate am exagerat putin cu 3 litri in plus in oras dar daca vei face un sondaj de opinie printre soferii din Romania iti vor confirma cele spuse de mine.
Se pot atinge cifrele oficiale dar in niste conditii optime(Bucuresti, duminica dimineata ora 3:00 probabil) ;)
Nu vreau sa isc vreo discutie aiurea, este parerea mea.
In ROMANIA eu cred ca asa ar trebui sa luam in calcul consumul unei masini.
Pana si cei de la Ford, Opel sau WV mi-au confirmat ca aceste cifre oficiale sunt la nivel european/mondial, Romania fiind un pic mai "speciala".
Hai sanatate va doresc tuturor!
O zi frumoasa!
ca romanii ëste"prosti si rabdatori.
""
În concluzie, consumurile declarate, pot fi atinse și chiar „depășite”.
Andy: ti-o consuma tie dublu ca ai masina defecta. in rest eu nu am vazut un benzinar de oras sa ajunga de la 8-9 la cat dau ei oficial la 16-18, medie pe mii de km. e de-a dreptul halucinant ce sustii tu.
o fi cazul la tine, eu nu cunosc pe nimeni cu masini obisnuite sa pateasca asa ceva. evident, nu ma refer la distante de 1-2km facute bara la bara (in cazul asta s-a inventat mersul pe jos, e mult mai sanatos)
sa nu ne mai plangem de infrastructura slaba, proasta...etc. E ca si cum ne-am plange cat cald e vara cat de rece e iarna si cat de cu ..ve sunt prostituatele in gara. Asta e si punct.
Vezi pe sprintmonitor consumurile medii. Vei constata ca realitatea depaseste oficialul cu toate autostrazile si infrastructura urbana/extraurbana dupa care ne curg noua balele.