Volkswagen a publicat astăzi detalii complete despre cel mai economic Golf din istorie. Este vorba despre deja populara versiune Golf TDI Bluemotion, care vine acum cu tehnologii noi şi o serie de modificări menite să îmbunătăţească cifrele de consum şi emisii.
Noul Golf Bluemotion este propulsat de un motor TDI de 1.6 litri, cu patru cilindri, capabil să producă 110 cai putere între 3200 şi 4000 de rotaţii. Cuplul motor are o valoare generoasă, de 250 Nm, livrată între 1500 şi 3000 de rotaţii. Configuraţia a fost completată de o transmisie manuală cu şase rapoarte, modificată, cu rapoarte mai lungi, pentru a optimiza consumul.
Cu o masă totală redusă cu 49 de kilograme, un sistem Start-Stop, o funcţie de regenerare a energiei cinetice, un set de pneuri cu rezistenţă redusă la rulare şi o serie de modificări aerodinamice importante, noul Golf TDI Bluemotion reuşeşte să obţină un consum mediu de numai 3.2 litri la 100 de kilometri. Este o valoare cu 15% mai mică decât cea a generaţiei trecute. Şi la capitolul emisii au fost aduse îmbunătăţiri, ele fiind estimate acum la doar 85 de g/km, cu 14 g/km mai mici decât în cazul predecesorului.La nivel estetic, imaginea noului Golf Bluemotion este influenţată de noul pachet aerodinamic, care include o suspensie coborâtă cu 15 mm, un eleron pentru acoperiş, o grilă a radiatorului aproape etanşă, un spoiler cu o curgere a aerului optimizată şi panouri sub maşină. Toate acestea garantează un coeficient aerodinamic de 0.27cX şi conferă stabilitate chiar şi la viteza maximă de 200 km/h. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează şi el în 10.5 secunde.
Noul Volkswagen Golf TDI Bluemotion va fi oferit publicului alături de două niveluri de echipare: Trendline şi Comfortline. Printre dotările standard se numără jantele de 15 inch din aliaj, aer condiţionat, frână de mână electrică, display tactil de 5 inch, senzor de monitorizare a presiunii în pneuri, geamuri electrice şi cu tentă.
via Volkswagen
Le-am testat pe toate trei.
dci75 si dci90 de la Renault.
tdi din articolul de fata.
1.3 multijet de la Fiat.
La fix! Te asteptam!
Ce relevanta are ca cineva a scos un consum de 1 l/100 km, mergand constant cu 100 km/h, pe o distanta de 10 km, din care 8 km s-a mers la vale si cu vantul batand din spate?
Acum, ca sunt unii care cred tot ce spun producatorii auto este alta poveste... care pe mine ma amuza.
Media Golfului e realizata probabil dintr-un 3.6 urban si un 2.8 extra.
Acum 3.6 urban cu AC intr-un trafic ca cel bucurestean inseamna 5-7 ceea ce oricum e bine tinand cont ca motorul are totusi 110 cp si o acceleratie bunicica.
In final tot pretul de achizitie va dicta daca merita sau nu investitia in functie de cati km face proprietarul cu ea (pentru cineva care face sub 10000 km anual diferenta de pret fata de 1.2 TSI se va dovedi prea mare.
astept raspuns,am si eu logan 1 1.5 dci 85 cp si m-ar interesa modificarile pt ca locuiesc la tara si il folosesc foarte mult la carat materiale de constructii si legume de la ferma mea si cred ca ar fi binevenit un plus de putere.
Semnaliti macar schimbarile de benzi...