Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă
Lansarea comercială a noului monovolum compact de la Volkswagen va avea loc în vara anului curent. La fel ca orice versiune BlueMotion a unui model Volkswagen, acesta vine cu un set de jante din aliaj cu design dedicat, anvelope cu rezistenţă redusă la rulare şi cu modificări aplicate motorizării pentru eficienţă sporită. Modificările aplicate caroseriei i-au adus lui Golf Sportsvan un coeficient aerodinamic de 0.27. Pentru un plus de eficienţă, modelul are în standard un sistem de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare, o transmisie manuală cu şase trepte optimizată pentru un consum redus şi sistem Start-Stop.
Volkswagen e-Golf, versiunea electrică a compactei, a debutat în Germania
Spre comparaţie, versiunea 1.6 TDI BlueMotion a lui Golf 7, tot de 110 CP, oferă un consum mediu de 3.2 litri la sută. Golf Sportsvan nu a fost singurul monovolum nou prezentat de Grupul Volkswagen la ediţia 2014 a Salonului Auto de la Geneva. Concernul german a expus şi conceptul Italdesign Giugiaro Clipper, care prezintă o versiune futuristă a unui monovolum compact.Via Volkswagen
Punct.
Fara "dizain" sau alte explicatii inutile ale vre-unei filozofii inchipuite.
Raspunde la cea mai importanta intrebare: cat consuma?
Putin, zic ei!
VW nu mai au design, rafinament, fiabilitate si rezistenta. Singurul lucru care mai vinde VW la ora actuala, este istoria lor. Cam toti concurentii i-au depasit la toate categoriile.
In anchetele de rezistenta a partilor technice, grupul VAG este cel ami prost punctat. Are cele mai multe rechemari, service-urile sunt mereu pline iar in garantii se schimba jumatate din masini.