Volkswagen Golf rămâne cea mai vândută mașină în Europa: aproape 29.000 de unități în luna septembrie. Dacia Sandero ocupă locul al optulea

de Cornel Șocariciu
Vineri, 30.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Golf a fost cea mai vândută mașină în Europa în luna septembrie, cu 28.731 de unități. Podiumul a fost completat de Opel Corsa și Renault Clio. Luna trecută, Dacia Sandero a încheiat pe poziția a opta.

Luna septembrie nu a adus surprize majore în clasamentul celor mai vândute modele în Europa, potrivit datelor prelucrate de compania de analiză Jato Dynamics.

Volkswagen Golf și-a păstrat poziția de lider cu 28.731 de unități comercializate, în timp ce locul secund a fost ocupat de Opel Corsa cu 26.269 de exemplare vândute în cursul lunii trecute. Ultima treaptă a podiumului a fost ocupată de Renault Clio, modelul de clasă mică bifând în luna septembrie 23.986 de unități vândute.

Renault Captur a fost cel mai bine vândut SUV de pe Bătrânul Continent în septembrie cu 21.523 de unități, și ocupă poziția a patra în topul european. Mercedes-Benz Clasa A încheie luna cu 20.430 de exemplare comercializate.

Lupta pentru poziția a șasea a topului european a fost una strânsă și s-a dat între patru modele de segment B: Dacia Sandero, Ford Fiesta, Peugeot 208 și Volkswagen Polo.

Duelul a fost câștigat de modelul francezilor care a bifat 20.292 de unități în luna septembrie.

Pe locul al șaptelea s-a clasat Fiesta (19.878 de exemplare), în timp ce Dacia Sandero a ocupat poziția a opta cu 19.745 de unități.

Loc Model Înmatriculări 
septembrie 2020
1 Volkswagen Golf 28.731
2 Opel Corsa 26.269
3 Renault Clio 23.986
4 Renault Captur 21.523
5 Mercedes-Benz Clasa A 20.430
6 Peugeot 208 20.292
7 Ford Fiesta 19.878
8 Dacia Sandero 19.745
9 Volkswagen Polo 18.919
10 Skoda Octavia 18.240

Via Jato Dynamics

Comentarii (20)

  • Hunter
    VW ramane VW, iar Golf confirma inca odata ceea ce este. O institutie. La un moment dat circulau pe net glume sau idei, de a trece in dreptul cuvantului "masina" in dictionar "Golf".
    Nu este masina perfecta, insa face totul perfect.
    Probabil, pana avantul masinilor electrice nu va fi si mai mare si modele precum ID3 vor deveni tot mai accesibile sau acceptate de tot mai multi, Golf in clasa sa va ramane ceea ce este. Top.
    Oricine este pasionat de acest domeniu, fie ca ii place sau nu Golf, este fan sau nu VW, daca este intreg la minte si vede industria auto intr-un mod obiectiv, nu are cum sa nu recunoasca si sa accepte ceea ce reprezinta Golf.
    Restul, care baga strambe si comenteaza fara sens, mai bine sa se orienteze spre alte domenii de interes.
    26 76
  • @hunter
    O lectie de PR demna de un reprezentatnt cu discernamant VAG.La ce reprezentanta VW ziceai ca esti mecanic?
    61 14
  • Hunter
    @Sunt paznic la PBV1.
    25 13
  • Doctoru' de garda
    @hunter" Golf confirma inca odata ceea ce este. O institutie"
    INSTITÚȚIE, instituții, s. f. 1. Organ sau organizație care desfășoară activități cu caracter social, cultural, administrativ etc. 2. Formă de organizare a raporturilor sociale, potrivit normelor juridice stabilite pe domenii de activitate; institut (3). Instituția căsătoriei. 3. Organizație care desfășoară o activitate de interes internațional. [Var.: instituțiúne s. f.] – Din fr. institution, lat. institutio, -onis.
    54 12
  • era o vorba
    La balega moale apa putina trebuie.....asa si aici : dadu @Hunter un comentariu si haterasu' nostru e deja cu spumele la gura.

    Chiar si luat de mana si explicat unde si de ce VW face lucrurile mai bine decat altii, ca tot n-ar intelege, sau chiar daca ar intelege, n-ar recunoaste. Asta inseamna sa fii hater.
    14 56
  • Golf, greu de ucis.

    Mercedes vrea sa renunte la clasa A, de neinteles.
    35 4
  • Doar 10k de bucati diferenta intre Sandero si Golf.. Nu-i rau insa cred ca topul este oarecum viciat de perioada prin care trecem.
    Cu exceptia Mercedes, toate modelele costa sub 20k euro in varianta de baza. Sandero e chiar sub 10k. Nu vad nici o electrica si nici o hibrida in top. Electricele nici n-au cum ca-s cel putin duble la pret fata de echivalentele cu motoare termice.
    Singurele elelctrice care-s in top sunt comentariile despre ele in rest la vanzari mai slabut.
    31 3
  • @era o vorba
    Nu toti sunt hateri si noroc ca mai sunt si oameni normali pe aici,eu inconstient m-am ridicat in picioare si am dus mana dreapta la inima cand am citit comentariul vanatorului si la cat de inaltator a vorbit de preaiubitul,fenomenalul si neegalabilul VWc.
    40 9
  • @era o vorba
    "dadu si hunter" Oltene,tu esti Hunter,te aperi singur acum sau ai dubla personalitate?
    33 7
  • Si se confirma ce spuneam. Atat!

    De fapt, nu atat: e numero uno in conditiile in care calitatea a scazut.
    9 35
  • @calingura
    Jumatate din comentariile tale de pe AM sunt sa ridici in slavi Golful,asta cand nu te semnezi ''Hunter'' si ridici in slavi tot Golful.Golf-ul e cel mai vandut nu de bun ce e,e luat de firme nemtesti pentru flote mai mult,firme care nu dau doi bani pe fiabilitate ca le schimba la 4 ani max.Vezi ca Renaultul este peste Vwc la orice capitol.
    28 9
  • Hunter
    :))) primele 2 raspunsuri dupa cel al meu de la 13:31 cred ca stim ale cui sunt :))))....cel al carui apelativ pe aici incepe cu "tatra" si se termina cu "musca".....pardon "m__e" ;)
    7 36
  • Hunter
    Degeaba va ofticati ca sunt strugurii acri,Golf confirma ca nu are concurenta.
    14 17
  • @Inexorabil.Cum ei sunt liberi sa isi aleaga comentariile asa esti si tu liber sa iti alegi ce siteuri sa urmaresti,de exemplu ce gasesti pe AM sunt copy\paste de pe carthrottle.com, caradisiac.com...nu te obliga nimeni sa intri aici.Avocatul ala te-a mintit,e dreptul lor sa faca ce vor aici.
    5 0
  • seful suprem
    Bai "tati", tu ai toate simptomele narcisistului sociopat.

    PS foarte, foarte, foarte, foarte, foarte, foarte reusita ultima generatie de Golf.
    3 22
  • Fainosag
    @victor Din pacate si tu te iei de mana cu Niță.
    5 2
  • andrei
    interesant @ @calingura cum ai reusit in aceeasi postare sa te contrazici singur big time. deci nemtilor nu le pasa de fiabilitate (loooool, exact de asta isi aduc multi masini de acolo ca sunt bine intretinute) dar simultan nu le pasa nici de pret (alt mare lol). altfel nu se explica de ce saracii de ei, prosti rau, nu vor domne sa isi cumpere renault.

    si strugurii, erau acrii, este? cred ca mai degraba te autoconvingi de ce prostii spui decat sa ii convingi pe altii ca stii ce vorbesti. ca e clar ca nu stii.
    5 9
  • Totdeauna am fost fan VW Golf, fiind situata pe locul 2 dupa VW Passat pe care o consider in cea mai buna pentru piata europeana. Nici Mercedes sau alta masina din lista de sus nu le-a intrecut. Niciodata un Opel sau Renult nu va intrece un Mercedes, iar cine a facut topul e un habarnist. Mercedes nu vinde masini multe fiindca sunt scumpe!!
    Nu compari un Opel sau Renault cu Mercedes decat daca esti afon. Cantitatea nu inseamna calitate! Calitatea nr 1 este Mercedes.
    Top masini bune este: 1) Mercedes, 2) BMW, 3) VW. Mai adaugi o Skoda Octavia, un Opel Astra, un Chevrolett..in rest promovarile pe Renault sau Opel sunt pentru amatori naivi care inghit reclama si raman cu mandria prosteasca dupa ce au fost fraieriti.
    Doar masinile nemtesti sunt calitative nu porcariile frantuzesti si carpelile de prin Europa. Nu includem in top masinile de lux sau de curse fiindca nu sunt la aceeasi categorie. Pt habarnisti : un Tesla sau Ferrari nu e Opel sau Renault.
    3 32
  • afonul habarnist
    Bai @Micky, ala nu e top e...statistica.
    27 1
  • @inexorabil
    = trol
    6 19

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru