Luna septembrie nu a adus surprize majore în clasamentul celor mai vândute modele în Europa, potrivit datelor prelucrate de compania de analiză Jato Dynamics.
Volkswagen Golf și-a păstrat poziția de lider cu 28.731 de unități comercializate, în timp ce locul secund a fost ocupat de Opel Corsa cu 26.269 de exemplare vândute în cursul lunii trecute. Ultima treaptă a podiumului a fost ocupată de Renault Clio, modelul de clasă mică bifând în luna septembrie 23.986 de unități vândute.
Renault Captur a fost cel mai bine vândut SUV de pe Bătrânul Continent în septembrie cu 21.523 de unități, și ocupă poziția a patra în topul european. Mercedes-Benz Clasa A încheie luna cu 20.430 de exemplare comercializate.
Lupta pentru poziția a șasea a topului european a fost una strânsă și s-a dat între patru modele de segment B: Dacia Sandero, Ford Fiesta, Peugeot 208 și Volkswagen Polo.
Duelul a fost câștigat de modelul francezilor care a bifat 20.292 de unități în luna septembrie.
Pe locul al șaptelea s-a clasat Fiesta (19.878 de exemplare), în timp ce Dacia Sandero a ocupat poziția a opta cu 19.745 de unități.Loc | Model | Înmatriculări septembrie 2020 |
1 | Volkswagen Golf | 28.731 |
2 | Opel Corsa | 26.269 |
3 | Renault Clio | 23.986 |
4 | Renault Captur | 21.523 |
5 | Mercedes-Benz Clasa A | 20.430 |
6 | Peugeot 208 | 20.292 |
7 | Ford Fiesta | 19.878 |
8 | Dacia Sandero | 19.745 |
9 | Volkswagen Polo | 18.919 |
10 | Skoda Octavia | 18.240 |
Via Jato Dynamics
Nu este masina perfecta, insa face totul perfect.
Probabil, pana avantul masinilor electrice nu va fi si mai mare si modele precum ID3 vor deveni tot mai accesibile sau acceptate de tot mai multi, Golf in clasa sa va ramane ceea ce este. Top.
Oricine este pasionat de acest domeniu, fie ca ii place sau nu Golf, este fan sau nu VW, daca este intreg la minte si vede industria auto intr-un mod obiectiv, nu are cum sa nu recunoasca si sa accepte ceea ce reprezinta Golf.
Restul, care baga strambe si comenteaza fara sens, mai bine sa se orienteze spre alte domenii de interes.
INSTITÚȚIE, instituții, s. f. 1. Organ sau organizație care desfășoară activități cu caracter social, cultural, administrativ etc. 2. Formă de organizare a raporturilor sociale, potrivit normelor juridice stabilite pe domenii de activitate; institut (3). Instituția căsătoriei. 3. Organizație care desfășoară o activitate de interes internațional. [Var.: instituțiúne s. f.] – Din fr. institution, lat. institutio, -onis.
Chiar si luat de mana si explicat unde si de ce VW face lucrurile mai bine decat altii, ca tot n-ar intelege, sau chiar daca ar intelege, n-ar recunoaste. Asta inseamna sa fii hater.
Mercedes vrea sa renunte la clasa A, de neinteles.
Cu exceptia Mercedes, toate modelele costa sub 20k euro in varianta de baza. Sandero e chiar sub 10k. Nu vad nici o electrica si nici o hibrida in top. Electricele nici n-au cum ca-s cel putin duble la pret fata de echivalentele cu motoare termice.
Singurele elelctrice care-s in top sunt comentariile despre ele in rest la vanzari mai slabut.
De fapt, nu atat: e numero uno in conditiile in care calitatea a scazut.
PS foarte, foarte, foarte, foarte, foarte, foarte reusita ultima generatie de Golf.
si strugurii, erau acrii, este? cred ca mai degraba te autoconvingi de ce prostii spui decat sa ii convingi pe altii ca stii ce vorbesti. ca e clar ca nu stii.
Nu compari un Opel sau Renault cu Mercedes decat daca esti afon. Cantitatea nu inseamna calitate! Calitatea nr 1 este Mercedes.
Top masini bune este: 1) Mercedes, 2) BMW, 3) VW. Mai adaugi o Skoda Octavia, un Opel Astra, un Chevrolett..in rest promovarile pe Renault sau Opel sunt pentru amatori naivi care inghit reclama si raman cu mandria prosteasca dupa ce au fost fraieriti.
Doar masinile nemtesti sunt calitative nu porcariile frantuzesti si carpelile de prin Europa. Nu includem in top masinile de lux sau de curse fiindca nu sunt la aceeasi categorie. Pt habarnisti : un Tesla sau Ferrari nu e Opel sau Renault.