Volkswagen Golf R400, conceptul unei variante de 400 CP a compactei germane, va deveni o realitate în viitorul apropiat şi va dezvolta mai mulţi cai decât conceptul care l-a prefaţat, titrează englezii de la Car. Informaţiile publicate de englezi îşi au sursa de la Dr. Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare trenuri de propulsie de Volkswagen. Oficialul nu numai că a confirmat dezvoltarea unei variante de serie a conceptului R400, cât şi faptul că unitatea 2.0 turbo din dotarea sa va dezvolta peste 400 CP. Surse din cadrul Volkswagen titrează folosirea motorizării 2.0 Turbo de 420 CP utilizată de conceptul TT420 de la Audi.
Varianta R400 a lui Volkswagen Golf va beneficia de un pachet estetic dedicat, care să nu iasă cu mult în evidenţă faţă de Golf R. Habitaclul va prelua tuşele de design ale fraţilor mai mici, GTI şi R, în timp ce exteriorul va avea un spoiler dedicat, un splitter aerodinamic integrat în noua bară de protecţie faţă şi alte mici artificii aerodinamice specifice acestei variante. Sistemul de frânare al variantei cu 420 CP şi tracţiune integrală a lui Golf va fi mai performant decât cel al lui Golf R. Nemţii nu vor modifica ecartamentul lui Golf pentru această variantă a modelului, iar producţia sa nu va fi limitată la o serie mică de unităţi.
Lasa ca va scoate Nismo 500 de cai din 2 litri care va avea o garantie de 350 mii km, dar stim cu totii ca va tine dublu.
Credeti ca cei care au cumparat RX-8-ul al carui motor tinea 70-80.000 km dupa care trebuia inlocuit (ceva normal pt un rotativ de altfel) s-au gandit la fiabilitate? Hai sa fim seriosi!