Volkswagen Golf Variant a primit o versiune R, prima din istoria sa, echipată cu un motor 2.0 TSI de 300 CP şi 380 Nm, cuplat unui sistem de tracţiune integrală 4Motion. Versiunea de performanţă a break-ului compact este cea mai puternică din segmentul de volum şi beneficiază de toate elementele tehnice şi estetice găsite şi pe hatchback-ul Golf R. Până la nivelul montantului B, versiunea Variant a lui Golf R este foarte apropiată estetic de hatchback, dar lucrurile se schimbă la posterior, unde Golf R Variant are un set special de ornamente pe montanţii D, lumini cu LED pentru plăcuţa de înmatriculare, stopuri cu finisaj cherry-red, patru ţevi de eşapament cu finisaj cromat şi o bară de protecţie R-Design.
Volkswagen Golf R, cea mai rapidă compactă a nemţilor
Golf R Variant este cel mai puternic şi cel mai performant break compact de volum de pe piaţă, având un timp 0-100 km/h de 5.1 secunde şi o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h. În ciuda acestor performanţe, portbagajul are în continuare un volum de 605 litri cu bancheta spate ridicată, respectiv 1.620 de litri cu aceasta pliată, iar Golf R Variant oferă tot cinci locuri pentru pasageri.
Consumul mixt estimat al acestui model este de 7.0 litri la sută conform ciclului NEDC. În standard, modelul are transmisie DSG cu şase trepte, nefiind precizată posibilitatea unei unităţi manuale. Tracţiunea integrală 4Motion este permanentă. Lista de opţionale include şasiu adaptiv DCC, care integrează şi un selector al modurilor de rulare care prezintă un mod ”Race”, iar ESP-ul are şi el un mod Sport care permite dezactivarea controlului stabilităţii.Maşini de poveste: 40 de ani de Volkswagen Golf
Volkswagen ia în considerare mai multe modele de performanţă "R"
Interiorul lui Volkswagen Golf R Variant preia toate elementele pe care le găsim la versiunea hatchback.
Tapiţeria este din Alcantara, iar scaunele prezintă logo-ul R, la fel ca volanul sport multifuncţional din dotare. Luminile ambientale şi ceasurile de bord au culoarea albastră, iar nivelul de echipare standard este mai bogat decât la versiunea de bază a lui Golf Variant. Debutul noii versiuni a lui Golf Variant va avea loc la Salonul Auto de la Los Angeles, în timp ce primele livrări vor avea loc în vara anului 2015.Via Volkswagen
in anumite medii de afaceri, nu poti sa conduci o masina care arata scumpa. spre exemplu, merg sa vand un produs la un client. daca ma afisez intr-un serie 5, nu mai pot sa mai tin la pret si sa negociez pana la ultima mie de euro, dar daca apar intr-un golf combi, asta imi usureaza mult munca. si totusi, beneficiez de o masina la fel de potenta ca un serie 5, dar fara dezavantajul imaginii. daca mai pun si un scaun de copil in spate, eu zic ca e perfecta! :)
In Romania pana si ala ce sta cu familia de 6 membrii intr-o garsoniera trage sa isi cumpere un Seria 5 sau un S :)))
Au plecat toti jurnalistii in vacanta ?
Si atunci RS3 ce este???? Poate nu e break??? Sau nu e compact???
Sau 340 cp sunt mai putini ca 300? De ce domnule de ce?
Masina de familie cu roti de 19" si suspensie sport.
Bravo VAG!
Pai golful clasic este break? Nu.
Titlul articolului e corect.
Avand in vedere ca Levrog nu este in Europa, nu exista ca rival pentru masina asta. De altfel, de bine ce s-a vandut, nici Impreza normala nu a ai fost vanduta pe la noi. Si inca ceva, din tot ce vinde Subaru in Europa in prezent, vinde ceva atat de bine incat sa poate fi considerata un rival pentru masinile euroapene dintr-o clasa similara.
1.Starea generala a drumurilor din Romania
2.Lipsa autostrazilor
E o masina super insa in Romania e inutila. Mie sincer mi se par stupizi sutele de cai pe care producatorii germani ii arunca in joc in conditiile in care chiar nici in Germania nu se poate conduce nelimitat decat in zone de autostrada care au devenit din ce in ce mai rare (in anii 90 sunt de acord ca era super insa situatia e cu totul alta acum). Ok, ai sute de cai si limita maxima 130 pe autostrada in majoritatea tarilor europene. La ce te ajuta? Mi se pare fariseism. Macar sa urce limita maxima pe autostrazi la 150-160 si chiar si asa se incurajeaza condusul peste limita maxima...si ne mai plangem de accidente...
Revin cu o informatie de ultima ora. In ultimul numar al editiei romanesti a revistei Top Gear, exista un test comparativ intre noul STI si noul Golf R. Cred ca ar fi interesant sa-l citesti. Revista inca mai circula
Dar deh, asta e nivelul de jurnalism practicat pe la noi, si nu numai pe la noi.
După cum v-a explicat Adrian mai sus, Sportback nu este break, ci hatchback cu cinci uşi.
Break-urile de la Audi se numesc Avant, nu Sportback.
În al doilea rând, RS3 Sportback nu debutat încă pe piaţă.
Iar în al treilea rând, Golf este un model de volum, iar A3/S3/RS3 este un model premium. Sunt două pieţe distincte în segmentul compact.