Esential
330 | de cai putere dezvolta Golf R după tratamentul Sport-Wheels. |
450 | de Nm oferă Golf R după tratamentul Sport-Wheels. |
20 | de inch este dimensiunea jantelor create de Sport-Wheels pentru Golf R. |
330 | de cai putere dezvolta Golf R după tratamentul Sport-Wheels. |
450 | de Nm oferă Golf R după tratamentul Sport-Wheels. |
20 | de inch este dimensiunea jantelor create de Sport-Wheels pentru Golf R. |
Dacă Volkswagen nu a fost capabil să ofere fanilor săi un hatchback de performanţă, de talia lui Ford Focus RS, tunerii germani de la Sport-Wheels au încercat să rezolve problema.
Rezultatul se numeşte ”The Bull” şi are la baza actualul Golf R. Pachetul de modificări, pregătit de nu foarte populara casă de tuning, vine cu o serie de elemente estetice noi dar, cel mai important, şi cu ceva cai în plus sub capotă.
Vorbim de nu mai puţin de 330 de cai putere şi 450 de Nm, resurse stoarse din motorul 2.0 TFSI cu ajutorul unui ECU recalibrat şi a unei evacuări înlocuite. Hot-hatch-ul, care oferă în versiunea standard ”doar” 270 de cai şi 350 Nm a primit şi o suspensie nouă, semnată KW, care îmbunătăţeşte ţinuta de drum.
Aportul de putere este completat de un look mult mai agresiv, subliniat în primul rând de setul de jante OZ de 20 de inch, vopsite în culoarea roşie şi încălţate cu pneuri de 235/20. Caroseria a fost şi ea revopsită într-o nuanţă specială şi mai apoi acoperită cu abțibilduri şi o folie semnată de CoverEFX.
via | autonews
Se poarta multi cai pe puntea fata ,anul asta...(nu este logic)
Sunt o gramada de asa zise firme de tuning care pot sa scoata 320 - 330 CP din acest motor cu o simpla modificare software, asa ca in afara de faptul ca au lipit niste decal-uri pe masina nu au facut nimic. poate au vopsit jantele, pe care le-au cumparat de la OZ, iar suspensia la fel, nu au dezvoltat-o ei.
Vrei tuning - Golf 5 R32 HGP biturbo.
Deja acest exemplat poate fi comparat la performante (doar atat) cu un BMW M3 (ma astept ca aceasta varianta modificata sa bata limita celor 5 secunde pana la suta). Daca mai pui ca exista si varianta cu cutie DSG (mai rapida decat una manuala) si ca 2.0 TSI poate fi ridicat prin modificari mecanice (turbina, intercooler etc) la aproximativ 425 de cai...as considera-o masina ideala pentru cine nu are bani de BMW sau Ferrari.