Volkswagen Golf primeste noul motor 1.6 TDI de 105 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce a anuntat oficial introducerea motorului diesel de 1.6 litri TDI in gama hatchback-ului premium Audi A3, grupul Volkswagen continua inlocuirea actualului 1.9 TDI la nivelul intregii sale game de produse. Acum a venit randul noii generatii Golf, care va primi sub capota motorul diesel de 1.6 litri cu tehnologie common-rail.
Hatchback-ul se va bucura astfel de o putere de 105 cai si un cuplu motor de 250 Nm, livrat intre 1500 si 2500 de turatii. Unitatea cu patru cilindri poate fi completata de o transmisie manuala cu cinci rapoarte sau la o cutie automata cu dublu-ambreiaj DSG si sapte trepte.
Potrivit comunicatului oficial emis de Volkswagen, variantele hatchback si Variant ale noului Golf, echipate cu motorul TDI de 1.6 litri reusesc sa inregistreze un consum de numai 4.5 litri/100 de km. La randul sau, Golf Plus, in aceeasi versiune de motorizare, ofera un consum de 4.8 litri/100 de kilometri.
In Germania, pretul pentru Golf hatchback 1.6 TDI pleaca de la 20.600 de euro in timp ce Golf Variant si Golf Plus cu aceeasi motorizare pornesc de la 22.450 respectiv 22.275 de euro.
via | CarScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Speram ca motorul asta va fi mai putin zgomotos, cu mai putine vibratii . . . si mai ales ca nu vor pica turbinele pe banda rulanta ca le 1.9 tdi (cu care din pacate mai am de tras 1 an).
Sunt cumva facute la turbomecanica Bucuresti?
Sau sunt de pe taxiuri subturate?
In sfarsit, a murit matusalemicul 1.9 vechi de cam 20 ani. A dat Domnu'!
Ford&Peugeot&Citroen au motor diesel de 1.6 si 109 cai din 2004 iar Kia&Hyundai au diesel 1.6 si 116 cai de prin 2007
"In legatura cu turbinele, sa va zic si eu ceva din proprie experienta:
Mi-a crapat turbina la 1.9 TDI la 76.000 km (efectiv s-a rupt corpul de aluminiu in doua fara sa fie fortata sau spalat motoru incins) si a fost condusa ok.
Cei de la reprezentanta au zis ca a fost defect de material la fabricatie si ca daca era in garantie o schimbau gratis dar garantia expirase de 6 luni. Dar.. turbina de pe masina era Made in Italy (Garret). Tot cei de la reprezentanta mi-au spus ca pe O2 se pun turbine asamblate in Ungaria si la Bucuresti si au avut destule probleme cu turbinele din Ungaria.
Oricum pentru ca au cerut 1400 E pe o turbina am luat eu din Germania la jumate de pret dar surpriza e Garett dar Made in Romania."
"Turbinele sunt fabricate la Turbomecanica; este de fapt o mica platforma (sectie) din turbomecanica care este privata si apartine concernului Garet, iar masinile de prelucrare a metalului care sunt dotate cu calculator, sunt aduse dn italia, iar muncitorii romani au beneficiat de traning. Deci din punct de vedere a calitati sunt romanesti."
aaa sa nu uit si turbinele de la renault tot la turbomecanica se fac aici la romanica.
@martiz esti asa de prost ca nu am cuvinte sa te descriu.Esti prost rau de tot
A mea poate e utilizata de un sofer prost dar toti aia pe care ii gasiti ca se plang de turbinele de TDI dand un search pe Google or fi numai soferi prosti; cum de sunt atat de multi tocmai la masini VAG si la altele nu?
Cu toate astea probabil tot Golf imi voi lua dupa asta de acum dar nu pot fi ipocrit. Totusi daca 1,6 va fi peste 20000 euro inseamna ca versiunea cu DSG, clima si cateva optionale va costa cat un BMW seria 3...