Volkswagen Golf GTI Dark Shine este opera unei echipe de stagiari din cadrul companiei germane. Rezultatul celor nouă luni de muncă a fost expus la Worthersee, locul în care se derulează cea mai importantă întrunire anuală a pasionaţilor Volkswagen şi nu numai. Modelul rezultat se mândreşte cu o motorizare de 395 CP şi iese în evidenţă cu uşurinţă pe şosea prin caroseria vopsită în două culori. Vorbim despre o jumătate de maşină vopsită în Daytona Grey Metallic, în timp ce posteriorul vehiculului şi anumite accente de la interior şi exterior sunt vopsite în nuanţa specială R-yellow pearl. Strălucirea specifică a acestei vopsele perlate cu tentă i-a dat şi numele exemplarului personalizat de ucenicii de la Volkswagen.
Habitaclul lui Golf GTI Dark Shine este îmbrăcat în piele şi în Alcantara şi continuă tema celor două culori. Fie că vorbim despre bancheta spate, scaunele scoică de la Recaro, cusăturile de pe volan şi până şi acele ceasurilor de bord respectă cu stricteţe combinaţia de culori de la exterior.
Modificările de la interior au fost completate de un sistem audio high-end, care totalizează 3.500 de Waţi şi are opt difuzoare şi trei subwoofere.Via Carscoops
VAG a cunoscut personalitatea doar prin ceea ce a însemnat Audi în anii '70-'90, prin triada de senzaţie Quattro -100 (&200) - V8. Voi repeta acest crud şi sublim adevăr până la moarte. Moartea maşinilor...
- grupul VAG, in special VW, produce deocamdata cele mai echilibrate masini dpdv performante/consum/design si astea impreuna cu cele mai echilibrate motoare.
- europenii sunt indeosebi (inca) preocupati de consum si implicit de motoare diesel si oricat ai incerca sa gasesti alternative la alti constructori nu prea ai cu ce le compara. GM e o gluma in privinta asta, Toyota are prea putine variante alea puse sub semnul intrebarii. In plus modelele VW / Skoda / Seat sunt renumite pentru robustete si usurinta cu care se pot face interventiile de servisare si mentenanta.
- cei din grupul VAG au mers pe o linii de design simple, clasice cu care nu prea ai cum sa risti si nici nu se demodeaza prea repede. Alti constructori gen Peugeot, Citroen sau Renault (inclusiv Toyota, Honda) au umblat haotic prin tot felul de stiluri si nu tot timpul au jucat cartea castigatoare...
Eh, e o intreaga teorie, s-ar putea scrie carti pe tema asta... :)
hai cu comentariile haterilor...
Fara echipa si furnizori nu miscau nimic dar sa faca carcasa de fibra de carbon pt filtru.
Daca era facut ceva de ei, fie si intr-un garaj, fie si un pic mai putin ingrijit, deja era mai pertinent.
Această viziune "prin excelenţă" mi-e străină din naştere...În esenţă, eu rămân acelaşi onirist incurabil; hai să vorbim despre "frumoşii nebuni" de altădată: Oldsmobile, Buick, Pontiac, Plymouth, Lancia, Alfa Romeo, Borgward, DAF (cars), Saab, Volga etc. etc. etc.
Altfel, ce să văd? Un spectacol deplorabil: "panzerele" strivesc totul în cale, şi la volum, şi la premium, şi în motorsport...Toyota rămâne singurul urmăritor serios al colosului din Wolfsburg. Ce să speri de la Barra? GM-iştii sunt preocupaţi acum să scape de stigmatul...morţilor fără vină de pe urma "afacerii cheia de contact", dar nu vor putea. Apropo, evenimentul cu pricina m-a tulburat peste măsură, astfel că, graţie reflecţiilor intense din ultimul an, mă simt tot mai tentat să revin la prima mea dragoste auto, care n-a fost...GM. Orice păcat permit eu, dar crimă, mai ales dacă este săvârşită cu (ne)bună ştiinţă...categoric nu! În numele profitului (scopul scuză mijloacele), îi credeam în stare de orice potlogărie pe tartorii din RC, dar nu de infamia supremă...Şi pentru ce, la urma urmei? Pentru o "economie" de 90 de cenţi per maşină? Degeaba încearcă autorităţile americane să convingă familiile victimelor că GM-ul actual este altă firmă faţă de cea falimentată în 2009 şi că de aceea poate fi derogat de la răspundere penală --- posteritatea va reţine doar numele autorului moral al deceselor atâta vreme cât sintagma istorică va rămâne neschimbată...
Probabil că doar @Sam93 şi încă vreo doi-trei vor continua pe AM cu pasiunea pentru "cel mai mare constructor de automobile din istorie". Nu cred că vor fi măcinaţi de probleme de conştiinţă pe marginea dilemei "GM pre-2009 sau GM post-2009". Nu, asta nu înseamnă că nu sunt integri, ci că au tărie de caracter. Eu, recunosc, n-am...
Unde voi "poposi" în viitorul apropiat? Pe corabia lui...Marchionne. FCA: alt management "inteligent". Practic, voi sări din lac în puţ....Sunt perfect conştient că mă voi confrunta cu aceeaşi mentalitate dispreţuitoare faţă de trecut, clienţi şi fani, dar măcar nu apare în ecuaţie acest cuvânt oribil: crimă. Cât despre atitudinea mea faţă de VAG, aceasta nu va suferi modificări, doar că, de data asta, o eventuală rivalitate pare rezonabilă...Când există valoare, doar voinţa trebuie antrenată. Veţi pricepe la ce mă refer după ce veţi viziona următorul clip:
www.youtube.com/watch?v=JD6zvUE0tes
Apoi era brutalitatea PD, iar motorizarea de 90cp care este ft simpla, usor de intretinut si in ziua de azi are niste consumuri pe care le invidiaza si taticu motoarelor cu Filtre de particule, cu sisteme start-top, cu calculatoare de injectie super inteligente, cu anvelope pentru consum scazut, cu aerodinamica modificata, cu tot felu de sisteme pentru reducerea consumului, si toate astea cu o fiabilitate cu mult sub 1.9TDI 90CP ALH.
Asa este 1.9 TDI a fost un super motor si nu doar in varianta ALH. Eu am avut un Golf 1.9 TDI 105 cp (BKP) si singur lucru pe care mi-l doresc de la actuala masina echipata cu tehnologie bluemotion este sa ma supere tot la fel de mult ca fosta.