Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere

Publicat Miercuri, 09.09.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 8
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 1
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 3
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 4
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 5
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 6
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 7
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 8
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 9
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 10
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 11
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 12
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 13
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 14
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 15
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 16
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 17
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 18
Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere - Poza 19
Volkswagen extinde gama actualului Golf GTI cu o versiune nouă, botezată Clubsport. Ea dezvoltă 265 de cai putere, dar poate oferi chiar și 290 mulțumită unei funcții speciale.

Volkswagen va lansa în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt versiunea Clubsport a actualului Golf GTI. Ea a fost anticipată deja de un concept expus la reuniunea anuală a fanilor Grupului VW, în cadrul festivalului de la Worthersee.

Asemeni conceptului, modelul de serie sărbătorește 40 de ani de la nașterea primului Golf GTI și își propune să umple un gol în gama compactei sportive. Mai exact, Golf GTI Clubsport este poziţionat între actualul Golf GTI Performance (230 de cai putere) şi Golf R (300 de cai putere).

Până la 290 de cai putere

Noul model se nimerește fix între cele două extreme, întrucât motorul de 2.0 litri benzină a fost modificat pentru a dezvolta 265 de cai putere în condiții normale și 290 de cai putere, pentru doar 10 secunde, atunci când se activează funcția Overboost.

Esential 6 secunde sunt necesare noului Golf GTI Clubsport să atingă 100 de km/h, atunci când vine cu transmisie manuală.
250 de km/h este viteza maximă a noului Golf GTI Clubsport.
290 de cai putere oferă funcția Overboost, instalată pe noul Golf GTI Clubsport.
Compacta este asociată unei transmisii manuale cu șase trepte, caz în care sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în 6 secunde.
Pentru cei care aleg cutia automată cu dublu ambreiaj DSG, aflată în lista de opționale, timpul aceluiași sprint scade la 5.9 secunde. Consumul mediu al unui GTI Clubsport cu transmisie manuală va fi de 6.9 litri/100 de km, în vreme ce versiunea echipată cu DSG va înghiți 7.1 litri/100 de km. Indiferent de cutie, viteza maximă este limitată la 250 de km/h.

Detalii de design agresive

La exterior, noul Golf GTi Clubsport vine cu o culoare de caroserie Onyx White și cu un acoperiș vopsit în culoarea neagră. Spoilerele față și spate au fost modificate, pragurile laterale sunt și ele noi, iar posteriorul vine cu un deflector, evacuare cromată și un eleron. Pachetul estetic este completat de jante cu dimensiuni de 18 și 19 inch, dungi laterale negre (pentru a aminti de vechiul Golf GTI), logo-ul Clubsport, stopuri LED pe fundal negru, lumini frontale pe fundal negru și detalii negre lucioase.

Urmareste Automarket
La interior, Golf GTI Clubsport beneficiază de scaune sportive de tip scoică, îmbrăcate în Alcantara și de noi detalii în interiorul instrumentelor, pe consola centrală și pe bord.
Nu lipsesc detaliile de culoare roșie, pe volanul îmbrăcat în Alcantara și la nivelul preșurilor. Pragurile au fost și ele decorate cu o inserție din aluminiu și logo-ul GTI.

Modelul va fi expus în premieră la Frankfurt, urmând ca debutul oficial să aibă loc spre sfârșitul acestui an.


Comentarii (8)

  • mountytoma
    asta arata senzational? poate un seat leon de serie arata senzational, la nemti in ziua de azi parca toate masinile sunt proiectate cu bidineaua...
    10 13
  • fsahahfafshasfhsahashf
    Niciodata nu mi s-a parut ca golf ar arata bine, dar asta e chiar hidos.
    2 11
  • Parca nu e intreaga...
    Logic!!! E in 2 portiere.
    3 4
  • hmmm, nimic spectaculos.
    poate data viitoare
    3 3
  • petrush
    da ,este ceva deosebit din moment ce "se nimereste fix intre cele doua extreme"
    1 2
  • hazard
    am intrat aici special sa dau voturi negative :)))) HAHA , dap, am GTI!
    8 0
  • Are rotile prea mari, in rest ii super faina.
    2 0
  • Lucyan
    Este super misto dar mai misto era sa fie in 4 usi in rest totul este ok. Abia astept sa apara si in Romania. Bafta in continuare celor de la VW tinetio tot asa.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru