Volkswagen nu a lăsat să treacă neobservată nici o aniversare a modelului Golf GTI, simbolul gamei sale când vine vorba de sportivitate. Prin urmare, aniversarea de 45 de ani nu putea face excepție. Volkswagen a dezvăluit noul Golf GTI Clubsport 45, o ediție specială, care aniversează lansarea primului model, în vara lui 1976.
Bazată pe Volkswagen Golf GTI Clubsport, ediția limitată oferă un design specific, adică un acoperiș negru, un eleron mai mare montat pe hayon, pachetul Race, jante de 19 inch Scottsdale cu o inserție roșie, precum și o mulțime de logo-uri „45”.
Pachetul Race include o evacuare sport și o eliminare a limitării de viteză la 250 de km/h.
Interiorul include scaune sport cu literele GTI, iar pe volan regăsim acum logo-ul „45”.
Sub capotă se ascunde un motor de 300 de cai putere și 400 de Nm, cuplat la o cutie DSG cu 7 rapoarte. Toate acestea sunt suficiente pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în aproximativ 6 secunde. Pachetul mai include un diferențial față, o suspensie adaptivă care include și un mod Nurburgring, dar și o serie de alte 15 setări diferite între extremele Comfort și Sport.
Noul Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 va fi disponibil în Europa începând cu luna martie. Prețurile pe piața din Germania pornesc de la aproape 48.000 de euro.
Mă rog, doar cu autoritarele în domeniu RR şi Bentley se discută în termeni non-denaturaţi, dar Triada, cu părere de rău, s-a debarasat de scrupule…Mai exact, tumoarea managerială perfidă pe nume “reducerea costurilor” a propulsat ghermanele spre “podiumul” comercial de anvergură mondială, nu doar “rezonanţa de brand” (automat, fascinaţia emblemelor).
Nota bene: mă pronunţ din postura de fan Audi.
Aşadar, să fim rezonabili: nu ne putem preta la paralelism între Golf şi “low cost”-uri, de exemplu privind gradul de confort.
Sa trecem la "urale", zbierand catre "parerologii" care s-au aprins acum ceva timp ca : "D-le cum sa dai 39k pe o Honda (TyR)"; uite ca a venit momentul sa intreb eu acum parerologii, un Golf GTi impopotonat cu briz-brizuri care costa aprox 7k (Club Sport e 41K la baza tot in Jermania) "face" 48k adica cu aprox 1400 euro mai putin decat un A35 AMG, cu o singura optiune configurata (faruri LED d'alea "jmechere" la 1400e nu d'alea de sarakie la 900e).
nu e problemă la el că dă doar cu biciu mai tare pe spinarea noastră.
totuși nu-s eu mai fericit? că la nissanu meu tiida merg și faruri de stivuitor la nevoie.
n-are cum să devină oricum mai hidos decât e deja.
Se pare ca vechiul proverb ramane mai actual ca niciodata: Cele trei resurse inepuizabile - apa, aerul si fraierul.