Volkswagen a dezvăluit astăzi noua generaţie a modelului Golf GTD, cu mai puţin de o lună înainte de lansarea sa oficială în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Noua versiune a modelului compact vine să continue istoria primului GTD, lansat în 1982.
Propulsia este asigurată, după cum bine ştiţi, de un diesel. În cazul noii generaţii este vorba despre TDI-ul de 2.0 litri şi 184 de cai putere, un motor apreciat deja de public pentru resursele sale, dar şi pentru emisiile de CO2 conforme cu normele de poluare Euro 6.
consumul mediu se opreşte la 4.3 litri/100 de kilometri, în vreme ce emisiile ajung la 109 g/km. Cuplul estimat la 380 de Nm poate fi exploatat şi cu ajutorul deja celebrei transmisii DSG cu şase rapoarte. Ea eliberează momentul motor maxim la 1750 de rotaţii însă influenţează consumul de carburant ce ajunge la 4.7 litri/100 de kilometri. Emisiile ajung şi ele la 119, respectiv 122 de g/km, pentru variantele cu trei şi cinci uşi.
Împreună cu transmisia manuală cu şase rapoarte, compacta sportivă poate atinge o viteză maximă de 230 de km/h. Chiar şi aşa,La nivel exterior, Volkswagen a personalizat versiunea GTD cu blocuri optice spate pe fundal negru dar şi cu lumini LED pentru stopuri şi pentru plăcuţa de înmatriculare. Nu lipsesc ţevile de eşapament cromate, jantele de 17 inch cu pneuri 225/45, praguri laterale, un deflector şi un eleron montat pe portbagaj. Pachetul este completat de o suspensie nouă. Gama de culori disponibile pentru GTD include trei culori: roşu Tornado, negru şi alb Pure.
La interior, clienţii vor fi răsfăţaţi cu scaune sport, îmbrăcate în tapiţeria tradiţională GTD, un plafon negru, un volan sport, un nou fundal pentru instrumentele de bord, un indicator pentru schimbarea optimă a vitezelor şi pedale din inox.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
bmw are de ceva timp pe seria 1, 184cp, acu au ajuns si la 218cp tot dintr-un motoras de 2000cmc.
oricum succes!
Ravagii??I Iti doresc in acest caz sa-ti permiti masina asta! Si sa faci nene cate ravagii vrei tu! Stalpi, ziduri, garduri, capete de pod. Numai sa oameni nevinovati sa nu omori.
nu uita dragul meu ca seria 1 este in aceeasi clasa cu golful.
daca tot vrei un VW ca barbat trebuie CC-ul sau GTI-ul.
...da, da, "rulz" cum sa nu.
1. Actualul GTD (cu care il poti compara pe GTC biturbo , acelasi an 2012 ) - 0-100 - 8.1 s si 222 km/h
GTC Astra Biturbo - 7.8 s si 226 km/h
2. Astra GTC a aparut in 2004
Vw Scirroco a aparut abia la 4 ani dupa, in 2008
Pe viitor, iti recomand wikipedia sau macar google ;)
1995 cmc
204cp
0-100 Km/h - 6,9 s
Topspeed - 238 km/h
In ceea ce priveste povestioara ta cu politica proprie bla-bla-uri ...pai hai sa vedem : aa daa...se pare ca si vw are pe scirroco motoare de 100 de cai, 122 mai exact si ce crezi e chiar 1.4 pe benzina exact ca astra :)))). Si in caz ca nu stiai si opel are "modele cu perormante specifice superioare unei astra de serie" : GSI, OPC...si acum BITURBO.Ca sa vezi e exact ca si vw, ce simetrie perfecta :))))) ... se pare ca ai o memorie selectiva . A , sa iti mai zic ca insusi Jeremy Clarkson a desemnat Astra J VXR "The ultimate Hot Hatch" ?
Legat de ultima parte daca IN TEORIE e mai performant cum ai dedus tu ca in realitate Golful castiga ? Ca asa speri sau cum ? Te rog sa ma luminezi !