Volkswagen Golf electric debutează în 2013 în China
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen Golf Blue-e-Motion va debuta pe piaţa din China în versiunea de serie în 2013. Modelul a fost testat deja în Beijing şi în alte oraşe din China în cadrul unor flote speciale, care au prezente la mai multe evenimente speciale de promovare ale capacităţilor noului vehicul. Versiunea electrică a lui Golf are un motor de 115 CP şi 270 Nm amplasat sub capotă. Modelul poate accelera de la 0 la 100 km/h în 11.8 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 135 km/h. Autonomia acestui model nu a fost specificată, dar o autonomie de 150 kilometri este estimată de specialiştii din industrie.
Versiunea electrică a lui Volkswagen Golf este echipată cu trei profile de rulare: Range+, Normal şi Comfort+. Acestea oferă 67, 86 sau 115 CP şi schimbă profilul sistemului de climatizare, viteza maximă şi strategia de recuperare a energiei. Şoferului i se pun la dispoziţie mai multe tipuri de recuperare a energiei cinetice, prin selectarea poziţiei D sau B de la selectorul treptei de viteză, iar volanul este echipat cu încă două butoane pe pentru a comanda frânarea regenerativă, simulând frâna de motor pentru un automobil convenţional şi mărind autonomia vehiculului.
Încărcarea unui Volkswagen Golf Blue-e-Motion durează şapte ore de la o priză standard de 220 volţi, dar un sistem de încărcare rapidă reduce la jumătate durata necesară încărcării. Pentru moment, cei de la Volkswagen nu au confirmat debutul lui Golf electric pe piaţa din Europa.
Cei del a Volkswagen au testat circa 250 de unităţi într-o flotă specială pe traseul Wolfsburg-Berlin în prima parte a anului trecut. La începutul anului curent, Volkswagen va testa o flotă de Golf Blue-e-Motion şi în Statele Unite ale Americii, circa 30 de unităţi fiind implicate în acest proiect.Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
interesanta miscarea VW. Ofera o electrica in China, exact acolo unde au acces la materiile prime si tehnologia necesara pentru acumulatori. Plus ca aceasta imensa piata va deveni un urias parc de teste. Bine gandit. Dar daca bula chinezeasca ajunge sa sparga asa cum se preconizeaza si nu isi fac simtita prezenta din timp pe piete ca cea americana sau Eu vor ajunge sa manance din palma lui Renault (sau a altora). Sa vedem daca si acest pariu va fi unul castigator si nu un bluf.