Volkswagen Golf electric debutează în 2013 în China
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen Golf Blue-e-Motion va debuta pe piaţa din China în versiunea de serie în 2013. Modelul a fost testat deja în Beijing şi în alte oraşe din China în cadrul unor flote speciale, care au prezente la mai multe evenimente speciale de promovare ale capacităţilor noului vehicul. Versiunea electrică a lui Golf are un motor de 115 CP şi 270 Nm amplasat sub capotă. Modelul poate accelera de la 0 la 100 km/h în 11.8 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 135 km/h. Autonomia acestui model nu a fost specificată, dar o autonomie de 150 kilometri este estimată de specialiştii din industrie.
Versiunea electrică a lui Volkswagen Golf este echipată cu trei profile de rulare: Range+, Normal şi Comfort+. Acestea oferă 67, 86 sau 115 CP şi schimbă profilul sistemului de climatizare, viteza maximă şi strategia de recuperare a energiei. Şoferului i se pun la dispoziţie mai multe tipuri de recuperare a energiei cinetice, prin selectarea poziţiei D sau B de la selectorul treptei de viteză, iar volanul este echipat cu încă două butoane pe pentru a comanda frânarea regenerativă, simulând frâna de motor pentru un automobil convenţional şi mărind autonomia vehiculului.
Încărcarea unui Volkswagen Golf Blue-e-Motion durează şapte ore de la o priză standard de 220 volţi, dar un sistem de încărcare rapidă reduce la jumătate durata necesară încărcării. Pentru moment, cei de la Volkswagen nu au confirmat debutul lui Golf electric pe piaţa din Europa.
Cei del a Volkswagen au testat circa 250 de unităţi într-o flotă specială pe traseul Wolfsburg-Berlin în prima parte a anului trecut. La începutul anului curent, Volkswagen va testa o flotă de Golf Blue-e-Motion şi în Statele Unite ale Americii, circa 30 de unităţi fiind implicate în acest proiect.Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
interesanta miscarea VW. Ofera o electrica in China, exact acolo unde au acces la materiile prime si tehnologia necesara pentru acumulatori. Plus ca aceasta imensa piata va deveni un urias parc de teste. Bine gandit. Dar daca bula chinezeasca ajunge sa sparga asa cum se preconizeaza si nu isi fac simtita prezenta din timp pe piete ca cea americana sau Eu vor ajunge sa manance din palma lui Renault (sau a altora). Sa vedem daca si acest pariu va fi unul castigator si nu un bluf.