Victoria obţinută de Golf VII în Japonia vine în acelaşi an în care compacta din Wolfsburg a obţinut titlul ”Maşina Anului” în Europa şi titlul ”Maşina Anului în Lume”. Golf a fost premiat şi cu ”Volanul de Aur”, premium ACVmobil de mediu şi cu distincţia ADAC Eco Test.
Consiliul German de Design a premiat aspectul exterior al compactei de la Volkswagen, în timp ce publicaţiile Auto Zeitung şi Auto Motor und Sport i-au acordat şi ele distincţiile ”Auto Trophy” şi ”Best Cars”. "Istoria lui Golf este în acelaşi timp istoria progresului auto. Cu tehnologii precum tracţiunea faţă a primei generaţii, debutul TDI-ul pe cel de-al treilea Golf, ESC şi cutia cu două ambreiaje pe Golf 4 şi cu sistemul de frânare automată post-coliziune de pe cea mai recentă generaţie, această maşină continuă să democratizeze progresul", a declarat Martin Winterkorn, preşedintele Consiliului de Administraţie Volkswagen AG, la ridicarea premiului "Car of the Year 2013" în cadrul Salonului Auto de la New York.Via Volkswagen
Totusi,e o masina echilibrata si e o alegere mai buna decat un model de la Toyota,Nissan.
Mazda e singurul producator japonez care imi place.
Ca un observator rational, desi fan al masinilor nipone, trebuie insa sa fiu obiectiv si sa apreciez aceasta masina pentru "pachetul" pe care il propune consumatorului final. Daca ar fi insa sa ma las influentat si de latura emotionala as alege cu siguranta noua Mazda 3, care este in acest moment mai aprope de preferintele mele.
Ca si o nota finala, testati-le inainte de a le cumpara! E bun marketingul insa experienta personala, feelingul, gandirea pragmatica si inevitabil grosimea buzunarului vor fi cei mai buni ghizi in alegerea finala.
Din pacate la noi in reprezentante nu au toate motoarele disponibile, si cam trebuie sa comanzi in necunostinta de cauza si abia pe urma vezi ce ai ales ... din pacate.
Si inca o chestie: cand cumparati o masina aveti grija la optionale, ca va puteti trezi ca si in cazul golfului cu o ditamai gaura in bord daca nu iti comanzi sistem audio nu stiu de care. Si asta e valabil lma mai multi constructori, daca nu comanzi anumite optionale ramai cu un bord gol acolo unde ar fi trebuit sa fie diferite componentele.
Un plus si pt ce zice ShelbyV8, dezamagirea e mare in randul fanilor de japoneze.
Oricum, realitatea nu mai poate fi contestata, oricat s-ar imbata unii cu apa rece. Sau altceva ...
Comparativ cu SUA, iti place sau nu, Japonia e mult peste. Degeaba scuipi ori de cate ori ai ocazia.....dar de acolo, de la tine din Zarnesti realitatea e vazuta prin ochelari de cal. Sau magar.
O sa vedem in sfarsit un TDI pe strazile din Japonia, in afara de motoarele de turatie a japonezilor :)))). In 10 ani vor aparea filmulete VW TDI JapanTuning la curse ilegale prin Japonia. Hahahahaha.
Radem glumim, dar eu apreciez Golful ca e o masina cu un design simplu care imi place, insa este de calitate si te face sa te simti bine la volan.
+ design reusit
+ interior aranjat frumos (varianta de top)
- scump
- unele plastice din interior sunt jenante calitativ
- in general confort scazut pentru drumuri lungi