Piața auto europeană a înregistrat un declin de 78% în luna aprilie, iar acest lucru este vizibil inclusiv în cazul clasamentului general al înmatriculărilor pe modele realizat de compania de analiza Jato Dynamics.
Pe baza datelor obținute din cele 27 de state membre ale Uniunii Europene, sursa citată menționează că Volkswagen Golf a ocupat în continuare prima poziție în preferințele europenilor cu 7.810 unități.
Surpriza este reprezentată de Skoda Octavia, care a ocupat poziția a doua cu 6.529 de unități după ce a depășit Renault Clio cu mai puțin de 200 de unități. Ford Focus a ocupat locul patru, în timp ce clasamentul este completat de Opel Corsa și Peugeot 208.
Chiar dacă SUV-urile au în continuare o cotă de piață de 37% în Europa, primul model din acest segment apare abia pe locul 7 prin Volkswagen Tiguan, care a depășit Toyota Corolla, în timp ce ultimele locuri din top 10 aparțin tot mărcii Volkswagen cu Passat și T-Roc.
Loc | Model | Înmatriculări aprilie 2020 |
1 | Volkswagen Golf | 7.810 |
2 | Skoda Octavia | 6.529 |
3 | Renault Clio | 6.370 |
4 | Ford Focus | 4.971 |
5 | Opel Corsa | 4.198 |
6 | Peugeot 208 | 4.141 |
7 | Volkswagen Tiguan | 4.111 |
8 | Toyota Corolla | 4.006 |
9 | Volkswagen Passat | 3.968 |
10 | Volkswagen T-Roc | 3.840 |
De asemenea, specialiștii Jato au calculat că numai 13 modele care au fost disponibile în Europa atât în aprilie 2020, cât și în aprilie 2019, au înregistrat înmatriculări în creștere.
Printre ele se numără SUV-ul electric Mercedes-Benz EQC (409 unități comparativ cu 42), Porsche Cayenne Coupe (210 unități față de 68) sau Skoda Scala (1.673 unități față de 713).
Creșteri de anvergură mai mică au fost raportate însă și de SUV-urile BMW X7, BMW X6, Mercedes-Benz GLE, Mercedes-Benz GLS sau Audi e-tron.Via Jato Dynamics
Renault a ramas doar cu Clio in top 10, Captur a disparut.
X7, GLS, cresteri cu toate ca sunt foarte scumpe.
Situatia pare grava pentru unii producatori de volum, se pare ca sustinerile pe net nu au efect in viata reala.
Game. Set. Match.
P.S. Un țăran.
dar ideea asta ca sa fii diferit CU ORICE PRET, doar de dragul de a fi diferit e un bullshit.
decit cind oi avea bani de rols-rois ca dl.scorpion-negru elitist 1% sau etilist poate cum zicea dl primar ontanu mai demult.
Golfurile alea presupun ca sunt in majoritate modelul vechi, daca tot veni vorba. Sau nu?
In ce priveste reusita VW, intr-adevar, e un succes incontestabil.
Sa reamintim ca Be, BMW si Mercedes au fost amendate pentru softuri ilegale si organizare in cartel pentru influentarea pretului otelului?
Si ca intre timp sunt pe ultimele pozitii ca fiabilitate in Germania? :))
Luati cu incredere, ca va resofteaza ei curand:))
Cica in Germania sunt cateva sute de mii care isi cer drepturile, pun pariu ca tot golf au ales, din asta nou tot cu probleme software:))
https://m.automarket.ro/stiri/volkswagen-suspenda-livrarile-noului-golf-nemtii-au-descoperit-o-problema-la-software-in-cazul-unor-unitati-97997.html
https://m.automarket.ro/stiri/volkswagen-a-intrat-in-colimatorul-sindicalistilor-erorile-de-management-afecteaza-imaginea-companiei-iar-locurile-de-munca-sunt-in-pericol-98271.html
VW suspenda productia unor modele si tot domina vanzarile in Europa.
Volvo made by Geely nu te mai multumeste ?
https://uk.reuters.com/article/us-bmw-fine/munich-prosecutors-fine-bmw-9-65-million-for-faulty-engine-software-idUKKCN1QE144
https://www.theguardian.com/business/2019/apr/05/bmw-daimler-and-vw-charged-collusion-clean-emissions-tech
https://www.independent.co.uk/news/world/europe/car-emissions-scandal-bmw-volkswagen-daimler-charge-eu-a8856806.html
https://www.theverge.com/2019/9/24/20881603/daimler-dieselgate-mercedes-benz-emissions-cheating-fine
https://www.dw.com/en/germany-fines-bmw-daimler-vw-over-steel-cartel/a-51356153
Fara numarrrr :)) Mai vrei ?
Dane, Volvo e din alta liga, ei baga limite de viteza la maxim 180 km/h sa fie siguri ca stau cocalarii departe de marca, deci ma multumeste maxim :D
Voi puteti sustine in continuare firmele care fac combinatii, ca voua astia cu BMW va plac combinatiile si afacerile ilegale, deci ce au facut germanii vi se potriveste si va multumeste :)
Sunt si unii mai luminati, ce e drept: https://www.dw.com/en/dieselgate-volkswagen-to-pay-830-million-settlement-to-german-consumers/a-52572281
Ia zi, in cate astfel de procese a fost implicat Volvo, Lexus ??? :)
Daca vrei virtual sa vezi o masina:
https://keepasking.com/2018-volvo-xc90-inside-the-most-awarded-suv-of-the-century/
Dealerul nu te va lasa sa intri in ea in trening si adidasi, dar la BMW asta e considerat costum :))
https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/singura-masina-din-lume-in-care-nu-a-murit-nicio-persoana-autoturismul-a-fost-lansat-in-2002-914820
Deci pana ajunge vreaun brand german aici, mai e drum luuuuuung, mai au de invatat muuuuuulte si inca multe minciuni de zis.
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-germany-vehicle-dependability-study
CItam: "Volvo is the highest-ranking premium brand with 111 PP100, though it ranks 12th overall. German premium brands BMW (129 PP100), Mercedes-Benz (137 PP100) and Audi (142 PP100) rank 17th, 19th and 20th, respectively".
Deci esti varzulica murata, dar nu e de mirare, ai BMW :))
Daca cand majoritatea iti arata o cale, poate nu or fi toti tampiti. Eu nu am nimic de reprosat ambelor variante de G7.
Asa cum estimam, G8 va urma imediat in varful clasamentului vanzarilor. Vor aparea testele comparative, se vor aduna lunile si isi va gasi locul corect.
Probabil Kia mai are nevoie de 1-2 versiuni complet noi ca sa intreaga Golful in calitate reala, calitate perceputa si apoi vanzari concrete. Banii mei merg pe Kia in viitor. Ford ... ar trebui inchis, Mazda nu are forta financiara inca.
https://www.youtube.com/watch?v=X48c9lFX3NY
Oricum, clasamentul asta e fara nici cea mai mica valoare, Aprilie 2020 va ramane probabil in analele istoriei vanzarilor auto si au fost totusi tari care au fost lovite mai rau de pandemie/restrictii decat altele in Aprilie.