Volkswagen Golf Cabrio a adunat câțiva ani de carieră, iar acum are parte de o serie de îmbunătățiri menite să alinieze gama de motorizări la cerințele pieței. Germanii și-au dorit să echipeze decapotabila compactă cu noi propulsoare diesel și benzină care să respecte normele Euro 6. Revizuirile vizează patru motoare TSI pe benzină și două dieseluri TDI.
Noi motorizări pe benzină
Cei care vor prefera benzina Euro 6 vor primi unitatea 1.2 TSI de 105 cai putere și 175 de Nm, unitatea 1.4 TSI de 125 de cai și 200 de Nm, precum și versiunea mai puternică a acestuia din urmă, 1.4 TSI de 150 de cai.
cai putere în plus, reușind să totalizeze 220 de cai. Plusul de resurse ajută decapotabila să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 6.9 secunde, cu 0.4 secunde mai rapid decât versiunea anterioară. De asemenea, odată cu alinierea la normele Euro 6, consumul mediu se reduce și el la 6.5 litri/100 de kilometri.
Cel de-al patrulea motor modificat pentru a respecta noile norme de poluare programate să intre în vigoare din toamna acestui an este unitatea de 2.0 litri regăsită pe versiunea sportivă Golf GTI Cabrio. Aceasta primește 10Două dieseluri Euro 6
Pentru cei care preferă motorizările diesel, Golf Cabrio promite două motorizări TDI de 2.0 litri cu două versiuni de putere: 110 cai și 250 Nm și 150 de cai și 340 de Nm. Acesta din urmă oferă 10 cai putere și 20 de Nm în plus față de versiunea anterioară.
Acest aport ajută decapotabila să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 9.2 secunde și să obțină un consum mediu de 4.6 litri/100 de kilometri.
Comentarii (1)