Salonul Auto de la Paris 2012

Volkswagen Golf BlueMotion Concept, cel mai economic Golf din istorie

Publicat Joi, 27.09.2012
de Sebastian Toma
Comenteaza 5
Volkswagen Golf BlueMotion Concept, cel mai economic Golf din istorie - Poza 1
Volkswagen Golf BlueMotion Concept, cel mai economic Golf din istorie - Poza 2
Volkswagen Golf BlueMotion Concept, cel mai economic Golf din istorie - Poza 2
Volkswagen Golf BlueMotion Concept, cel mai economic Golf din istorie - Poza 2
Volkswagen a prezentat o versiune BlueMotion a noului Golf, care are un consum mediu de numai 3.2 litri la sută. Pentru moment, vorbim despre un concept, dar o versiune de serie este aşteptată în 2013.

Esential 3.2 litri la sută este consumul mediu al noului Golf BlueMotion.
Volkswagen Golf a debutat la Paris alături de o versiune BlueMotion. Pentru moment, această versiune este doar un concept, dar modelul este aşteptat să debuteze şi în versiunea de serie în decursul anului viitor. Noul Golf BlueMotion are un motor TDI de 1.6 litri care îi asigură un consum mediu de 3.2 litri la sută şi emisii de CO2 de numai 85 de grame pe kilometru. Propulsorul dezvoltă 110 CP şi este capabil să-l ducă pe Golf BlueMotion până la 202 km/h, suficient pentru un model concentrat pe un consum redus de carburant. Cuplul maxim este de 250 Nm şi este atins între 1.500 şi 2.750 rotaţii pe minut.

În raport cu primul Golf BlueMotion, noul model este cu 15% mai eficient. În 2007, când a debutat primul Golf BlueMotion, acesta avea un consum mediu de 4.5 litri la sută şi emisii de CO2 de 119 grame pe kilometru. A doua generaţie a lui Golf BlueMotion venea cu un consum mediu de 3.8 litri la sută.

Graţie rezervorului de 50 de litri, noul Golf BlueMotion are o autonomie teoretică de 1.562 kilometri. Dacă ne gândim la un rulaj anual de 15.000 kilometri, un şofer care va reuşi să atingă valorile de consum anunţate de constructor va fi nevoit să facă plinul de numai zece ori pe an, ceea ce înseamnă un consum de 500 de litri de motorină în 12 luni.

În raport cu un Golf standard, noul Golf BlueMotion are un şasiu cu 26 kilograme mai uşor, o superstructură cu 37 kilograme mai uşoară şi prezintă o serie de modificări la motor. Pneurile acestei versiuni au o presiune recomandată mai mare şi prezintă o rezistenţă la rulare mai scăzută faţă de cele care echipează un Golf 1.6 TDI standard. În plus, caroseria are o serie de modificări aerodinamice subtile, şasiul are o gardă la sol cu 15 milimetri mai mică şi podeaua este aproape plată. Toate acestea duc la un coeficient aerodinamic de 0.27, unul dintre cele mai bune din clasă.

O altă noutate pentru Golf BlueMotion este faptul că acesta este disponibil atât în versiunea Trendline, cât şi în versiunea Comfortline. Până acum, Golf BlueMotion avea propria sa versiune de echipare.

În standard, Golf BlueMotion Trendline are şapte airbag-uri, ESP, interfaţă multimedia cu ecran tactil de cinci inch, frână de parcare cu funcţie Auto Hold, diferenţial XDS controlat electronic, lumini de zi, aer condiţionat, sistemul multicollision brake – care previne accidentele la viteze reduse şi altele.

Via Volkswagen


Comentarii (5)

  • ..pariu ca eu scot din el un consum si mai mic?
    5 6
  • antonny
    cand o sa spuna cineva ca la viteza de autostrada la 130 km/h consumul e de 3.2 % jos palaria ....cine naiba mai merge cu 90 km/h in treapta 5 sau 6 sa scoata consum ???? .....
    5 7
  • "podeaua este aproape plată" - de ce nu o fac plata la toate?
    0 1
  • G6 BM - 3,8L/100Km diesel??
    In certificat scrie 4,2 iar pe sosea (mixt) ies 5,5. Plus ca mixt-ul e 60-40 autostrada - oras de campie cu nr de masini redus.

    3,2 la G7 BM ?? Fantezisti cei de la VW, probabil consumu l-au determinat pe Luna cu rezervor de O2.

    Antonny, nu cu 90 trebuie sa mergi, ci cu 80, ca sa te apropii de ce viseaza VW.
    4 8
  • gabi_o
    Daca consumul mediu este de 3.2 litri la 100/km, la ce valoare ajunge cel extern? 2.7-2,8L/100km?
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru