Pentru a ieși cu bine din scandalul Dieselgate, Volkswagen are nevoie de un suflu nou. Iar acesta nu poate veni decât cu ajutorul unor modele noi. Cel mai popular model din istoria companiei, Golf, se dorește a fi vârful de lance al revenirii VW, motiv pentru care inginerii germani au grăbit dezvoltarea modelului.
Volkswagen Golf 8 ar urma să debuteze oficial în cursul anului viitor, însă ar urma să fie doar o versiune îmbunătățită a actualului model, exact așa cum a fost Golf 6 pentru Golf 5. Modelul va fi dezvoltat pe platforma modulară MQB a Grupului, cea de care vor beneficia și facelifturile lui Seat Leon și Skoda Octavia, așteptate și ele la finele lui 2016.
Odată cu lansarea noului Golf 8, Volkswagen va lansa și o versiune hibridă, cu o arhitectură complet nouă. Ea va dispune de un motor pe benzină, cu numai trei cilindri, de un litru, asistat de un turbocompresor electric și un alt motor electric. Ansamblul, completat și de o baterie litiu-ion, va putea oferi un consum de numai 4.7 litri/100 de kilometri. Bateria va livra energie și pentru turbocompresorul electric, ceea ce înseamnă că motorul nu va fi solicitat atât de mult.
Pe lângă noua versiune hibridă, Golf 8 va oferi și multă tehnologie: recunoașterea gesturilor, anticipată deja de BMW Seria 7, un ecran de 13 inch pentru sistemul multimedia și un alt ecran tactil pentru climatizare.
via wcf
Pe bune ?!
ceea ce e foarte interesant e consumul anuntat. golf VII gte de 204 cai are consum de 1.9...tiguan gte asemenea. asta vine cu consum mai mult decat dublu....oare s-a trezit VW?
pai deaia ziceam de consum...n-am pomenit nimic de japoneza sa nu se constipe diversi, cum 4,7% pentru prius e o medie reala si astia ar putea veni cu ceva asemanator
Nu cred ca vor forta micul motor, mai degaraba il vor ajuta cu motorul electric. Pe langa agregat sunt curios cum vor arata materialele din interior.
Repet, este valabil pt toti
Nu mai cred in nimic din ce vine de la jegosii astia !
ok, ala de 5.2 mixt nu e chiar real, dar ce, asta de 4.7 unde scrie ca o sa fie?
singurul lucru bun ar fi ca nu mai mint, nu mai vin cu hibridele alea de 1% (dar doar pe prima suta de km, sau cat te tinea bateria). alea chiar erau niste minciuni.
dar in rest, nu vad nicio scula. mai bine au grija cu preturile alea, ca au tot marit preturile la golf cu cateva procente in fiecare an.