Cel mai vândut model european primește astăzi o nouă generație. Volkswagen Golf ajunge la a opta iterare și a fost prezentat oficial în cadrul unui eveniment pe care Volkswagen l-a organizat la Wolfsburg. Odată cu modificările estetice care ating în special zona frontală, posterioară și interiorul, Golf se înnoiește mai ales la capitolele motorizări și tehnologie.
Între noutățile tehnice absolute notăm două noi motorizări TDI dezvoltate de la zero pe care Volkswagen le denumește "unele dintre cele mai curate motoare pe combustie din lume", două versiuni hibride plug-in și o serie de versiuni mild hibrid bazate pe gama de motorizări TSI.
Volkswagen Golf 8: date esențiale
Motorizări și versiuni de propulsie
● Noul VW Golf va fi disponibil în momentul lansării în 5 versiuni de motorizare: diesel, benzină, mild hybrid, plug-in hybrid și gaz natural (doar pe unele piețe).
● Puteri oferite de noua familie Golf după lansarea tuturor versiunilor (inclusiv GTI și R, indisponibile de la început): între 90 și 300 CP.
● Motoarele pe benzină sunt exclusiv versiuni turbo (TSI) și sunt oferite în variantele: 1.0 TSI (90 sau 110 CP) și 1.5 TSI (130 sau 150 CP).
● Vor exista și motoare 2.0 TSI în gama Golf pe versiunile GTI, GTI TCR și R. Acestea urmează să fie prezentate în viitorul apropiat.
● Motoarele diesel sunt dezvoltate de la zero special pentru a opta generație Golf. Acestea sunt un 2.0 TDI de 110 CP și un 2.0 TDI de 150 CP. Transmisie manuală standard, transmisie DSG opțional. Sistemul de tracțiune integrală 4Motion este disponibil opțional pe versiunea de 150 CP.
● Ambele motoare diesel oferă un sistem nou de reducere a oxizilor de azot cu ajutorul injecției AdBlue, eficiența fiind cu "până la 80% mai mare decât pe modelul anterior". Conform celor de la Volkswagen, noile motoare diesel dezvoltate de constructorul german devin astfel "printre cele mai curate motoare pe combustie din lume".
● Ulterior, Volkswagen va oferi un TDI mai puternic pe versiunea GTD.
● Versiunile mild hybrid de pe Golf sunt construite pe baza motorizărilor TSI de 110, 130 sau 150 CP și se numesc oficial eTSI. Acestea adaugă un generator de 48V și o baterie Litiu-Ion de 48V care au rolul de a scădea emisiile și consumul preluând controlul electric al elementelor electrice conexe ale mașinii în anumite momente. Versiunile eTSI sunt oferite exclusiv cu transmisie automată DSG.
● Versiunile plug-in hybrid se numesc oficial eHybrid. Vorbim de două variante: una concentrată pe emisii și consum scăzut (putere totală 204 CP), cealaltă pe performanțe ridicate (GTE, putere totală 245 CP). În ambele cazuri sistemul este format dintr-un motor TSI de 1.4 litri cuplat cu un motor electric alimentat de la o baterie cu o capacitate de 13 kWh (+50% față de vechea generație a versiunii Golf GTE).
Volkswagen nu anunță autonomia electrică maximă în cazul acestor versiuni.● Versiunea GTE se va evidenția în gama Golf, la fel ca până acum, printr-o serie de elemente estetice specifice. Acestea includ o semnătură luminoasă diferită la nivelul blocurilor optice frontale (o baghetă iluminată care unește farurile pe deasupra grilei), spoilere diferite de cele ale celorlalte versiuni, etriere roșii, jante de 17 inch dedicate acestei versiuni, difuzor posterior de aer și aripi ușor evazate.
Versiuni de echipare și dotări
● Noul Golf 8 renunță la vechile denumiri ale echipărilor Volkswagen (Trendline, Comfortline și Highline) în favoarea nivelurilor de echipare Golf, Life și Style. Va exista, de asemenea o versiune cu caracter sportiv denumită R-Line.
● În echiparea de bază (denumită Golf), noul model vine cu elemente precum faruri și stopuri full LED, buton de pornire, instrumentar de bord complet digital (ceasurile analog nu mai există în echiparea noii generații), volan multifuncțional, sistem de climatizare automată, sistemele de siguranță Lane Assist (avertizare la părăsirea benzii), Front Assist (monitorizarea zonei din fața mașinii și frânare automată în cazul unui eventual impact cu detectarea mașinilor și a pietonilor).
● Echiparea Life oferă suplimentar jante de 16 inch, încărcarea prin inducție a telefonului mobil, integrare wireless Android Auto și Apple CarPlay, iluminare ambientală interioară în 10 nuanțe, cotieră centrală frontală, sistem de parcare ParkPilot
● Echiparea Style plusează cu jante de 17 inch, elemente cromate exterioare (printre care țevi de evacuare trapezoidale), scaune sport frontale, volan și levier îmbrăcate în piele, oglinzi laterale cu funcție de memorie, iluminare ambientală interioară în 32 de nuanțe, sistem cornering pentru faruri, semnalizatoare dinamice LED pentru stopuri, climatizare automată cu trei zone (Air Care Climatronic) și Lane Assist (sistem care aplică forțe asupra direcției pentru păstrarea benzii).
● Echiparea sportivă R-Line adaugă jante Sebring de 17 inch, spoilere față și spate cu design sport, difuzor posterior de aer, ornamente negru glossy la exterior, direcție progresivă, suspensii cu setare specială, selector pentru modul de rulare, mâner din aluminiu al schimbătorului, volan multifuncțional îmbrăcat în piele perforată, scaune sport cu tetiere integrate, cusături contrastante și pedalier din oțel inoxidabil.
Tehnologie
● Noul Golf 8 oferă două display-uri masive încă din echiparea de bază: instrumentarul de bord digital (10.25 inch) și ecranul central tactil (8.25 inch). Acestea sunt "unite" de același suport vitrat. Opțional, sistemul de infotainment poate fi îmbunătățit prin două sisteme cu diagonala de 10 inch, aceste versiuni superioare estetic fiind denumite Innovision Cockpit de Volkswagen.
● Golf primește și un sistem head-up display cu proiecție pe parbriz.
● Volkswagen introduce sistemul Mobile key, care le permite posesorilor mașinii să o descuie/încuie cu ajutorul telefonului mobil.
Germanii spun că anumite modele de mobil construite de Samsung sunt compatibile încă de la startul carierei de piață a noului model. Nu e nevoie de conexiune de internet pentru asta, e suficientă apropierea mobilului de mânerul ușii pentru deschidere și amplasarea telefonului în consola centrală pentru pornirea motorului. "Cheia virtuală" poate fi trimisă și cunoscuților sau membrilor familiei, care pot astfel descuia și porni mașina la nevoie cu mobilele lor.● Acest pachet este integrat într-o aplicație prin care pot fi verificate de la distanță starea mașinii, situația ușilor, a luminilor, informațiile de consum și rulare, poziția în parcare sau programările la service.
● Golf 8 este primul model Volkswagen care permite comunicarea Car2X cu alte mașini compatibile aflate în trafic (indiferent de marcă). Conform celor de la Volkswagen, asta înseamnă că mașinile pot comunica între ele la nivel de milisecunde pe o rază de până la 800 de metri și pot alerta șoferul în legătură cu accidente, mașini oprite pe marginea șoselei, aglomerații în trafic sau construcții pe carosabil.
● Travel Assist este denumirea sistemului semi-autonom pe care Volkswagen îl implementează pe Golf. Este vorba de un sistem avansat de Cruise Control Adaptiv care permite păstrarea mașinii pe centrul benzii la viteze de până la 210 km/h. Sistemul este activ doar dacă șoferul păstrează cel puțin o mână pe volan. După 15 secunde în care sistemul detectează lipsa mâinii pe volan, sistemul emite avertizări audio și vizuale. În cazul în care șoferul nu reacționează, mașina se oprește în siguranță de una singură.
● Deși oferă faruri și stopuri LED încă din echiparea de bază, Volkswagen vine cu alte două pachete suplimentare care au rolul de a îmbunătăți vizibilitatea. Pachetul de top se numește IQ.LIGHT și oferă un sistem Matrix LED prezent în versiuni similare pe Touareg și pe noul Passat. Sistemul utilizează 22 de module LED per far pe care le activează și le dezactivează individual în funcție de situația detectată în zona din față a mașinii.
via Volkswagen
. inteleg de pe net ca etsi sunt toate cu dsg. eram curios de etsi ce performante au cu bateria aia, daca sunt ceva mai iuti in depasiri si daca au pus dsg umed la toate. plus dimensiuni si filme de prezentare. gte ala de 204 cp pare foarte interesant. sunt curios daca pierzi din portbagaj.
nu vad nimic de preturi.
Sa asteptam insa anuntul oficial al VW.
Un pas importand inainte il reprezinta bordul aerisit pentru care merita felicitati!
Pt. un asa model important cred ca renuntarea la motoare diesel trimitea un mesaj incurajator pt toti constructori(care doresc eliminarea diesel si nu au curaj sa o faca)
Cu G7 au reusit scaderea greutati cu 100kg gata de G6....ar fi bine de stiut daca aceasta generatie ar continua acel trend...
In rest pare ok...oricum se stie ca va fi referinta segmentului(ca intotdeauna)
Ca design, nimic special. E doar o evoluție. În place linia laterală, chiar și spatele. Cu blocurile optice față am o problemă: par cam triste. Rămâne să-l văd pe viu...
Dețin un MK6, luat de nou. Sunt impresionat de calitatea interiorului, de ținuta de drum (multilnk pe spate & 4Motion) și de faptul că se simte o mașină foarte sigură și robustă.
Deci, mă gândesc serios la noul model. Să vedem prețurile...
P.S. Mazda 3 rămâne cel mai frumos model. Îl prefer însă pe cel mai practic.
Dotarile pe nivelul de baza sunt incredibile iar celalte noutati sunt in premiera absoluta pe gama lor, in gradina lor: oglinzi cu memorie, climatizare automata si in a 3-a zona, Car2X, Mobile Key si asa mai departe.
Sa vedem pretul si daca genele alea oribile sunt mai acceptabile in realitate. Si ma bucur ca are si butoane fizice pentru climatizare
La diesel au renuntat cei care oricum nu vindeau mare lucru, cum sa renunte VW la diesel pe Golf ? Mai ales c-au dezvoltat de la zero motoarele, cine nu vrea diesel are de unde sa aleaga benzina si hibride.
Ecranele alea 2 nu ma conving foarte mult... sper sa arate mai bine in realitate decat pe prezentare; de asemenea, dezamagitor ca au renuntat la pistoanele de la capota motorului, incalificabil gest cand e vorba de un Golf; au renuntat si la ceasurile analogice pentru ca s-au prins ca-s mai ieftine tabletele, din nou, o chestie care personal nu-mi place; pe viitor ceasurile analogice o sa fie montate pe masinile de lux, ca asa stim noi sa ne dam cu stangu-n dreptu', dar na... asta este. Sa speram ca millenialii o sa fie incantati de ecrane colorate, de parca n-ar fi oricum cu ochii-n ecrane, cat e ziua de lunga...
Bravo VW! Abia astept sa conduc noul Golf 8 DIESEL cu DSG, 150 CP si sa ascult rontzaitul de Diesel, pistoane muzicale! :D
@dan_grc: ;)
Referitor la diesel, se merita pentru cei care conduc pe autostrata distante lungi. De ex Noua corola Hybrid are consum de 8,5 l la 140. Un diesel de 150 de pe Passat consuma pe la 5,5-6 la vitezele respective. Am testat. ( P.S. Locuiesc in Germania si dieselul e cu 15 centi mai ieftin ca benzina, la fel ca in alte tari- nu peste tot sunt aceleasi preturi ca in Ro)
OK, @PMC, daca informatia mea e corecta, asta ar trebui sa fie cam ultimul motor diesel dezvoltat de VW de la zero. Enjoy while it lasts. Chiar sunt curios daca va fi asa.
In rest ramane cum am stabilit. Daca generatiile trecute de Golf s-au vandut pe rupte in ciuda spurcaciunilor aruncate pe AM, cred ca asa o sa bata toate recordurile. Mai ales ca are motorizari pe toate gusturile, calitate brici si echipamente moderne din cap pana in picioare.
Mi-e mila de concurenta lor. Partea proasta e ca dealerii aia or sa aiba acum si mai mult timp de taiat frunza la caini si o sa ne impiedicam de ei pe AM la orice ora din zi si din noapte. Asa-i in tenis. Nu poti sa castigi in toate si intodeauna.
- asteapta preturile
- consumul instant nu are nicio relevanta (ma pot "lauda"cu unul de 23%) Mai important e consumul realizat pe 10.000km (sau un an) de utilizare
Că are ecran de 8" ... lane assist... Keyless... faruri led.... Wow... Ce inovaţii !
Golful că este cel mai vândut.... Cred şi eu!!! Cu Germania, Austria, Elveţia sunt cel mai mare, numeros popor din UE !
Şi la cât de naţionalişti sunt germanii și iubitori de talpă pe autostradă... că deh... cel mai mare poluator AUTO DIN LUME PE CAP DE LOCUITOR GERMANIA este.
O maşină scumpă care arată scump, o maşină bună în genere, dar de fiţe şi total înapoiată tehnologic.
Deşi cică este modelul nou nr 8 este total învechită, uzată moral de nouă.
"Felicitări" şi românilor cumpărători de canceroase TDI SH care au îmbogatit germanii de au avut mereu avans GRATIS pentru Golful lor nou mereu.
Ca apoi tot ei să se laude că este cea mai vândută maşină din Europa. Mda. Mă lasă rece abureala lor. Să îşi facă maşinile în Turcia lor, aia musulmană care o critică pe de o parte dar etc pe altă parte.
Nu mai avem 1.6 TDI? 2.0 TDI cu 110 CP suna bine.
@edikk: daca niciversiunile g8 gte nu te impresioneaza, clar la fel de economice ca si versiunile toyota dar muuuult mai puternice si clar mai fun de condus, atunci tu ai ochelari de cal, cel putin. nu stiu ce inseamna la tine o masina tehnologizzata, daca g8 cu dotarile lui este " inapoiata" . te rog detaliaza-ne in clasa compacta ce inseamna tehnologie, dar pune lucruri care nu le gasesti pe g8.
probabil ca odata cu lansarea id3, aceasta sa chiar fie ultima generatie de tdi, dar va fi prezenta si pe g9 cel putin. indiferent ce si cate scriem noi aici manati de chestii subiective sau nu. nimeni nu face o noua generatie de motoare doar pentru 5 maxim 6 ani de utilizare, adica ciclul de viata a unui model. motoarele pe benzina sant mild-hybrid in al 2-lea ciclu de viata deci teoretic ar trebui sa fie mai prietenoase cu mediul. astept versiunile cu motoare de 2.0 tsi
N-am avut niciodata VW si nici nu intentionez, dar la clasa asta sunt buni, dincolo de marketing.
evident, daca aveau si cornering, ca sunt useless ca nu sunt matrix led. si tot asa. orice se face nu e bun.
Pana atunci, ia si citeste si tu si Edikk (care vad ca nici scrie nu stie, pe romaneste...) cum e cu motoarele astea Diesel care nu vor sa dispara dom'ne! :)
https://www.fleetowner.com/equipment/rumors-diesel-s-demise-are-just-blowing-smoke
Da, da... stiu ce o sa spuneti, ca e America, ca aici e Europa. Da, e adevarat. Dar tot ce se intampla in America se oglindeste in Europa.
Articolul mi-a venit pe feed-ul de news din goagal, pe telefon, nici macar nu l-am cautat. :)
Sa spicuim din articol zic, ca presupun ca multi dintre voi "stiti", si in general nu va sinchisiti sa cititi mai mult decat factura la curent: "... IHS projects diesel will still own the Class 8 majority through 2040. Humans could conceivably colonize Mars before diesel is usurped as the de facto fuel powering the transport..."
GO GO DIESEL! :)
- Investiția-n dezvoltarea Mk8 a fost de *numai* 1,8 miliarde € -- relativ puțin, fiindcă s-au putut utiliza de ex. 80% din utilaje pt platforma MQB ușor gâdilată.
(n.b. D-aia unele declarații gen *TDI-uri reproiectate de la zero* rămân gogoși de marketing -- nu intru-n amănunte, c-aș termina poimâine.)
- Se va fabrica exclusiv la Wolfsburg, de către 8.400 angajați (OK, și-n China pt. gălbiori, dar măcar nu în Sovacia, Turcia etc.) Productivitate OK deci (+50 mașini/angajat), chiar dacă ceva sub japi...
-...fiindcă volumul planificat de producție e de 450.000 anual, așa că orice hatereală e aiurea-n tramvai -- mai exact, cam atâtea se vor și vinde.
- Traseul mașinii pe banda de montaj (de la tabla brută la testarea finală) e de 70 km (!!)
(n.b.: Coincidență interesantă -- tot 70 km e autonomia-n regim electric a versiunilor PHEV, la Vmax de până-n 140 km/h.)
Subiectiv acum, designu-mi pare reușit (vb. de exterior, că ecranele mă lasă rece), cu doar câteva puncte discutabile:
- *piciorul* oglinzilor retrovizoare mai prost integat ca la Mk7 (gen Pug 207 acum)
- *cocoașa* capotei motorului cam proeminentă, cu o curbură descendentă cu 2-3 cm prea jos finalizată (greu de crezut cât de mult contează 2-3 cm...)
- apropo de faruri, îmi par OK ca formă, da-s cam jos amplasate și ele, sigur la limita minim legală -- senzația de *răutate* frontală antropomorfizată :-P e-n ochii privitorului oricum... pe care Mk8 îl privește totuși agresiv, dar ăsta-i trendul
- curbarea mai accentuată a plafonului vs. Mk6 echilibrează totuși profilul mașinii (care arată super, ca să fiu în standard AM-comment :-)))
- stopuri doar acceptabile -- puteau fi mai originale (v. Captur-2 etc).
În rest, dimensiunile-s exact cum... v-am zis eu !!! :-)
De apreciat așadar nu doar lungimea sub 4,30 m, ci și lățimea păstrată la 1,79 m m (sub un Clio-5, clar prea lat pt o citadină -- care, btw, are și el faruri LED încă de la versiunea așa-zis cheală.)
...Și garda la sol mai omenească decât a unor competitori merită cred remarcată.
A, să nu uit -- surse directe (și nu doar *voci* :-)) mi-au confirmat că asta-i ultima serie Golf -- ce pot să zic? Păcat.
Concluzie: dacă tot e o serie cumva *istorică*, un Variant Alltrack parcă m-ar tenta peste 2-3 ani -- dar numai dacă-l pot comanda fără ecrane. :-)
audvoci.ro
Noul Golf 8 este reusit, chiar mai reusit la interior decat la exterior dmpdv.
Sunt curios cam cat a crescut spatiul la interior si in portbagaj, lucruri care o fac foarte atractiva.
O chestie tipic VW (cred) este faza cu motoarele mild hybrid. Ma asteptam sa ofere doar astfel de motoare si nu sa fie optional sa iti achizitionezi Mild Hybrid, probabil va fi cu 500-1000 EUR mai scump si 100% nu isi va merita banii.
Desii multi o sa hatereasca faptul ca au pus motor de 2.0 TDI 110 cai, mie mi se pare un lucru normal din ratiuni de costuri. La fel de curios sunt ce vor spune cei care comentau de rau Mazda cu motorul aspirat de 2.0.
Acum, despre cei care sunt efectiv exaltati si uimiti de dotarile standard, va reamintesc ca bord digital plus tableta cu navi si Apple Carplay sunt in standard pe Honda Civic. Ba mai mult, Civicul cu motorul de 1.0 mai vine si cu suspensie spate independenta, active cruise control, lane keep assist, si sisteme de siguranta active. La Mazda 3 are in standard faruri LED, la fel.
Deci e foarte bine ca Golful tine pasul si adauga aceste dotari standard, dar nu este vreo noutate.
Categoric masina asta este un etalon in segmentul ei, insa in mare parte aici in Europa, piata mult mai mica decat cea Asiatica spre exemplu (ca tot zicea cineva ca Europa e miezul...)
Ca sa inchei, e foarte amuzanta exaltarea unora :).
In acelasi timp, cica VW o sa plateasca operatori de telefonie in asa fel incat masinile sa fie tot timpul conectate si "in cloud". Sa vedem cum le iese asta in Romania :))))))))
2. Spaţiul interior ar fi practic acelaşi, cu un minor câştig la capacitatea portbagajului -- dimensiunile exacte exterioare fiind: 4284 mm lungime, 1789 mm lăţime şi 1456 înălţime,
Şi ampatamentul e majorat doar de ordinul milimetrilor... după unii (dar după ADAC ar fi mai mic cu una bucată mm, :-) -- în fine, şi la nemţi apar deocamdată unele date aiuristice.)
3. Importantă-i mai ales scăderea Cx-ului la 0,275, o valoare (sigură asta) apreciabilă pt un hatch compact.
Care, împreună cu micşorarea suprafeţei frontale (înălţimea noului fiind cu 3 cm mai mică), duce la un SCx sensibil sub cel al Mk7-ului.
Şi clar că aerodinamica optimizată înseamnă consum redus la drum întins.
@căcășteanu' . Vezi ca la Zarnesti au bagat canalizare, asa ca pilulele le vei putea recupera din vasul de WC de acum ....inainte cadeau in buda si era mai greu. Acum nu mai ai scuză daca o dai in nebuneala iar ;-)
Volan si schimbator in piele abia in varianta de top...
Ca design pe mine deja m-a adormit. Are personalitatea unui fier de calcat.
Dezamagit de faptul ca inca mai propun diesel in oferta dar vorbim de nemti, deci nu e de mirare. Bucurati-va ca o sa trebuiasca curatat DPF-ul destul de des cei ce-l vor exploata in oras. Ah, am uitat ca e mai usor de anulat.
Din pacate esti dezinformat. Toate modelele Golf 8 au standard faruri LED(sau FULL-LED cum se mai zice) atat faza scurta cat si faza lunga, doar ca sunt 2 tipuri de faruri disponibile. Cele standard sunt compuse dintr-un singur bec mare de tipul LED, in timp ce varianta optionala de top va fi compusa dintr-o matrice de mai multe LED-uri grupate(probabil care se pot dezactiva partial pentru a nu deranja conducatorii auto ce vin de pe contrasens, dar pastrand o buna iluminare pe restul drumului). Nu tin minte ca sa fie alt hatchback compact pe piata care sa ofere standard faruri led, nu doar cele standard si obligatorii de zi.
Acum sa nu fie doar laude, ca sa fiu si eu putin carcotas, doar mie mi se pare ecranul navigatiei si modul de integrare in bord, aproape identic ca la X5/ X7 ? N-am terminat, prelungirea farurilor pe aripi ma duce cu gandul la seria 5 E60, putin asa, asta dupa ce observasem la electrica id3 ca maneta de comanda este luata cu totul de pe Bmw i3 :).
Are Golf 8 standard "faruri led" cum are si Dacia pe lista de dotari tot "faruri led" . Amice, farurile alea standard led de pe G8 se refera la DRL nu si la fazele de drum. Capisci ?
Si zici ca Golf este singura masina de volum compacta care ofera optional faruri cu matrice full led ? Pai cred si eu ....la 6j de mii ( adica la pretul nesimtit de mare ) trebuia sa ofere macar ceva in plus mai pt prosti ;-) . Haules baules !
20 mii este Polo 1.0 TSI 100+ cai ( dracu stie ce putere mai are ca au schimbat puterile mereu ca sa acopere faradelegile vis a vis de manipularea emisiilor ) "chel" amigos :))...marca lui Hitler nu-si cruța deloc iubitorii senili cand vine vorba de preturi. Produse exacerbat de scumpe raporatate la un produs inferior calitativ si o "fiabilitate" de invidiat. Gandeste-te ca faci si tu o realizare in viata si pseudo-cunoscator auto fiind faci alegerea gresita sa dai 6j de mii pe Golf 8 , toate bune si frunoase platesti avansul exacerbat ca mai apoi sa dai restul de bani esalonat , ca mai apoi dupa ce faci 30 mii km si mai ai de platit inca o caruta de bani bancii acreditate sa iti sara lantul de la punct sa ramai in drum spre mare si cu gagica dupa tine ? Pai nu ca-i un vis urat ?
Si de unde atata pizma? Te obliga cineva s-o cumperi sau sa te uiti la ea chiar? Daca te doare retina cand le vezi, uita-te-n alta parte, ca nu cred ca-ti blocheaza campul vizual vreun Golf.
De unde apareti, fratilor? Ai simtit tu nevoia sa impartasesti lumii ideile cu "fiabilitatea" fara sa ai cel mai mic habar despre ce vorbesti. Hai, canta la alta masa! Repeti tampenia ca o moara stricata.
Ce intrebare stupida mai e si asta ? Nu stiam ca trebuie sa conduci masina sa iti faci o parere de fiabilitate , poate sa o detii ;-) . In rest ai fi putut sa treci PCR in loc de PMC , ori de libertatea de exprimare n-ai auzit sau de dreptul la opinie ? Hai fugi la o tura cu Tedeiul pana nu-ti interzice primarita ;-)
Din ce spune articolul:
"În echiparea de bază (denumită Golf), noul model vine cu elemente precum faruri și stopuri full LED". Deci, full LED! nu pozitie, nu doar faza scurta, ci faruri si stopuri full LED. Cititi articolul vietii inainte sa intoxicati lumea cu parerile putrezite de 2 bani (AKA Popescu).
@PMC, vine si cu Android Auto si Apple Carplay, doar ca, normal face parte din strategia VW, asa ca trebuie sa iti iei echiparea Life.
Inca o data ma repet, masina este misto si va fi un etalon aici pe la noi in piata (europeana). Insa, la aceiasi bani sau chair mai ieftin exista si alte masini care au un pachet mai mare de optiuni/beneficii.
@Popescu: Libertatea de expresie e una. Libertatea de a dezinforma e alta.
Bineinteles, lucrand la ele pe ,,garantie,,.
Acolo singur cu lumina la lumânare, în baie, cu faţa la oglindă.
Hai pa anonimule, neimportantule
Ai inteles gresit sensul cuvantului amicule prieten. De cand feedback-ul negativ ce exercita o opinie democratica reprezinta dezinformare ? Acum hai fuguța rapid la Tedeiu, tre' sa simulezi dinainte sa te scoli intre orele 22 si 07 ca atunci ai acces gratui la caxanul fumegator in oras ;-) ....Zdraveiti !
Data viitoare, inainte sa scrii, gandeste. Fa o fapta buna, n-o sa te doara. Mult succes!
Cine incearca sa argumenteze logic cu lubenita asta crapata si-a ars timpul pretios al vietii degeaba. Imi pare rau de oamenii pe care nu-i cunosc, oameni care au impresia ca discuta cu o fiinta normala, sa-i vad absolut de fiecare data ajunsi in aceeasi fundatura "intelectuala" dupa un dialog cu basina asta.
Un week end placut tuturor, inclusiv harbuzului. E toamna, a trecut ziua recoltei, dar asta sa se coaca la minte, nici macar la anul nu mai am sperante.
la cate toale are pe ea nu imi dau seama, dar mi-ar placea sa o cunosc in real life
https://www.motor1.com/news/379050/vw-golf-9-planned/amp/
Deci va fi un Golf 9 Diesel :-D
NU CRED CA CEI DE LA VW SUNT CAPABILI SA MAI DEZVOLTE UN DIESEL DE LA ZERO
CERE MULT TIMP BANI SI CUNOSTINTE
ORI EI NU MAI AU NIMIC DIN ASTEA
IN REST NU MA INTERESEAZA DE LOC
Ba da este in ordine dar tu esti prostalau si nu cunoti industria auto.