Volkswagen Golf 7 va fi mai uşor cu 100 kg faţă de generaţia precedentă

de Sebastian Toma
Miercuri, 22.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen Golf va fi cu aproape 100 de kilograme mai uşor decât generaţia precedentă graţie noii platforme MQB, anunţă Automotive News.

Esential 23 de procente este reducerea consumului de carburant la nivel de gamă pentru noua generaţie a lui Golf în raport cu modelul pe care îl înlocuieşte.
Volkswagen Golf va fi cu aproape 100 de kilograme mai uşor odată cu noua generaţie. Modelul german va fi primul Volkswagen care primeşte noua platformă MQB, care va utiliza un oţel mai rezistent şi mai uşor, care îi va ajuta pe nemţi să-i reducă consumul de carburant cu 23 de procente. Totodată, costurile de producţie ale compactei din Wolfsburg vor fi reduse cu 20 de procente, în timp ce timpul de asamblare va fi redus cu 30 de procente faţă de generaţia precedentă. Cheltuielile unice vor fi reduse şi ele cu 20 de procente, ceea ce le va permite nemţilor să investească în dezvoltarea unor noi sisteme tehnologice pentru noile generaţii de modele din portofoliu.

Noua generaţie a lui Volkswagen Golf va debuta pe 4 septembrie la Berlin, urmând să fie expusă în cadrul Salonului Auto de la Paris din aceeaşi lună. Cei de la Volkswagen au recurs la oţelul cu rezistenţă mare în favoarea altor materiale mai costisitoare, care ar fi ridicat semnificativ costurile noului Golf. Graţie consumului redus de carburant realizat în baza masei reduse, noul Golf va avea emisii de CO2 mai mici, fiind estimată o reducere de 13.9 procente la nivel de gamă, egală cu 119.000 de tone de CO2 pentru piaţa europeană în fiecare an.

Volkswagen Golf a înregistrat 493.855 unităţi vândute în 2011, potrivit datelor JATO Dynamics, reconfirmând statutul de "cel mai bine vândut automobil din Europa".

Potrivit primelor informaţii, modelul va avea un aspect mai sportiv, care va face o distincţie mai clară între versiunile hatchback şi versiunile "Plus" ale noului Golf. În plus, consola centrală va fi orientată înspre şofer, marcând o schimbare semnificativă pentru cei de la Volkswagen, în timp ce panoul de instrumente va fi redesenat complet

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (5)

  • daniel
    Daca cheltuielile unice se reduc cu 20% (!!!!) oare clientii de ce nu vor simti nimic? sau chiar dimpotriva vor creste pretul de vanzare
    20 5
  • -100kg inseamna extrem de mult este o super performanta tehnica jos palaria in fata inginerilor
    Nu sunt de acord cu ce ati scris
    "Cei de la Volkswagen au recurs la oţelul cu rezistenţă mare în favoarea altor materiale mai costisitoare, care ar fi ridicat semnificativ costurile noului Golf" - ma pricep in domeniu au folosit table cu caracteristici mecanice foarte bune Rm 800Mpa (limita de rupere) si Rp02 peste 500 MPa (limita plastica a materialului) deci cu grosimi mai mici, dar care impun o tehnologie de ambutisare extrem de pretentioasa, pe langa faptul ca aceasta tabla este mai scumpa
    16 2
  • Micsorarea greutatii folosind materiale mai rezistente si mai usoare nu e ceva nou. In avitie de exemplu se folosesc materiale usoare (aliaje, aluminiu, plastice care sunt mult mai rezistente decat materialele 100% otel sau titaniu de aum 50-60 de ani). Asta incepand cu sfarsitul anilor 70.
    In final noi clientii avem de castigat. Masinile din ziua de azi sunt mai mari (clasa mica sedan e cat clasa medie sedan de acum 15 ani), motoarele sunt mici si potente (uitati-va la articolul cu 4X4 Mercedes sa vedeti cam din cati litri se scoteau 100 cp acum 90-100 de ani), consumul e la jumate fata de acum 10-15 ani in medie.

    Singurul lucru reprosabil e fiabilitatea mai scazuta ca acum 20 de ani si asta o observa oricine a avut masina straina noua atunci si are si acum si poate compara.
    9 2
  • antonny
    aproximativ 20 kg fara roata de rezerva .....materiale mai usoare ......asa ca nu e mult
    4 6
  • uitate tu mai bine la articolul cu 4x4 Mercedes sa vezi si la ce rotatii pe minut scoteau acea putere , la 800 rpm atingeau puterea maxima daca nu ai vazut
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru