Volkswagen Golf 7 va fi prezentat înainte de debutul de la Salonul Auto de la Paris, anunţă Carscoop citând nemţii de la Wolfsburger Allgemeine Zeitung. Potrivit publicaţiei germane, noua generaţie a compactei din Wolfsburg va debuta în Berlin pe 4 septembrie, urmând să fie expusă la Neue Nationalgalerie în cadrul unui eveniment special. Neue Nationalgalerie este o galerie de artă modernă deschisă la Berlin, iar cei de la Volkswagen vor să profite de ocazie pentru a-şi expune viitorul bestseller în faţa unui public german. Până în prezent, cei de la Volkswagen au reuşit să ţină "sub cheie" pozele viitorului Golf, neexistând nicio imagine pierdută din greşeală pe internet a compactei germane.
Noua generaţie a lui Golf urma să debuteze la Salonul Auto de la Paris, modelul fiind primul Volkswagen care beneficiază de platforma modulară MQB, pe care o împarte, pentru moment, cu noul A3 şi cu noul Seat Leon. Primele informaţii anunţă motorizări 1.2 şi 1.4 TSI cu Active Cylinder Management, sistemul de dezactivare a cilindrilor implementat de concernul Volkswagen. Pe lângă acestea, sunt aşteptate şi propulsoare 1.6 şi 2.0 TDI, alături de un vârf de gamă 2.0 TSI, care va avea două niveluri de putere, corespondente versiunilor GTI şi R.
Viitorul Golf 7 va fi primul model din seria de succes a celor de la Volkswagen care va integra şi un tren de propulsie hibrid, iar o versiune electrică este luată serios în considerare. Nemţii de la Volkswagen au testat atât trenuri de propulsie benzină-electric, cât şi trenuri de propulsie diesel-electric, soluţia finală nefiind încă dezvăluită.Via Carscoop
Doar ca designul este o evolutie si nu o revolutie. Nici nu ar avea sens.
deci sa inteleg ca si la motorasul asta, e nevoie de asa ceva?
daca`l tai in jumate, cu ce naiba ramai, 1.2l in 2 cilindri... deja e prea mult.
inteleg tehnologia asta pt motoare de la 3l in sus, benzina...dar ce rost are la un 1.2?
Ce au schimbat la Golf, incat sa ii se poata zice NOU?
Chiar ... si eu ma gandeam la faza ci 1.2 Tsi si Active Cylinder Management,bineinteles acesta se activeaza la drum lung..nu una-doua in bucuresti,doar pt consum..dar totusi la 1.2..dubios ! Sa vina si hibridele...tare sunt curios de ce sunt in stare.
Totusi, am vazut ceva imagini in diverse locuri, care prefigureaza parca viitorul model. Posibil si probabil ca acesta se va prezenta cu faruri ceva mai inguste, o linie ceva mai dinamica, stopuri care sa completeze un aspect ceva mai sportiv. Din ceea ce am citit, va avea un ampatament marit fata de Golf 6, iar oferta de spatiu o sa fie mai buna.
Asa cum de altfel Golf s-a prezentat de la o generatie la alta, cu modificari existente si clare, in ceea ce priveste designul. Pastrand totusi in mare parte o forma ce a consacrat modelul.
O forma conceputa in asa fel incat masina sa poata oferi spatiu suficient pentru 4 adulti. Inca de cand s-a lansat Golf 1 s-a avut in vedere acest aspect, chiar daca masina masura sub 4 metri lungime. Pana in prezent, cand forma plafonului cauta sa ofere suficient spatiu pentru capetele ocupantilor locurilor din spate. Atata vreme cat reteta va avea succes si masina poate sa fie vazuta ca un clasic cu o valoare stabila, nu cred ca VW va schimba ceva. In alte tari, un Golf cumparat de nou este perceput altfel decat la noi, ca o valoare ceva mai sigura decat competitorii sai. Si cu un pret mai bun la revanzare.
Am mers cu Golf 6 si am fost placut impresionat. O masina inchegata, robusta, cu o calitate buna de fabricatie. In ceea ce priveste designul, simplitatea este uneori o reteta buna. Sunt diferente estetice si calitative, fata de Golf 5. Farurile de la Golf 6 sunt ceva mai inguste si dau un aspect ceva mai agresiv, fata de farurile rotunjite ale generatiei precedente. Spoilerul fata difera de spoilerul simplu, prezent pe Golf 5. Linia laterala este ceva mai dinamica, blocurile optice spate sunt mai bine desenate. Materialele prezente la interior arata mai bine.
Este simplu de spus ca nu sunt diferente. De fapt, realizarea unui automobil nou inseamna munca unei intregi echipe, implica multi oameni. Multe repere sunt schimbate, imbinarile sunt revizuite, se cauta sa se aduca imbunatatiri, pentru ca altfel cifrele de vanzari pot penaliza drastic un nou model. Pana la lansarea noului model nu mai este mult timp. Vom vedea atunci cum stau lucrurile.
Ce-i drept, dintre toate modelele, Golf 6 este parca cel mai apropiat la design de predecesorul, dar totusi consider ca este mai mult decat un facelift. Spun apropiat, pentru ca modelele au aceeasi inaltime, plus acelasi ampatament. Totusi, Golf 6 este ceva mai lat decat Golf 5, a venit cu motorizari noi si atat exterior cat si interior, s-a inspirat de la Scirocco. Asa ca termenul de facelift se potriveste si nu prea, plus ca pentru Golf 6 s-au facut numeroase modificari pe platforma lui Golf 5. In primul rand specialistii, care pun piciorul in foarte multe masini pentru ca aceasta este ocupatia lor, sunt rezervati in a descrie evolutia de la un model Golf la altul, drept un simplu facelift. Este mai mult decat atat, doar cine nu se uita atent si nu compara toate datele, poate sa sustina altceva. Ca unii vor evolutii spectaculoase de la un model la altul in ceea ce priveste designul, este cu totul altceva. Cifrele de vanzari dovedesc ca evolutiile sunt bune. Asa consider si eu, fara sa fiu fan VW.
Si Golf 4 difera de Golf 3, este mai lat, mai lung si ceva mai putin inalt. Blocurile optice sunt altele, caroseria are un aspect mai robust. Nu este aceeasi masina, cu facelift. La fel, se gasesc destule diferente intre Golf 2 si primul Golf. Cresterile in dimensiuni de la un model la altul, semnifica in primul rand ca nu avem doar un model cu modificari minore. Exista destule diferente intre modele, pentru cei care au rabdare sa le observe. Multi producatori au echipe intregi, care se asigura de aceste modificari.
Asa probabil se spune si despre noul Suzuki Swift, este doar vechiul model, la care s-au schimbat blocurile optice si cate ceva la interior. Cand de fapt actualul Swift este mai lung si mai lat, are un ampatament mai mare, plus multe repere schimbate si se conduce mai bine... iar aceste diferente sunt notabile. Dar se pare ca termenul facelift este mai usor de pronuntat...
Este ca si cum ai spune despre un sportiv (ca tot se desfasoara acum jocurile olimpice), care vine mai bine pregatit decat in alti ani, ca se prezinta de fapt ca in trecut, fara sa fie cine stie ce modificari, ca doar are aceeasi structura, in aparenta...
Mai intai sa vedeti diferentele, sa va documentati despre ele si apoi sa comentati. Cum spunea cineva mai sus, rabdare pana cand se va lansa noul Golf 7.